Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2012 (Anul 24, nr. 5502-5552)

2012-10-09 / nr. 5506

www.infonnatiahr.go.ro Redacţie: infonnatiahr@gmail.com Publicitate: mfohrpob@gmafl.com Anul XXIV. Nr. 5507 MIERCURI, 10 OCTOMBRIE 2012 • „Poliţişti de elită" din România, într-un serial prezentat pe Discovery - în pagina a 5-a - Voluntariat antidrog la Topliţa - în pagina a 5-a - Discuţie între prefect şi primarii din judeţ pe tema fondului funciar ■ Adrian-Jean Andrei le-a solicitat edililor să respecte legea în întocmirea documentaţiilor pentru emiterea titlurilor de proprietate Prefectul judeţului, Adrian-Jean Andrei, împreună cu directorul Oficiului de Cadastru şi Publicitate Imobiliară, Sorin Truţă, şi specialişti din cadrul acestui Oficiu, au participat, ieri, la o întâlnire cu primarii din judeţ, tema discuţiei fiind situaţia aplicării legilor fondului funciar după 21 de ani de la apariţia acestora, dar şi a necesităţii din partea comisiilor locale de a întocmi planurile parcelare conform prevederilor Legii 133 din 2012. (Continuare în pag. a 4-a) LIVIU CÂMPEAN „Dacă alegerile se amână, am lucrat degeaba!" învăluite încă în ceaţă, etapele premergătoare anunţatelor alegeri din 21 octombrie a.c. privind componenţa Camerelor agricole - naţională şi judeţene - par să nu mai aibă nici cap, nici coadă, între primul şi al doilea termen , înregistrându-se o declaraţie a unui ministru secretar de stat în Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, o ripostă a preşedintelui Consiliului Naţional de Iniţiativă (CNI) vizavi de afirmaţiile celui dintâi şi, mai nou, o moţiune de cenzură în care opoziţia acuză lipsa de sprijin a Guvernului pentru înfiinţarea Camerelor Agricole. * înainte însă de a se împlini sorocul privind depunerea listelor de candidaturi, şi vorbim acum despre data de 26 septembrie 2012, singurul semnal recepţionat în teritoriu a venit de la preşedintele CNI, care le-a transmis oamenilor să-şi continue treaba până când anunţatul proiect de amânare a alegerilor va fi adoptat de Executiv, respectiv publicat în Monitorul Oficial. (Continuare în pag. a 5-a) ȘTEFANA DRĂGHICI Simpozionul naţional * Monumentul. Tradiţie şi viitor, * * în judeţele Covasna şi Harghita Inspectoratul de Harghita, gazdă pentru ofiţeri din 10 tari a ■ Vizita Cursului Superior International - în pagina a 5-a - Jandarmi Judeţeana Preţ: 1 leu