Informaţia Harghitei, ianuarie-martie 2013 (Anul 25, nr. 5553-5590)

2013-01-29 / nr. 5564

ormaţia www.informatiahr.ro Redacţie: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXV. Nr. 5564 O nouă răbufnire antiromânească şi o manipulare desuetă a preşedintelui Consiliului Judeţean Covasna, Tamás Sándor - în pagina a 5-a - UDMR a început munca de opoziţie în Parlament ■ Tánczos Barna şi Korodi Attila au atacat prevederile referitoare la agricultură din noul Cod fiscal şi au prezentat amendamentele harghitenilor la Legea Bugetului Parlamentarii harghiteni Tánczos Barna şi Korodi Attila au atacat, într-o conferinţă de presă, noile prevederi din Codul fiscal referitoare la agricultură şi au vorbit despre o serie de amendamente la Legea Bugetului pe care UDMR le va pune pe masa discuţiilor în aceste zile. Senatorul Tánczos Barna spunea că săptămâna trecută, pe 23 ianuarie, a fost publicată în Monitorul Oficial o Ordonanţă de Urgenţă a Guvernului care va intra în vigoare de la 1 februarie şi care va afecta activitatea agricolă, dar care ar aduce atingeri şi principiilor legii. Mai exact, spunea senatorul, „Codul fiscal prevede că orice modificare, de regulă, se aprobă cu 6 luni înainte. (Continuare în pag. a 3-a) Primăria subvenţionează producerea energiei termice cu 20 la sută, faţă de minimum de 100 la sută cât prevede legea Vineri, 25 ianuarie 2013, a avut loc şedinţa ordinară a Consiliului local municipal Miercurea-Ciuc în care s-au luat mai multe hotărâri. Una dintre hotărâri se referă la prelungirea duratei de valabilitate a Contractului de concesiune nr. 2764/1998 încheiat cu SC GOSCOM SA pentru gestionarea Serviciului public de producere şi distribuţie a energiei termice pe o perioadă determinată, începând cu data de 1 martie 2013 şi terminând cu data de intrare în valabilitate a noului contract de delegare a gestiunii serviciului. (Continuare în pag. a 4-a) AURELIA ILUT aureliailut@gmail.com MARȚI, 29 IANUARIE 2013 . Toplița Andrei Şaguna, comemorat la școala ce-i poartă numele în pagina a 8-a - Daca vrei, poţi! Şi ei au vrut... • „Am pornit de la cruda realitate că şi în spitalul nostru, ca în majoritatea spitalelor din ţară, confortul, dotările hoteliere şi cele medicale erau mult rămase în urmă faţă de nevoile şi pretenţiile pacienţilor” (dr. Demeter Ferenc, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Miercurea-Ciuc) Preţ: 1 leu Lecţie de spectacol oferită de Robin and the Backstabbers . Fără îndoială, concertul de sâmbătă seară oferit de formaţia Robin and the Backstabbers a fost al doilea eveniment major muzical, care a avut loc în Miercurea-Ciuc în ultimii 8 ani, după reprezentaţia de forţă susţinută prin 2006-2007 de Phoenix. Cu toată cenuşa pe care mi-aş pune-o în cap, pun acest concert peste alte concerte care au avut loc în tot acest timp în Miercurea-Ciuc, peste concertul aniversar de 25 de ani susţinut de Role şi chiar peste Festivalul de Muzică Veche, în momentul în care îţi vine într-un oraş ca acesta o formaţie care este cunoscută din Constanţa până în Baia Mare, din Iaşi până în Timişoara şi domină topurile (Continuare în pag. a 4-a) LIVIU CÂMPEAN