Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2014 (Anul 26, nr. 5815-5852)

2014-12-03 / nr. 5842

www.informatiahr.go.ro Redacţie: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXV. Nr. 5842 MIERCURI, 3 DECEMBRIE 2014 • Apel la normalizarea convieţuirii interetnice a din judeţele Covasna, Harghita şi Mureş adresat reprezentanţilor societăţii civile şi ai liderilor formaţiunilor politice maghiare din România Spre ştiinţă, Guvernului, Parlamentului şi Preşedinţiei României în perspectiva Centenarului Marii Uniri, din 1 Decembrie 2018, participanţii la manifestările organizate în Sfântu-Gheorghe, judeţul Covasna, prilejuite de sărbătorirea Sf. Apostol Andrei, Apostolul Românilor, Sf. Ierarh Andrei Şaguna, Mitropolitul Transilvaniei şi a Zilei Naţionale a (Continuare în pag. a 4-a)  Funcţii sociale şi / rezultate ale dialogului social Aproximativ pe la mijlocul lunii noiembrie, Liga Citadină a Serviciilor Publice şi Comunale din România a prezentat la Miercurea-Ciuc proiectul „Noi resurse pentru dialogul tripartit din România”. Prin intermediul acestui proiect au fost realizate „Studiul privind dialogul social în România” şi „Ghidul de dialog social în servicii publice - servicii de utilităţi publice”. Obiectivul declarat al acestui proiect - al cărui manager este dr. ing. Ion Şorici - este creşterea cooperării între patronate, sindicate, administraţie publică şi organizaţiile relevante ale societăţii civile în vederea stimulării dialogului tripartit. Mai înainte de a vorbi despre funcţiile sociale şi rezultatele dialogului social se impune să amintim (Continuare în pag. a 3-a) AURELIA ILUŢ Preţ: 1 leu Peste 50% dintre liceenii din clasele a IX-a și a Xll-a visează să aplece din țară ......—^-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------( miMi I szMfalvi-nagy Mulţumiri pentru organizarea manifestărilor de 1 Decembrie ■ Comunicat de presă Instituţia Prefectului - judeţul Harghita mulţumeşte tuturor instituţiilor şi asociaţiilor care au sprijinit organizarea manifestărilor organizate în municipiul Miercurea-Ciuc cu ocazia sărbătoririi ZILEI NAŢIONALE A ROMÂNIEI. Astfel, mulţumim Primăriei municipiului Miercurea- Ciuc pentru sprijinul asigurat în organizarea în calitate de co-finanţator al spectacolului „Hai Români la Hora Mare!”, desfăşurat în data de 1 Decembrie 2014. De asemenea, mulţumim Arhiepiscopiei Ortodoxe a Covasnei şi Harghitei, Consiliului Judeţean Harghita, Muzeului Oltului şi Mureşului Superior, Centrului Cultural „Miron Cristea” Miercurea-Ciuc, Asociaţiei Centrul Cultural „Ardealul” Subcetate, Casei de Cultură a Sindicatelor Miercurea-Ciuc, Colegiului Naţional „Octavian Goga” Miercurea-Ciuc, Şcolii Generale „Liviu Rebreanu” Miercurea-Ciuc şi, nu în ultimul rând, Brigăzii 61 VM „General Virgil Rădulescu”, Inspectoratului de Poliţie Judeţean Harghita, Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Harghita, Inspectoratului Judeţean pentru Situaţii de Urgenţă „Oltul” Harghita, Direcţiei de Informaţii Harghita, Penitenciarului Miercurea-Ciuc. Adresăm mulţumiri familiei Vasile şi Maria Mihoc pentru sprijinul acordat organizării spectacolului „Hai Români la Hora Mare!”. Petres Sándor, Andrei Jean Adrian, prefect subprefect