Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2015 (Anul 27, nr. 5965-6001)

2015-10-09 / nr. 5968

Informaţia®4 www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXVII. Nr. 5968 Ráduly Róbert şi Szőke Domokos rămân sub control judiciar □ Instanţa a admis în parte excepţiile formulate de cei doi la ultima înfăţişare •şi a exclus mai multe probe administrate de procurori Tribunalul Harghita a decis, miercuri, menţinerea măsurii controlului judiciar dispus faţă de fostul primar al municipiului Miercurea-Ciuc, Ráduly Róbert-Kálmán, şi a viceprimarului suspendat Szőke Domokos, trimişi în judecată pentru săvârşirea infracţiunilor de abuz în serviciu şi instigare la infracţiunea de fals material în înscrisuri oficiale. De asemenea, în urma acestei hotărâri, în continuare Szőke Domokos nu îşi poate exercita atribuţiile de viceprimar. Decizia nu este definitivă, putând fi contestată în termen de 48 de ore de la comunicare. Aceeaşi instanţă a admis în parte, ieri, excepţiile formulate de avocaţii celor doi inculpaţi la ultima înfăţişare, din 14 septembrie a.c., şi a dispus excluderea mai multor probe administrate de procurori împotriva lor, potrivit soluţiei pe scurt. Printre probele eliminate sunt şi unele continuare în pag. a 3-a Patru lupi au intrat în gospodăria unui localnic din comuna Feliceni şi i-au ucis 13 oi . Patru lupi au intrat în gospodăria unui localnic din comuna Feliceni şi i-au ucis toate cele 13 oi aflate în ţară, oamenii susţinând că nu s-a mai întâmplat niciodată ca lupii să intre în comună şi să se apropie atât de mult de casele lor. Biró Gábor povesteşte că în noaptea de marţi spre miercuri a auzit zgomot în gospodărie, a ieşit afară şi a văzut patru umbre, dar fiind întuneric nu şi-a dat seama ce s-a întâmplat. Abia dimineaţa a văzut că toate cele 13 oi din ţară i-au fost ucise, iar patru dintre ele au fost luate de lupi, cadavrele fiind găsite continuare în pag. a 5-a Sublista 2L. Potrivit unor informaţii ce ne-au fost furnizate recent de CAS Harghita, începând cu prima zi a lunii în curs, alături de sublistele A, B şi C, secţiunile Q, C2, C3, care includ prescripţiile medicale compensate şi gratuite de care beneficiază asiguraţii sistemului public de sănătate, a mai fost introdusă sublista D, în care figurează 21 de medicamente (DCI - denumiri comune internaţionale). Cu sublinierea că, în conformitate cu legislaţia în vigoare, tot atunci au fost delistate 17 DCI din sublistele anterioare, reprezentanţii Casei de Asigurări de Sănătate (CAS) din teritoriu aduc în atenţia cititorilor noştri câteva elemente de interes privind continuare în pag. a 4-a VINERI, 9 OCTOMBRIE 2015 . Cantitatea de Un centru nou de reabilitare, recuperare pentru persoanele cu dizabilităţi, vârstnice şi nu numai - în pagina a 3-a -fructe de pădure recoltată a scăzut - în pagina a 5-a - I-----------l.C.L»C. —TM U’KztAN/ K'Í/»M JÁNOS Preţ: 1 leu Astăzi debutează Raliul Harghitei 2015, ultima etapă din Campionatul Naţional La ediţia din acest an a Raliului Harghitei, care are programate primele probe astăzi, s-au înscris 47 de echipaje. „Chiar dacă nu mai sunt multe necunoscute în ceea ce priveşte configuraţia la vârf a ierarhiilor, numărul concurenţilor la Raliul Perla Harghitei este, iată, în creştere faţă de anul trecut. Tradiţia acestei competiţii, spectaculozitatea traseului, ospitalitatea localnicilor şi interesul arătat de către fanii sporturilor cu motor din regiune sunt argumente extrem de puternice pentru sportivi pentru a include în programul lor această întrecere, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure. Desigur, ne vom strădui să le oferim și în acest an continuare în pag. a 5-a O veritabilă lecţie de artă populară românească la Casa cu amintiri (I) Aceasta este discuţia pe care am bucuria să o port cu doamna profesoară Doiniţa Ana Dobreanu, acasă la domnia sa, la Subcetate. Aici, una dintre camere poate fi văzută ca un veritabil spaţiu muzeal, menit să adăpostească o valoroasă colecţie de artă populară românească. Numele colecţiei, ales de doamna profesoară, este Casa cu amintiri şi continuare în pag. a 4-a