Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2017 (Anul 29, nr. 6262-6297)

2017-10-18 / nr. 6269

• Pagina a 2-a • 18 octombrie 2017 • Informația Buflatii Poliţia are acces la datele înregistrate de sistemul de supraveghere montat pe raza municipiului Miercurea-Ciuc La sfârşitul lunii trecute, viceprimarul Füleki Zoltán a adus la cunoştinţa consiliului local faptul că, între Inspectoratul de Poliţie Judeţean Harghita şi Municipiul Miercurea-Ciuc s-a încheiat un protocol de colaborare pe 5 ani, având ca obiect asigurarea accesului personalului din Compartimentul Dispecerat şi ofiţerul de serviciu din cadrul IPJ Harghita - Poliţia municipiului Miercurea-Ciuc la Sistemul de supraveghere montat pe raza municipiului. Scopul acestuia este creşterea siguranţei cetăţenilor pe raza municipiului, prin utilizarea de către agenţii constatatori din cadrul IPJ Harghita a informaţiilor furnizate de sistemul de supraveghere referitoare la săvârşirea infracţiunilor prevăzute de actele normative în vigoare şi alte fapte antisociale pe sectoarele monitorizate de acest sistem, precum şi a informaţiilor stocate de sistem, care pot fi utilizate pentru probarea unor asemenea fapte, şi urmărirea în timp real a evenimentelor surprinse de cele 30 de camere de supraveghere montate de mai multă vreme pe raza municipiului. înainte de încheierea acestui protocol trebuie spus că Poliţia nu avea acces direct la sistemul de supraveghere, trebuind să ceară şi să obţină de la primărie înregistrările pentru a elucida infracţiunile săvârşite pe raza municipiului. Municipiul Miercurea-Ciuc trebuie să asigure: instalarea aplicaţiei client monitorizate, la sediul Poliţiei municipale, pe o conexiune securizată asigurată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale Harghita; să asigure stocarea datelor înregistrate de sistemul de supraveghere pe o perioadă de 15 zile; să pună la dispoziţia agenţilor constatatori din cadrul IPJ Harghita imaginile înregistrate de sistemul de supraveghere, pentru a fi utilizate exclusiv pentru ceea ce am mai spus, îndeplinirea atribuţiilor legale; reorientarea camerelor de supraveghere în interesul ambelor instituţii. IPJ Harghita va trebui să utilizeze datele şi informaţiile înregistrate de sistemul de supraveghere exclusiv pentru îndeplinirea atribuţiilor legale; va trebui să respecte prevederile legale în vigoare referitoare la protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date; datele furnizate de sistemul de supraveghere vor fi valorificate cu scopul de probare a unor fapte care pot fi infracţiuni sau contravenţii, în vederea identificării persoanelor implicate şi pentru cunoaşterea împrejurărilor necesare pentru justa soluţionare a cauzei în cadrul unui proces penal sau în soluţionarea plângerilor contravenţionale; şi, nu în ultimul rând, după cum se precizează în protocol, informaţiile înregistrate de sistemul de supraveghere vor fi puse numai la dispoziţia autorităţilor competente. IPJ Harghita va trebui să asigure resursele necesare pentru urmărirea şi analizarea periodică a imaginilor surprinse de sistemul de supraveghere, în scopul îndeplinirii atribuţiilor legale şi, de asemenea, va trebui să transmită municipiului rapoarte semestriale, şi ori de câte ori este nevoie, privind rezultatul monitorizării şi modul în care au fost îndeplinite sarcinile care îi revin pe plan local. AURELIA ILUŢ MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE Agenţia Naţională de Administrare Fiscală Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Braşov Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Harghita Serviciul Fiscal Orăşenesc Gheorgheni OIANAF str. Carpaţi, nr. 3, Gheorgheni, judeţul Harghita, tel 0266/36.48.49, fax 0266/36.48.49, e-mail: admin.ghhromx01.hr@ptfinante.ro Dosar de executare nr. T-109 Nr.74853/17.10.2017 Anunț privind vânzarea bunurilor mobile In temeiul prevederilor art. 250 alin. (2) din Legea nr. 207/2015, privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, vă facem cunoscut că, in ziua de 02 noiembrie 2017, ora 10:00, în localitatea Gheorgheni, str. Carpaţi, nr. 3, judeţul Harghita, se vor vinde la licitaţie următoarele bunuri mobile, proprietate a debitorului/terţei persoane: SC TMT HOUSE CONSTRUCT SRL,CUI: 32370192, cu sediul in Gheorgheni, str. Gropilor, nr. 5/B, jud. Harghita, Licitația I Denumirea bunului mobil Descriere sumară și privilegiile care dacă asta căzui Preţul de evaluare sau de pornire al licitaţiei ,exclusiv TVA (lei) Cota TVA/ neimpozabil/ scutit*) 1. Autoutilitara FIAT DUCATO, Cilindree:2800 An fabricație 2001,195.000 Km rulați, NR ID: ZFA23000006065447 9.035 lei 19% *) Regimul și cotele de taxă pe valoarea adăugată aplicabil/aplicabile pentru vânzarea bunurilor mobile sunt cele prevăzute de titlul VII din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare. Invităm pe cei care pretind vreun drept asupra acestor bunuri să înştiinţeze despre aceasta organul de executare, înainte de data stabilită pentru vânzare. Cei interesaţi în cumpărarea bunurilor sunt invitaţi să se prezinte la termenul de vânzare la locul fixat în acest scop şi până la acel termen să prezinte oferte de cumpărare. Pentru participare la licitaţie, ofertanţii depun, cu cel puţin o zi înainte de data licitaţiei, următoarele documente: a) oferta de cumpărare; b) dovada plăţii taxei de participare sau a constituirii garanţiei sub forma scrisorii de garanţie, reprezentând 10% din preţul de pornire a licitației. Plata taxei se va efectua în contul IBAN RO33TREZ3515067XXX004722, beneficiar Direcția Generală Regională a Finanţelor Publice, AJFP HARGHITA, cod de identificare fiscală 32207048, deschis la Trezoreria Miercurea-Ciuc; c) împuternicirea persoanei care îl reprezintă pe ofertant; d) pentru persoanele juridice române, copie de pe certificatul unic de înregistrare eliberat de Oficiul registrului comerțului; e) pentru persoanele juridice străine, actul de înmatriculare tradus în limba română; f) pentru persoanele fizice române, copie de pe actul de identitate; g) pentru persoanele fizice străine, copie de pe actul de identitate/paşaport; h) declaraţia pe proprie răspundere a ofertantului prin care certifică faptul că nu este persoană interpusă cu debitorul. Cumpărătorului îi revine obligaţia de a respecta prevederile legale speciale, cum ar fi obligaţiile de mediu, obligaţiile de conservare a patrimoniului naţional sau altele asemenea, respectiv:................ Alte informaţii de interes pentru cumpărător, după caz:................................................... Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la sediul nostru sau la numărul de telefon 0266/36.48.49 Data afișării:17.10.2017 www.informatiahr.ro ADMINISTRATOR CONT CASH&NON CASH - MIERCUREA-CIUC Banca Transilvania este în căutare de Administrator cont cash & non cash în cadrul Sucursalei Miercurea-Ciuc. Dacă ai studii superioare absolvite şi experienţă în vânzări de minim 3 luni, te invităm să aplici pentru acest post. Pentru a face parte din echipa BT trebuie să ai abilităţi excelente de comunicare şi negociere, atitudine pro activă şi, desigur, spirit de echipă. Administratorul de cont cash & non cash asigură interfaţa cu clientul prin preluarea şi predarea documentelor care urmează să intre în circuitul bancar, efectuează operaţiuni de încasări sau plăţi cu numerar şi acordă asistenţă în vânzarea produselor şi serviciilor băncii. Iţi oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din România şi pentru un brand românesc de top. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire şi perfecţionare şi oportunităţi de dezvoltare a carierei. Aşteptăm CV-ul tău în format electronic la: cariere@btrl.ro sau la Sediul Băncii Transilvania Miercurea-Ciuc. MANAGER RELAŢII CLIENŢI MIERCUREA-CIUC Banca Transilvania este în căutare de Manager relaţii clienţi în cadrul Sucursalei Miercurea-Ciuc. Dacă ai studii superioare absolvite şi experienţă în sistemul bancar de minim un an, te invităm să aplici pentru acest post. Pentru a face parte din echipa BT trebuie să ai cunoştinţe cu privire la mediul de afaceri local şi sectorial, abilităţi excelente de comunicare, negociere şi vânzare şi, desigur, spirit de echipă. Managerul relaţii clienţi acordă asistenţă în vânzarea produselor băncii către clienţii persoane fizice şi identifică, contactează şi atrage clienţii persoane fizice. Identifică nevoile clienţilor şi oferă produsele şi serviciile corespunzătoare acestor nevoi şi menţine relaţia cu clienţii persoane fizice prin contactarea cu regularitate, îţi oferim posibilitatea de a lucra pentru una dintre cele mai mari bănci din România şi pentru un brand românesc de top. Oferim un pachet atractiv de beneficii, traininguri de pregătire şi perfecţionare şi oportunităţi de dezvoltare a carierei. Aşteptăm CV-ul tău în format electronic la: cariere@btrl.ro sau la Sediul Băncii Transilvania Miercurea-Ciuc. COMUNA JOSENI organizează licitaţie publică deschisă cu strigare, în ziua de 06 noiembrie 2017, ora 10:00, la sediul Primăriei din comuna Joseni, nr. 666, jud. Harghita, pentru vânzarea: autopompă cu tun ROMAN 8.135.FA.123, neînmatriculat, fabricat în anul 1980, proprietatea privată a Comunei Joseni, al cărui preţ de pornire licitaţie este de 6.900 lei şi pasul la 100 lei. Ofertanţii vor trebui sa depună o cerere de participare la licitaţie, la sediul primăriei comunei Joseni din comuna Joseni, judeţul Harghita şi să facă dovada achitării unei garanţii de participare în valoare de 100 lei, în numerar, la casieria primăriei Joseni, până în preziua licitaţiei, ora 12:00. Informaţii suplimentare se pot obţine zilnic între orele 10:00-14:00 la telefon 0745/41.48.16-persoana de contact Borsos Francisc. S.C. PANCOM S.R.L, cu sediul în orașul Vlăhiţa, str. Berényi Margit, nr. 41, jud. Harghita, titular al proiectului: „Construire spălătorie auto cu autoservire şi racorduri la utilităţi” propus a fi amplasat în oraşul Vlăhiţa, str. Berényi Margit, nr. 44, jud. Harghita Anunţă publicul interesat asupra luării deciziei de încadrare din 17 octombrie 2017 - nu se supune evaluării impactului asupra mediului de către A.P.M. Harghita în cadrul procedurilor de evaluare a impactului asupra mediului pentru proiectul sus menţionat. Proiectul deciziei de încadrare şi motivele care o fundamentează pot fi consultate la sediul autorităţii competente pentru protecţia mediului A.P.M. Harghita din Miercurea-Ciuc, str. Márton Áron, nr.43 , în zilele lucrătoare între orele 08:00-16:00 (luni-joi), respectiv între orele 08:00-14:00 - vineri, precum şi la următoarea adresă de Internet: www.apmhr.anpm.ro. Publicul interesat poate înainta comentarii/observaţii la proiectul deciziei de încadrare în termen de 5 zile de la data publicării prezentului anunț. Fax: 0266/31.00.41, e-mail: office@apmhr.anpm.ro pintrr o întâlnire tematică pe linia avizării-autorizării securităţii la incendiu . Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Oltul” al judeţului Harghita organizează astăzi o întâlnire pe linia activităţii de avizare/autorizare din punct de vedere al securităţii la incendiu. Având în vedere faptul că prorogarea termenului privind obligativitatea obţinerii autorizaţiei de securitate la incendiu a fost data de 30 septembrie 2017, precum şi existenţa unor obiective din judeţul Harghita care funcţionează fără autorizaţie de securitate la incendiu, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Oltul” al judeţului Harghita organizează astăzi, 18 octombrie, începând cu ora 11:00, în Sala Mare de şedinţe a Consiliului Judeţean din municipiul Miercurea-Ciuc, o întâlnire cu tema: „Autorizarea de securitate la incendiu a construcţiilor”, pentru a clarifica contextul în care sunt solicitate avizele şi autorizaţiile de securitate la incendiu şi a obligaţiilor ce revin tuturor factorilor implicaţi în acest proces. La această activitate sunt invitaţi să participe reprezentanţii autorităţilor publice locale (toate unităţile administrativ teritoriale din judeţul Harghita), proiectanţii, reprezentanţii societăţilor comerciale care deţin construcţii ce funcţionează fără autorizaţie de securitate la incendiu şi reprezentanţi ai mass-media locală. 15.000 de lei, amendă pentru 1,55 mc lemn de lucru Un bărbat de 52 de ani din comuna Suseni a fost amendat de poliţişti cu suma de 15.000 lei, după ce a fost identificat că transporta 1,55 mc lemn de lucru de esenţă răşinoase fără a avea documente legale de însoţire. Bărbatul a fost prins, luni, în cadrul unei acţiuni desfăşurate la nivelul Posturilor de Poliţie Lăzarea, Joseni şi Ditrău pe linia prevenirii şi combaterii delictelor silvice. Potrivit poliţiştilor, contravenientul, care transporta lemnul cu un atelaj hipo, a refuzat, de asemenea, să transporte materialul lemnos la locul indicat de agenții constatatori.