Informaţia Harghitei, octombrie-decembrie 2017 (Anul 29, nr. 6262-6297)

2017-11-21 / nr. 6283

Expoziţie a persoanelor cu dizabilităţi 18 intervenţii ale pompierilor militari harghiteni Criminalul în masă Charles Manson a decedat la vârsta de 83 de ani în pagina a 2-a în pagina a 6-a în pagina a 6-a Topliţa: Festivalul de colinde Florile dalbe La Topliţa, seara de 17 noiembrie a fost dedicată Festivalului de colinde Florile dalbe, eveniment devenit tradiţie pentru acest oraş. Sala de spectacole a Casei de Cultură a devenit neîncăpătoare până la ora începerii spectacolului. Pe scenă, într-un decor de poveste, care i-a introdus pe spectatori în spiritul sărbătorilor de iarnă, au evoluat circa 230 de participanţi, în grupuri vocale şi individual. Un proiect reuşit Festivalul de colinde Florile dalbe a fost demarat în urmă cu mai bine de 10 ani din dorinţa unor profesori şi elevi de a perpetua valorile culturale şi tradiţia populară din zona Topliţei, continuare în pag. a 4-a l Lumini pe calea slujirii pastorale a Editura Grai Românesc a Episcopiei Covasnei şi Harghitei se află în curs de editare volumul Lumini pe calea slujirii pastorale purtând semnătura Preasfinţitului Andrei Moldovan, episcopul Covasnei şi Harghitei, prefaţată de arhid. prof. univ. dr. Ioan I. Ică jr., ediţie îngrijită de pr. drd. Laurenţiu-Gabriel Panciu şi dr. Ioan Lăcătuşu. Volumul apare în preajma împlinirii a 50 de ani de viaţă şi a 30 de ani de slujire monahală, din care aproape 10 ani de arhipăstorire a Vlădicului Andrei. Cu acest prilej, îngrijitorii volumului adresează sincere felicitări Preasfinţitului Andrei, însoţite de urările adresate Bunului Dumnezeu, pentru ca Preasfinţia Sa să aibă parte, în continuare, de multă putere de muncă, de realizări la fel de rodnice şi împliniri duhovniceşti, toate însoţite de un sincer şi călduros „La Mulţi şi Fericiţi Ani”! Volumul Lumini pe calea slujirii pastorale este structurat în trei capitole. Capitolul I, intitulat Repere duhovniceşti şi îndrumări pastorale, conţine o selecţie din cele mai importante realizări publicistice şi editoriale ale Preasfinţitului Andrei, din perioada 2008-2015, când a îndeplinit funcţia de episcop vicar al Arhiepiscopiei Sibiului, cu titlul de Făgărăşeanul, şi din anii 2015-2017, de când păstoreşte credincioşii români ortodocşi din Eparhia Covasnei şi Harghitei, continuare în pag. a 5-a &IDS2 www.informatiahr.ro Redacţia: informatiahr@gmail.com Publicitate: infohrpub@gmail.com Anul XXIX. Nr. 6283 MARȚI, 21 NOIEMBRIE 2017 Preţ: 1 leu Instituţia Prefectului - judeţul Harghita, locul II la „Competiţia celor mai bune practici din administraţia publică din România" □ Premiul a fost obţinut pentru implementarea proiectului Aripi spre cer Instituţia Prefectului - judeţul Harghita a obţinut premiul II în cadrul „Competiţiei celor mai bune practici din administraţia publică din România”, ediţia a X-a, pentru implementarea proiectului Aripi spre cer. Premierea a avut loc joia trecută, în cadrul Conferinţei Internaţionale „Inovaţie şi calitate în sectorul public”, organizată de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici (ANFP), în Bucureşti, continuare în pag. a 2-a Realitatea bate filmul sau adevărul gol, goluţ Ca urmare a numeroaselor luări de poziţie ale cetăţenilor din Topliţa pe reţelele de socializare, primarul municipiului, Stela Platon, a dispus să se facă o analiză cu privire la evoluţia numărului de persoane de etnie romă din municipiu. Decizia primarului a venit pe fondul nemulţumirilor oamenilor, dar şi pentru că asupra instituţiei primăriei planează suspiciunea că nu ar face nimic pentru rezolvarea situaţiei, drept pentru care d-l primar a trimis rezultatul analizei tuturor forurilor decizionale superioare primăriei, printre cei care au primit rezultatul analizei aflându-se şi redacţia jurnalului „Informaţia Harghitei”, continuare în pag. a 3-a