Informatia Bucureştiului, noiembrie 1971 (Anul 19, nr. 5655-5680)

1971-11-08 / nr. 5661

PROLETARI DIN TOATE ȚĂRILE, UNIȚI-VA ! INFORMATIA ZIAR AL CORHIETULUI MUNICIPAL BUCUREȘTI AL P.C.R. ŞI AL CONSILIULUI POPULAR Al MUNICIPIULUI BUCUREȘTI Anul XIX Nr. 5661 4 PAGINI 30 BANI Luni 8 noiembrie 1971 Cincinalul 1971-19751^ O imagine elocventă a înaltei tehnicităţi a Fabricii de produse de sticlărie Bucureşti La uzina „Electronica“, din iniţiativa comitetului de partid, a avut loc recent un concurs al gazetelor satirice. în aprecierea gazetelor prezentate în concurs s-a ţinut cont de fondul materialelor prezentate (cui este adresată satira), de forma de prezentare artistică cît şi de respectarea periodicităţii de apariţie. Pe locul întîi s-a clasat gazeta satirică a secţiei 310 (piese de radio şi televizoare), pe locul doi a secţiei 480 (mecanic şef), iar locul trei l-a ocupat gazeta secției 270 (bobinaj). INDUSTRIALIZAREA SOCIALISTĂ PE NOI TREPTE CALITATIVE La baza progresului multilateral al economiei naţionale, al întregii noastre societăţi se află politica ştiinţifică a Partidului Comunist Român, în centrul căreia, cu consecvenţă, a fost situată înfăptuirea industrializării socialiste a ţării. Această constantă a politicii partidului nostru este evidenţiată cu claritate şi de prevederile actualului plan cincinal, în cadrul căruia eforturile vor fi dirijate spre continuarea procesului de industrializare, de făurire a unei puternice industrii moderne, eficiente, competitive. Plecînd de la realizările obţinute, planul cincinal 1971—1975 relevă o dată mai mult caracterul unitar şi de largă perspectivă al concepţiei partidului cu privire la industrializare şi, în acelaşi timp, ridicarea acestui proces, de multilaterală însemnătate pentru progresul şi prosperitatea patriei şi poporului nostru, pe noi trepte calitative. Caracterul unitar al politicii de industrializare se manifestă atît în conţinut, cît şi în timp, în conţinut, întrucît ea a îmbrăţişat într-o concepţie armonioasă, indivizibilă, toate laturile vieţii noastre economice în dinamica şi interacţiunea lor ; în timp, în sensul consecvenţei cu care au fost şi sunt promovate principiile ei de bază, ceea ce a determinat stabilitatea creşterii economice, caracterul constant al ritmurilor înalte de dezvoltare, în acelaşi timp caracterul unitar al acestei politici se îmbină, se completează cu perspectiva largă a industrializării, element ce se defineşte prin faptul că în fiecare etapă de dezvoltare s-au avut în vedere atît necesităţile şi posibilităţile momentului respectiv, cît și cele de perspectivă mai apropiată sau mai îndepărtată astfel cu rezolvarea sarcinilor fiecărei etape să constituie baza necesară pentru trecerea la o etapă superioară a procesului dezvoltării. Așa cum spuneam, aceste caracteristici ale politicii de industrializare promovată de partidul nostru sunt prezente şi în prevederile planului cincinal 1971— 1975. Şi în această etapă cadrul general al dezvoltării este definit de ritmurile înalte de sporire a producţiei industriale —• în 1975 aceasta va fi cu 68—75 la sută mai mare decit în 1970 şi de circa 3 ori mai mare decit in 1965 — ceea ce va determina creşterea încontinuare a ponderii industriei în economia naţională, la sfîrşitul cincinalului industria ajungînd să contribuie cu peste două treimi la crearea venitului naţional. Deosebit de semnificativ pentru realismul obiectivelor propuse este faptul că prin plan se asigură dozarea judicioasă a eforturilor, ritmurile de creştere a producţiei, în majoritatea ramurilor industriei, accentuîndu-se spre sfîrşitul cincinalului, o dată cu ridicarea potenţialului economiei noastre naţionale. Un element calitativ nou şi superior care se desprinde din analiza prevederilor cincinalului este faptul că deşi, ca o constantă a politicii partidului, ritmul cel mai rapid continuă să-l deţină industria producătoare de mijloace de producţie, se constată, pe de o parte, asigurarea unei mai bune corelaţii în creşterea producţiei mijloacelor de producţie şi a bunurilor de consum în totalul producţiei industriale, iar pe de alta, concentrarea selectivă a eforturilor, în ceea ce priveşte producţia mijloacelor de producţie, asupra ramurilor şi subramurilor cu cel mai ridicat nivel tehnnic. Aceasta reflectă preocuparea pentru continua modernizare a structurii economice in general şi a producţiei industriale in special, pentru luarea cît mai deplină în consideraţie a cerinţelor revoluţiei ştiinţificotehnice contemporane. Dacă ponderea producţiei mijloacelor de producţie în producţia globală industrială va înregistra un ritm mai lent de creştere decît în cincinalele precedente, deoarece, ca urmare a realizărilor obţinute, am reuşit încă de pe acum să ajungem la o proporţie adecvată între grupele A şi B, vom asista în actualul cincinal la schimbări mai accentuate în structura internă a industriei producătoare de mijloace de producţie. Astfel, la sfîrşitul cincinalului industria constructoare de maşini şi industria chimică, astăzi principali purtatori ai progresului tehnic și ele insele ramuri de cea mai înaltă tehnicitate, vor înregistra cele mai rapide ritmuri de Nicoară Ionescu (Continuare în pag. a IV-a) Mărturii şi o sugestie EUGEN FRUNZĂ După cîte ştiu, apariţiile revistei „Manuscriptur“ sunt consemnate cu real interes de presa noastră, fără a mai vorbi de nerăbdarea cu care le întimpină publicul cititor. Că s-a găsit şi cite un condei amator de chichiţe? N-are importanţă. Fapt e că revista s-a impus cu o remarcabilă vigoare şi originalitate în peisajul publicisticii româneşti. Mie — nu exagerez — fiecare număr îmi oferă un ceas rîvnit. Mă aplec asupra paginilor, în care trăieşte spiritul generos al regretatului Perpessicius, cu emoţie şi recunoştinţă. Citind mă văd înconjurat nu de cuvinte ci de inimi. O comuniune gravă şi dulce totodată. Un luminiş la mijlocul căruia mi-e dat să poposesc într-o intimă şi supusă apropiere de bunii înaintaşi nu ale scrisului, da idealurile, de tru(Continuare In pag. a lll-a) • Colectivul de cooperatori meşteşugari de la „Arta populară”, cu specific de producţie covoare româneşti şi de tip oriental, şi-a realizat la data de 3 noiembrie sarcinile de plan la export pe acest an. Pînă la finele anului, colectivul cooperativei s-a angajat să livreze suplimentar la export covoare în valoare de 350 000 lei valută. Cu planul anual îndeplinit Printre colectivele de muncă care şi-au îndeplinit planul producţiei globale şi marfă Pe întregul an şi-a înscris numele şi cel al ÎNTREPRINDERII CHIMICE DE INDUSTRIE LOCALA „PROTAN”. In perioada care a mai rămas, pînă la sfîrşitul anului, se va realiza, suplimentar, o producţie globală în valoare de circa 12 milioane de lei, şi 10 milioane de lei la producţia marfă, concretizată, printre altele, în 1100 tone de făină proteică pentru sectorul zootehnic, 600 tone de grăsimi tehnice industriale şi alte importante cantităţi de produse chimice. De asemenea, se prelimina depăşirea planului de export cu 400 000 lei valută, precum şi obţinerea unor beneficii suplimentare în valoare de 7 milioane de lei. • Incepînd de anul viitor. Fabrica de confecţii şi tricotaje va introduce sistemul de livrare a paltoanelor, pardesielor şi costumelor, către cumpărători, pe umeraşe. încă de acum au fost comandate 2 milioane umeraşe confecţionate din material plastic. Mi*/tt**s fruminebeene«. de s£n*Actat__________ Pregătirile în vederea iernii 1971—1972 — ne răspunde la întrebarea de sîmbătă tov. Aurel Truţă, directorul Uzinei mecanice de material rulant „Bucureşti-Triaj» — au constituit pentru colectivul de conducere al întreprinderii o preocupare permanentă şi specială, ţinînd seama de greutăţile ce ar putea apărea în eventualitatea unei ierni aspre. Planurile de măsuri întocmite, pregătirile efectuate s-au concretizat în : repararea acoperişurilor halelor şi atelierelor, etanşarea tuturor golurilor din pereţi, confecţionarea unor noi uşi metalice pentru halele de vagoane în locul celor degradate, revizuirea instalaţiilor de căldură existente în atelierele anexe şi hala de reparat vagoane etc. In halele pentru demontat vagoane, recepţie, de vagoane, fabricaţie de boghiuri şi în hala de reparat vagoane, lucrările efectuate nu satisfac însă nici pe departe cerinţele sezonului rece. Aceasta din următoarele motive : uzina dispune de cazane de aburi foarte vechi care trebuiau de mult casate, fapt recomandat de altfel şi de organele ISCIR. Pentru a rezolva problema încălzirii în uzină, încă din anul 1962 am solicitat I.S.P.E. Bucureşti să execute un proiect pentru racordarea fabricii la reţeaua publică de termoficare. Din lipsa fondurilor In acea perioadă la(Continuare în pag. a III-a) ÎNTR-UN UNANIM SI IMPRESIONANT CONSENS OAMENII MUNCII DIN CAPITALĂ ÎŞI AFIRMĂ VOINŢA de a Înfăptui programul adoptat de plenara c.c. al p.c.r. din 3-5 noiembrie O CARTA A TRĂSĂTURILOR SPIRITUALE ALE OMULUI III, CONSTRUCTOR CONŞTIENT SI DEVOTAT AL SOCIALISMULUI SI COMUNISMULUI Cu nestăvilit interes, întregul nostru popor a urmărit lucrările Plenarei C.C. al P.C.R. din 3-5 noiembrie, consacrate dezbaterii şi adoptării Programului Partidului Comunist Român pentru îmbunătăţirea activităţii ideologice, ridicarea nivelului general al cunoaşterii şi educaţia socialistă a maselor, pentru aşezarea relaţiilor din societatea noastră pe baza principiilor eticii şi echităţii socialiste şi comuniste. Laolaltă cu toţi fiii României socialiste, oamenii muncii din Capitală îşi afirmă cu înflăcărare, într-un unanim şi impresionant consens, voinţa lor nestrămutată de a contribui la înfăptuirea nobilelor idealuri înscrise în documentele Plenarei, de a trăi şi a munci în chip comunist — aşa cum ne învaţă partidul. Ampla expunere prezentată de tovarăşul Nicolae Ceauşescu în faţa Plenarei — document nălucit al marxism-leninismului creator, analiză cuprinzătoare, ştiinţifică a realităţilor ţării, a perspectivelor dezvoltării ei în procesul făuririi societăţii socialiste multilateral dezvoltate, a schimbărilor structurale petrecute în lumea contemporană — a stîrnit un uriaş ecou în rîndul maselor, a luminat, prin bogăţia de idei, toate compartimentele vieţii sociale, a reverberat adînc în conştiinţa celor ce muncesc. Plenara C.C. al P.C.R. a dezbătut şi clarificat — cu înaltă principialitate şi responsabilitate — problemele de conţinut ale organizării activităţii ideologice şi politice de masă, definind liniile directoare ale procesului educaţiei socialiste, trăsăturile morale ale comunistului, ale constructorului orînduirii socialiste şi comuniste ; au fost puse puternic în lumină principiile eticii şi echităţii socialiste în organizarea întregii vieţi sociale, obiectivele privind creşterea rolului şcolii ca factor principal de instruire şi educaţie a tineretului, sarcinile lărgirii nivelului de cunoştinţe al maselor, orientarea creaţiei cultural-artistice în direcţia îmbogăţirii vieţii spirituale a poporului, modelării şi formării omului nou ; cu deosebită claritate au fost reafirmate principiile materialist-dialectice ce stau la temelia politicii externe a partidului şi statului nostru Creatorii valorilor materiale şi spirituale, făuritorii chipului de azi şi de mîine al patriei socialiste, se simt puternic mobilizaţi de acest vast program al desăvîrşirii spirituale a omului nou, cu o înaltă conştiinţă revoluţionară, călită la flacăra marilor exigenţe partinice, a patriotismului şi internaţionalismului socialist — parte integrantă a programului elaborat de Congresul al X-lea al partidului. Din uzine şi fabrici, de pe şantiere şi din unităţile de cercetare şi proiectare, din institutele de învăţămînt şi uniunile de creaţie, din toate sectoarele de activitate ale Capitalei, ne sosesc, în aceste zile, numeroase scrisori , semnificative mesaje ale opiniei ferme a tuturor categoriilor de oameni ai muncii de a milita pentru transpunerea în viaţă a politicii interne şi externe a partidului nostru comunist, pentru continua întărire a rolului conducător al partidului. Aceste luări de poziţie sunt străbătute, ca un fir roşu, de ideea nobilă că programul stabilit de Plenară este programul fiecăruia, că trebuie să crească contribuţia fiecăruia la edificarea materială şi spirituală a societăţii socialiste multilateral dezvoltate, că adîncirea continuă a democraţiei socialiste presupune afirmarea tot mai cuprinzătoare a personalităţii umane, socialismul fiind rodul activităţii conştiente a întregului popor. Rostindu-şi într-un glas hotărîrea de a face tot ce depinde de ei pentru transpunerea în viaţă a acestui program, oamenii muncii din Capitală — membri şi nemembri de partid, tineri şi vîrstnici, femei şi bărbaţi — asigură conducerea partidului că nu vor precupeţi nici un efort pentru a fi la înălţimea marilor cerinţe ale actualei etape a construcţiei socialiste. A răspunde timpului tău, a te modela pe tine însuţi Adresînd redacţiei dv. această scrisoare, am satisfacţia profundă a împlinirii unui act de conştiinţă. Ca muncitor constructor de maşini sînt deprins să modelez metalul şi, trebuie să mărturisesc, m-am aplecat nu fără sfială asupra hîrtiei. Există Gheorghe Buruc Erou al Muncii Socialiste. — Uzina „23 August" (Continuare în pag. a II-a) Se lucrează intens la amenajarea terenului celui de al doilea hectar de seră din sectorul 4. Simbătă şi duminică, prin unităţile comerciale din cartierele îndepărtate. Cit „cintăreşte“ timpul cumpărătorilor in „balanţa“ desfacerii ?... Continuînd ciclul anchetelor de sezon, reporterii noştri s-au îndreptat spre alte cartiere mai îndepărtate ale Bucureştiului. Şi aici, ca şi în alte locuri, am constatat cu satisfacţie eficacitatea măsurilor luate în vederea aprovizionării populaţiei, în condiţii optime, cu produse agroalimentare. Bogăţia acestei toamne este din plin probată de abundenţa şi calitatea legumelor şi fructelor, precum şi de sortimentul variat al (Continuare în pag. a IV-a) Expoziţie organizată la restaurantul Simplon, cu prilejul „Lunii preparatelor culinare“ CÎND VOR FI LIVRATE UTILAJELE CONTRACTATE? Data de 5 noiembrie trebuia să consemneze primirea de către Uzina de medicamente a trei sterilizatoare de abur de la Uzina mecanică de utilaj chimic Bucureşti. Pînă în prezent, unitatea furnizoare nu şi-a onorat obligaţiile contrariuar fără a mai aminti că şi alte comenzi de utilaje sunt sub semnul incertitudinii. întrebăm deci conducerea uzinei, cînd va livra utilajele contractate de care depinde punerea în funcţiune, pînă la sîirşitul anului, a unor noi capacităţi de TVrrwrinreţig ! ROMANTISMUL REVOLUŢIONAR - O DIMENSIUNE MORALĂ A COMINISMULUI In viaţa unui partid, în viaţa unui popor se petrec uneori evenimente care, prin amploarea şi semnificaţia lor, sparg hotarele timpului prezent, iar noi ne-am obişnuit să le definim drept istorice. Un asemenea eveniment am trăit cu toţii săptămîna trecută cînd, într-un cadru de largă dezbatere politică şi de înaltă principialitate comunistă, plenara Comitetului Central al partidului nostru a stabilit, avînd la bază expunerea tovarăşului Nicolae Ceauşescu, programul pentru îmbunătăţirea activităţii ideologice, ridicarea nivelului general al cunoaşterii şi educaţia socialistă a maselor, pentru aşezarea relaţiilor din societatea noastră pe baza principiilor eticii şi echităţii socialiste şi comuniste. Mă număr printre cei care fac parte din garda veche a partidului. Am Bădica Marinescu, membru de partid cu stagiu din ilegalitate (Continuare in pag. a II-a) Valenţe noi ale muncii patriotice Ieri, am vizitat şantierele muncii patriotice din sectorul 4. Ne-am oprit mai mult pe platforma industrială Dudeşti. Un adevărat complex de şantiere: circa 600 de cetăţeni munceau la construcţia noii sere, alte sute de-a lungul bd. Ion Şulea definitivau amenajarea trotuarelor şi viitoarelor peluze de iarbă şi flori ale firului II de pe această arteră de circulaţie şi, în fine, cîteva mii de cetăţeni lucrau de zor la amenajările din jurul noilor hale de producţie ale uzinelor de medicamente şi „Anticoroziv“. — La primul hectar de seră — ne spune tov. D. Calomfirescu, vicepreşedinte al Comitetului executiv al Consiliului popular al sectorului 4 — prin munca entuziastă a cetăţenilor am terminat amenajarea terenului, plantatul stîlpişorilor de susţinere, turnarea fundaţiilor şi drumurilor de acces. După cum vedeţi, echipe de cetăţeni acum lucrează la întinderea conductei care va alimenta sera cu energie termică. Săptămîna viitoare vom în Gh. Niculiţa (Continuare în pag. a IV-a) iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimiiiiiiiiimiiiiiimiiimiiiiiiiiiiiaiiiiiiiiiiiiiii!!informaţia. Pe tot ffiorbtti O cronică în care sunt înregistrate evenimente vechi de milioane de ani... Fireşte, ea este înscrisă în straturile geologice ale Terrei, dar pe specialişti îi captivează ca şi cea mai pasionantă actualitate. Iată, bunăoară, istoria Mediteranei : o ultimă ipoteză afirmă că, în urmă cu nouă milioane de ani, ea era în întregime desecată şi se prezenta ca un imens deşert sărat, la 2 000 de metri sub nivelul coastelor sale. Apartinînd unor cercetători de la Centrul oceanografie din Bre(Continuare în pag. a IV-a) Îndrăzneţe ipoteze geologice A FOST CINDVA MEDITERANA ON IMENS PUSTIU SĂRAT? Artainstrument de înnobilare a omului O imensă bogăţie de idei se revarsă din lucrările recentei plenare încheiată cu adoptarea acelei istorice Hotărîri care statuează în prim plan formarea omului nou cu o înaltă conştiinţă socialistă. Ca întotdeauna, gîndirea tovarăşului Nicolae Ceauşescu, a comuniştilor — sintetizind în mod exemplar gîndirea întregului nostru popor — jalonează cu extremă claritate căile de urmat pentru propria noastră desăvirşire şi progresul societăţii noastre socialiste multilateral dezvoltate, eliminînd cu fermitate neajunsurile care mai încetinesc ritmul evoluţiei noastre ascendente. Fără îndoială că vom reveni la profunda expunere a secretarului general al partidului, la amplul Program de măsuri adoptat de Comitetul Executiv al C.C. a) P.C.R. în iulie pe baza propunerilor tovarăşului Nicolae Ceauşescu, pentru îmbunătăţirea întregii activităţi politice, ideologice, de educaţie comunistă, marxist-leninistă a maselor. Căci în aceste documente de maximă importanţă găsim elementele esenţiale pentru orientarea şi perfecţionarea activităţii de zi cu zi a fiecăruia dintre noi. Ca om de artă, reţin în special o foarte frumoasă frază a secretarului general al partidului: „Avem nevoie de proză, de poezie, de piese de teatru, de filme, de muzică, de sculpturi care să înnobileze , pe om, să-l însufleţească la fapte măreţe, eroice“. Se exprimă aici un mare adevăr — acela al artei care se constituie ca parte integrantă a cauzei generale a revoluţiei. Şi implicit, ideea extrem de importantă a identificării creatorului cu aspiraţiile poporului în mijlocul căruia trăieşte, trăgîndu-şi seva din realitatea atît de bogată a epocii sale. Aceasta este, de fapt, condiţia Sn- Gheorghe Dumitrescu, compozitor (Continuare în pag. a II-a) rmmnmmmn . Aflăm de la Centrala industriei mătăsii că, în curînd — prin intermediul magazinului propriu de desfacere „Gioconda” — se vor oferi cumpărătorilor noi sortimente. Este vorba de ţesături imprimate pentru fulgarine, ţesături brodate pentru rochii şi bluze (Pe suport din fire de mătase), ţesături pluşate, imprimate, pentru decoraţiuni interioare, ţesături „Otilia“ (tip voal din mătase naturală). Cursuri de apicultura In fiecare an filiala Asociaţiei crescătorilor de albine a judeţului Ilfov şi a municipiului Bucureşti organizează, In perioada sezonului rece, cursuri apicole de masă gratuite. Anul cursurile se vor desfăşura in perioada 15 noiembrie 1971 — 30 aprilie 1972. La cursuri pot participa cetăţeni care doresc să-şi completeze cunoştinţele sau să se iniţieze în domeniul creşterii albinelor. înscrierile se primesc la sediul filialei din str. Polonă nr. 107, telefon 12.89.52, acesta • La Biroul de Turism pentru tineret, agenţia Bucureşti, se fac înscrieri pentru cursul de ghizi şi organizatori de turism. Înscrieri şi informaţii la sediul agenţiei in str. Cosmonauţilor nr. 21. O Soarele de ieri a îndemnat la plimbare mii de bucureșteni. Cei mai tineri au mers totuşi la... patinoar, în imagine : aspect de pe patinoarul artificial „Floreasca“. WBB3. Pe sălile tribunalelor, în calitate de solicitanţi Palatul Justiţiei. I-am trecut pragul, de data aceasta, nu în calitate de reporteri interesaţi să consemneze desfăşurarea unor dezbateri sau să consulte dosarul unei cauze. Veneam acum în calitate de solicitanţi ai unora dintre numeroasele servicii auxiliare activităţii de judecată. Fiindcă şi in afara sălii instantei, sunt destui cetăţeni care, prin forţa împrejurărilor, apelează la o seamă de „prestaţii administrative”. Judecătorul de serviciu, registratura, arhiva etc., cunosc zilnic afluenţă. .. .Avem, să presupunem, nevoie de copia unei hotărîri. Cunoaştem judecătoria, cunoaştem şi numărul dosarului. Dar cui să ne adresăm ? Scaunul portarului, ca singură persoană ce ar fi putut să ne îndrume „primii paşi“, este, din păcate, gel Desigur, însă, există un tabel „orientativ”, unde descoperim sediul instanţei căutate , adică un număr da cameră. După o adevărată „excursie" prin labirintul scărilor şi holurilor, întrebind din om în om, reuşim, în fine să descoperim biroul căutat. Situaţia este comună pentru toate instanţele ce îşi desfăşoară activitatea în Palatul de justiţie. Lipsa unui Val. Voiculescu, Adrian Stanciu (Continuare in pag. a III-a) Circulaţia pe podul Străuleşti Fiind terminată amenajarea rampelor de acces, în zilele următoare va începe circulaţia peste podul Străuleşti. Pînă la tasare, rampele au, deocamdată, numai aşternut din balast. Asfaltarea urmează a se efectua la primăvară. Podul a fost realizat de întreprinderea construcții speciale transporturi. Cooperativa meşteşugărească „Metalocasnica» ne informează că activitatea de reparat cărucioare pentru copii (la părţile mecanice şi de tapiţerie) care se desfăşoară la unitatea din şos. Ştefan cel Mare nr. 40 nu poate satisface corespunzător solicitările cetăţenilor. De aceea, s-a hotărît ca, începînd de astăzi, 20 de unităţi ale cooperativei să primească comenzi pentru asemenea prestaţii. Solicitanţii se pot adresa dispeceratului „Metalocasnica" din str. Smîrdan nr. 41, tel. 14,61,81 unde, în funcţie de domiciliu, li se va indica unitatea cea mai apropiată. Pentru transportarea in cît mai bune condiţii a mobilei, întreprinderea prestări servicii foloseşte o maşină capitonată. In prezent se lucrează la amenajarea, in același mod, a altor citorva autocamioane. BULETIN METEOROLOGIC INSTITUTUL METEOROLOGIC COMUNICA ! Azi, la ora 8, în Bucureşti temperatura aerului a fost de 3 grade. Maxima de ieri în aer a fost de 19 grade, iar minima din cursul nopţii de 3 grade. Timpul probabil de mîine . Vremea se menţine, în general, frumoasă şi călduroasă. Cerul va fi variabil. Vîntul va sufla slab pînă la potrivit din sectorul vestic. Temperatura aerului : minima va fi cuprinsă între 3 și 5 grade, iar maxima între 18 și 20 de grade.