Ipargazdaság, 1994 (46. évfolyam, 1-12. szám)

1994-01-01 / 1. szám

Lap- Oldal­ Dr. Kunvári Árpád: Prognózismodell 2000-ig a hazai cementigények előrejel­zésének példáján ................................... . Dr Megyeri Károly: Információtechnoló­gia, mint stratégia .................................. Dr Mihalik István: Nobel-díjas közgazdá­szok és a humán erőforrás ................... Molnár Bálint: Az informatika, stratégiai tervezés jelentősége .............................. Dr Molnár József: Hogyan hatolhatnak be a külföldi piacokra a kelet-európai vállalatok? .............................................. A. Murugesan: FLEXPERT (Flexibe Be­nefit Advisory Expert System) tanács­adórendszer a dolgozói juttatások meg­valósításához .......................................... Mikroökonómia - Szerkesztette: Kopányi Mihály (dr Rubóczky István) .............. . Nagy Sándor: A vállalatvezetés korszerű módszerei ................................................ Németh Pál - Sziray József: Az informá­ciótechnológia, mint az innováció tár­gya és eszköze ......................................... Dr Noszkay Erzsébet: A menedzsmentet támogató információ- és ismerettechno­lógiai rendszerek és a jövő tudásalapú szervezete ................................................ . Paschke Fritz: Az évezred végének kulcs­technikái - Esélyek, kockázatok ........ Pogány László: A hazai szénhidrogén-ku­tatás kockázata, számítási módszere .. Pogány László: A hazai szénhidrogén-ku­tatás kockázata (Számítási módszerek alkalmazása) ............................................ Dr Pongrácz Tibor: Információs politika - információs technológia - gazdasági és társadalmi változások ........................... Dr. Prezenszki József: A logisztikai köz­pontok helye és szerepe a korszerű ter­melési és szállítási folyamatokban ...... Dr. Prezenszki József-dr. Molnár László - dr. Tárnai Júlia: A logisztikai közpon­tok funkciói, főbb típusainak kapcsolati rendszerei ................................................ . Prof. Dr. H­ans-Jörg Richter: A vezetéshez karizma is szükséges .............................. Dr. Roóz József: A számviteli törvény mik­­rogazdasági alkalmazásának néhány in­formatikai vetülete ................................. Dr. Somogyi Ferenc: Az emberi tőke és az emberi tényező....................................... Dr. Sanke Peters: Kockázat, menedzs­ment, mint vezetési feladat ................. Dr. Claus Steinle: Információtechnológia a jövő irodáiban ..................................... Schregle Johannes: A munkavállalói rész­vétel német modellje ............................. szám VIII-IX. 42 Szepesi Zsuzsanna: Merger and a­cquisi­tion, azaz mivel kell szembenéznünk?.. XI-XII 20 Sodródunk, vagy mi vezénylünk? ........... X.1 VI. 20­ X.9 Takács Nándor: Tudományos irányzatok a vagyontárgyak értékelésében (CAV— VI. 25 Computer Aided Valuation, Ca­rey Computer Aided Real Estate Valuation) V.1 Tatai Zoltán: A termelő ember motiváció-11. 22 jának új módszere ................................. Dr. Trethon Ferenc: A környezetorientált VIII-IX. 49 fejlesztés, a marketing és a vevőközpon­túság közötti kölcsönhatás ................... VII.­ XI-XII. 64 Dr. Trethon Ferenc: A logisztika integrá­ciós szerepe ............................................. XI-XII 36 Dr. Turza István: Humán stratégia egy vállalat felszámolási folyamatában....... Tájékoztató az MTA Vezetés- és Szerve­ III. 16­léstudományi Bizottsági üléséről........X 24 VI. 230 Albert József: Vállalati beruházásterv­ezés VI. (I. rész) .................................................... V. 28 XI-XII. 10 rendszer az Egyesült Államokban ..... II. 26 VI. 167 Linda de Zeeuw—dr. Farkas Ferenc-dr. II. Poór József: A szakemberek életpályá­jának menedzselése a '90-es évtizedben IV 15 VIII-IX.5 Dr. Zöldréti Attila: Hogyan ismerjük fel stakeholdereinket a 3K (kockázat, I. 33 konfliktus, krízis) helyzetekben? ....... V. 13 II. V-W 12 I. 23 Dr. Varga Jenő: A vállalati tőkegazdálkod VI.1 gyár vállalkozásokban ........................... Dr. Vékás István: A vállalati pénzgazdái-III. 27 irodás jelentősége és feladatai.............. Dr. Virág Miklós: A kimutatások pénz-XI-XII. 42 Vállalkozói kedvezmények könyve (Dr. Rubóczky István) .................................. Richard Werford: Zöld marketingstraté­giák ........................................................... Wolf Tamás: Átfogó minőségvezetési II. 31 vállalatvezetés......................................... Dr. Trethon Ferenc: Az innovatív termék-Ulbert József: Vállalati beruházásterv­ezés (II. rész) .................................................. Lap- Oldal­szám Szabó Kornél: A tanácsadó cégek marke­tingtevékenysége ................................... .. 19 más funkcióterületéről és a tőkegazdál­kodás néhány kérdéséről ......................4 Várady Zsolt: Szekunderszolgáltatás, mint a korszerű marketing stratégiai eleme.. Dr. Vecsenyi János: Korszakváltás a ma-XI-XII. 57 ügyi szerepe az üzleti teljesítmény meg­ítélésében ................................................ IV 27 XI-XII 30 VIII-IX. 33 VIII-IX8 X. 15 X. 21 III1 X. 27 III 39 VIII-IX 13

Next