Ipargazdaság, 1994 (46. évfolyam, 1-12. szám)
1994-01-01 / 1. szám
Lap- Oldal Dr. Kunvári Árpád: Prognózismodell 2000-ig a hazai cementigények előrejelzésének példáján ................................... . Dr Megyeri Károly: Információtechnológia, mint stratégia .................................. Dr Mihalik István: Nobel-díjas közgazdászok és a humán erőforrás ................... Molnár Bálint: Az informatika, stratégiai tervezés jelentősége .............................. Dr Molnár József: Hogyan hatolhatnak be a külföldi piacokra a kelet-európai vállalatok? .............................................. A. Murugesan: FLEXPERT (Flexibe Benefit Advisory Expert System) tanácsadórendszer a dolgozói juttatások megvalósításához .......................................... Mikroökonómia - Szerkesztette: Kopányi Mihály (dr Rubóczky István) .............. . Nagy Sándor: A vállalatvezetés korszerű módszerei ................................................ Németh Pál - Sziray József: Az információtechnológia, mint az innováció tárgya és eszköze ......................................... Dr Noszkay Erzsébet: A menedzsmentet támogató információ- és ismerettechnológiai rendszerek és a jövő tudásalapú szervezete ................................................ . Paschke Fritz: Az évezred végének kulcstechnikái - Esélyek, kockázatok ........ Pogány László: A hazai szénhidrogén-kutatás kockázata, számítási módszere .. Pogány László: A hazai szénhidrogén-kutatás kockázata (Számítási módszerek alkalmazása) ............................................ Dr Pongrácz Tibor: Információs politika - információs technológia - gazdasági és társadalmi változások ........................... Dr. Prezenszki József: A logisztikai központok helye és szerepe a korszerű termelési és szállítási folyamatokban ...... Dr. Prezenszki József-dr. Molnár László - dr. Tárnai Júlia: A logisztikai központok funkciói, főbb típusainak kapcsolati rendszerei ................................................ . Prof. Dr. Hans-Jörg Richter: A vezetéshez karizma is szükséges .............................. Dr. Roóz József: A számviteli törvény mikrogazdasági alkalmazásának néhány informatikai vetülete ................................. Dr. Somogyi Ferenc: Az emberi tőke és az emberi tényező....................................... Dr. Sanke Peters: Kockázat, menedzsment, mint vezetési feladat ................. Dr. Claus Steinle: Információtechnológia a jövő irodáiban ..................................... Schregle Johannes: A munkavállalói részvétel német modellje ............................. szám VIII-IX. 42 Szepesi Zsuzsanna: Merger and acquisition, azaz mivel kell szembenéznünk?.. XI-XII 20 Sodródunk, vagy mi vezénylünk? ........... X.1 VI. 20 X.9 Takács Nándor: Tudományos irányzatok a vagyontárgyak értékelésében (CAV— VI. 25 Computer Aided Valuation, Carey Computer Aided Real Estate Valuation) V.1 Tatai Zoltán: A termelő ember motiváció-11. 22 jának új módszere ................................. Dr. Trethon Ferenc: A környezetorientált VIII-IX. 49 fejlesztés, a marketing és a vevőközpontúság közötti kölcsönhatás ................... VII. XI-XII. 64 Dr. Trethon Ferenc: A logisztika integrációs szerepe ............................................. XI-XII 36 Dr. Turza István: Humán stratégia egy vállalat felszámolási folyamatában....... Tájékoztató az MTA Vezetés- és Szerve III. 16léstudományi Bizottsági üléséről........X 24 VI. 230 Albert József: Vállalati beruházástervezés VI. (I. rész) .................................................... V. 28 XI-XII. 10 rendszer az Egyesült Államokban ..... II. 26 VI. 167 Linda de Zeeuw—dr. Farkas Ferenc-dr. II. Poór József: A szakemberek életpályájának menedzselése a '90-es évtizedben IV 15 VIII-IX.5 Dr. Zöldréti Attila: Hogyan ismerjük fel stakeholdereinket a 3K (kockázat, I. 33 konfliktus, krízis) helyzetekben? ....... V. 13 II. V-W 12 I. 23 Dr. Varga Jenő: A vállalati tőkegazdálkod VI.1 gyár vállalkozásokban ........................... Dr. Vékás István: A vállalati pénzgazdái-III. 27 irodás jelentősége és feladatai.............. Dr. Virág Miklós: A kimutatások pénz-XI-XII. 42 Vállalkozói kedvezmények könyve (Dr. Rubóczky István) .................................. Richard Werford: Zöld marketingstratégiák ........................................................... Wolf Tamás: Átfogó minőségvezetési II. 31 vállalatvezetés......................................... Dr. Trethon Ferenc: Az innovatív termék-Ulbert József: Vállalati beruházástervezés (II. rész) .................................................. Lap- Oldalszám Szabó Kornél: A tanácsadó cégek marketingtevékenysége ................................... .. 19 más funkcióterületéről és a tőkegazdálkodás néhány kérdéséről ......................4 Várady Zsolt: Szekunderszolgáltatás, mint a korszerű marketing stratégiai eleme.. Dr. Vecsenyi János: Korszakváltás a ma-XI-XII. 57 ügyi szerepe az üzleti teljesítmény megítélésében ................................................ IV 27 XI-XII 30 VIII-IX. 33 VIII-IX8 X. 15 X. 21 III1 X. 27 III 39 VIII-IX 13