Iskolakultúra, 1999/1 (9. évfolyam, 1-7. szám)

1999 / 1. szám

tanulmány szemle Bogoly József Ágoston A kognitív tudomány 3 Nagy József A kognitív készségek és képességek fejlesztése 14 Solt Kornél Amikor ellentmondás van egy regényben 27 Kapcsáné Németi Júlia-Szabó Imre Az értelmi fogyatékos tanulók iskolai nevelése 36 Andor Mihály A kétféle diploma 46 Litkő István Technikai fejlődés és társadalom 55 Csom­a Gyula Kihívások és funkciók 61 Tóth Tibor Az olvasásra nevelésről 66 Boldizsár Ildikó A BIT-agyú gyerekek és a mese 69 Lipócziné Csabai Sarolta Társadalmi változások ábrázolása a kortárs ifjúsági regényekben 72 G. Havas Katalin Gondolkodni kell tanítanunk! 76 Halmai Tamás Műfajelmélet helyett műfajelméleti gondolkodás 80

Next