Iskolakultúra, 2004/2 (14. évfolyam, 8-12. szám)

2004 / 8. szám

tanulmány konferencia Nagy József Az elemi kombinatív képesség kialakulásának kritériumorientált diagnosztikus feltárása 3 Molnár Gyöngyvér Az iskolai és az alkalmazható tudás kettőssége 21 Huszár Ágnes Nyelvhalál 32 Báthory Zoltán Aggódások, vívódások: egységes tanárképzés? 37 Örkényi Ágota - Koszonits Rita Akiknek sem otthon, sem az iskolában nem jó 43 Szatmári Zoltán - Katona Zsolt - Vass Miklós A konfliktusmegoldó képesség hátterének vizsgálata általános iskolai tanulók körében 56 Laikus olvasás és populáris kultúra Arató László Manipulált minikontextusok - avagy milyen szöveg(világ) is van a magyarórán? 67 Tímár Borbála „A jeles és szekundáns dolgozatok hallatlan bájú bombasztjai” 73 Rákai Orsolya A többi néma csend 81 Mesterházy Balázs „I just murdered the alphabet” 90 04/08

Next