Jel-Kép, 1995 (2. szám)

TARTALOM KÖZGONDOLKODÁS Vásárhelyi Mária: AZ INTÉZMÉNYRENDSZER PRESZTÍZSÉRŐL 3 MÉDIA Bartók János-Terestyéni Tamás: A TELEVÍZIÓS TÁJÉKOZTATÁS ÉS A KÖZÖNSÉG A VÁLASZTÁST KÖVETŐ IDŐSZAKBAN 13 Gálik Mihály: VERSENY ÉS SZABÁLYOZÁS AZ ÚJSÁGPIACOKON 21 Lendvay Judit: KÖZÖNSÉGKUTATÁS A MAGYAR TELEVÍZIÓ TELETEXT-SZOLGÁLTATÁSÁROL 37 KOMMUNIKÁCIÓS KULTÚRA Terestyéni Tamás: HELYZETKÉP AZ IDEGENNYELV-TUDÁSRÓL 47 ÚJ TECHNIKÁK Tölgyesi János: MULTIMÉDIA, HIPERMÉDIA ÉS AMI MÉG UTÁNA JÖN... 61 Kunszenti Ágnes: INTERAKTÍV MULTIMÉDIA TANÍTÁSI-TANULÁSI CÉLRA 69 MŰHELY Z. Karvalics László: INFORMÁCIÓ VERSUS (?) KOMMUNIKÁCIÓ 83 ORIENTÁCIÓ Leslie Kish: TELJES KÖRŰ ADATFELVÉTELEK ÉS GÖRDÜLŐ MINTÁK 97 TALLÓZÓ A MOBILIZÁLT VÁLASZTÓ. (Tardos Róbert) 111

Next