Kereskedelmi Szemle, 1965 (6. évfolyam, 1-4. szám)

1965-01-01 / 1. szám

A személyi fogyasztás néhány problémája a KGST-országokban . . . VI. 3. 183 A vásárlási hitel a kereslet—kínálat szabályozója.............................. VI. 3. 187 A használati érték és a minőség összefüggésének új problémái .... VI. 3. 188 Az ipar és a kereskedelem távlati feladatai az N­DK-ban ............... VI. 4. 249 Mit fog csinálni a háziasszony 1970-ben ?.............................................. VI. 4. 251 Együttműködés a fogyasztóval ............................................................... VI. 4. 252 II. PIACKUTATÁS, PROPAGANDA, REKLÁM Cikkek Piackutatás TV-bemutatón........................................................................ VI. 2. 113 A magán- és személygépkocsik futási teljesítménye és gumiabroncs­élettartama .............................................................................. VI. 3. 174 A sportöltöny és zakó értékesítését befolyásoló tényezők ............... VI. 3. 174 Egy ipari település lakosságának fogyasztási szokásai...................... VI. 4. 232 Véleménykutatás divatbemutatókon (Makay István) ...................... VI. 4. 236 A vásárlók áruismerete (Vilmos Endréné) ........................................... VI. 4. 237 Fogyasztási cikkek megbízhatóságának vizsgálata............................ VI. 4. 239 Könyvolvasás és könyvvásárlás.......................................................... VI. 4. 239 Kereskedelmi élet, vállalati munka A modern és hagyományos szőnyegek kereslete ........ VI. 2. 109 Az alkoholmentes italok népszerűsége (A FŰSZERT piackutató vizsgálata) .................................................................................... VI. 2. 109 Nemzetközi tájékoztató A különböző reklámozási módszerekről.................................................. VI. 1. 52 Önálló reklám vállalat szükségessége a SZU-ban ................................ VI. I. 56 Kibernetika a kereslet kutatás szolgálatában ....................................... VI. 4. 250 Elektronikus számítógépek kiállítása Moszkvában............................ VI. 4. 251 III. ÁR KÉRDÉSEK Cikkek Fali Levente : A fogyasztói ár népgazdasági szerepe.......................... VI. 2. 65— 71 Rainer Gyula : Új elemek a kereskedelmi haszonkulcsok tervezésé­ben .......................................................................................................... VI. 4. 200—206 Nemzetközi tájékoztató­­/. árak befagyasztásának következményei Jugoszláviában ........... VI. 3. 185 Az új árak és az élelmezés összetétele Jugoszláviában...................... VI. 4. 248 IV. ÜZEMSZERVEZÉS Cikkek­ ­Balin László—Versztovsek Radmilla : A vállalatszervezés egyes kér­dései .................................................................................. VI. 4. 193—199­9 Fali Levente : Az áruházi kapacitásigény összefüggéseiről megjelent cikkhez ................................................................................................... VI. 2. 72— 77 Falubíró Vilmos—Varga Gyuláné : Az áruházi kapacitásigény „ka­pun kívüli” összefüggései ............................................................ . . VI. 2. 72— 77 Gyulai Ferenc : A kiszolgálás automatizálásának első eredményei VI. 2. 78— 83 Hozzászólások a bolti készletellenőrzés c. cikkhez ............................ VI. 3. 171—173 Kocsis Károly : A bolti készletellenőrzés új módszere .............. VI. 1. 45— 46 Koszó Károly : Munka- és üzemszervezés a kereskedelemben......... VI. 3. 136—143 Készletellenőrzés a boltokban............................................................. . . VI. 2. 106—108 N­agy Gábor : Technológia és munkaszervezés az önkiszolgáló élel­miszerboltokban ................................................................................... VI. 2. 84— 89

Next