Félegyházi Hírlap, 2002 (8. évfolyam, 1-34. szám)

2002-01-10 / 1. szám

Aktuális Az év első félegyházi Minden évben hagyomány Kiskunfélegyházán az év első újszülöttének a köszöntése. 2002-ben a szerencse László Alexandrának kedvezett, aki január 2-án, reggel 6 óra 8 perckor látta meg a napvilágot. Ficsór József, Kiskunfélegy­háza polgármestere köszöntöt­te virággal és az indulást meg­könnyítendő szerény összeg­gel, őt és anyukáját, Lászlóné Gál Ilonát. A szülést levezető orvos Ri­gó Imre, szülész-nőgyógyász volt, aki elmondta:­­ 25 éve vagyok szülész Kiskunfélegyházán, 5000 felet­ti az általam világra segített kis­babák száma. Az elmúlt évek­ben elég gyakran fordult elő, hogy az új év előtt egy pár nap­pal a szülések döntő többsége lezajlott, és az új évet úgy kö­szöntöttük, hogy elsején nem volt szülés, hanem másodikén, harmadikén voltak szülések. Ez most is így volt.­­ A baba a betöltött 41 ter­hességi héten született meg 4200 grammal. Lászlóné Gál Ilona elmond­ta ez már a második kisbaba a családban, férjével, Andorral nagyon örültek Alexandra érke­zésének. - Remélem nagyon fogják egymást szeretni. Lehet, hogy most még lesznek problémák, egy kicsit féltékeny lesz a na­gyobb, de ezen túl kell esnie. - Mekkora a korkülönb­ség a két baba között? - Két és fél év van a két kis­lány között. babája - Lányt is vártak? - Teljesen mindegy volt, a fő az, hogy egészséges. ss. Telefonos Ügyfélkapcsolati Régiónk lakossága 2001. Szeptember 15-én reggel 6:00 órától Telefonos Ügyfélszolgá­lati Központunkon, a D-vona­­lon keresztül, ingyenes és helyi tarifával hívható vonalaink út­ján intézheti áramszolgáltatás­sal kapcsolatos ügyeit. 52 mun­katársunk napi 24 órában 680 ezer ügyfelünk havi 65 ezer hí­vását tudja fogadni a Szegedi Területi Központunkban beren­dezett irodánkban. Ügyfélszol­gálati bejelentés és tájékozta­tás, mérőóra-állás bejelentés, illetve hibabejelentés kategóri­ák szerint csoportosítva kezel­jük a beérkező hívásokat. A Telefonos Ügyfélkap­csolati Központ kialakításakor a Kossuth Lajos sugárúti épü­let belső, kiszolgáló tereit is korszerűsítettük. Mozgásérzé­kelős automata ajtó, nyitott re­cepció, elkülönített dohányzó fogadja vendégeinket. A moz­gáskorlátozottak közlekedését lejtős feljáró és a speciális mellékhelyiségek segítik. Hálózat-üzemeltetés Környezetünkre, munka­társaink biztonságára veszé­lyes berendezéseinket folya­matosan korszerűsítjük illetve cseréljük, emellett folyamatos karbantartással javítjuk elosz­tóhálózatunk minőségét. Kis­feszültségű hálózati hibák csökkentése érdekében a rossz állapotú oszlopok és elosztó­­szekrények cseréjét kezdtük meg, amelyek az esetleges üzemzavarok elhárítását is nagyban megkönnyítik. Szol­gáltatási területünkön lévő ön­­kormányzatok nyolcvan száza­lékával gallyazási, 132 telepü­léssel pedig közvilágítási meg­állapodást kötöttünk. Közvilá­gítási szolgáltatásunk minősé­gének javítására feszültség­csökkentő transzformátorokat szereltünk fel. Informatika Minden nagy, számlázás­sal is foglalkozó társaságnak kiemelten gondoskodnia kell Központ a működés biztonságosságá­nak kellő megalapozásáról. Befejezéséhez közeledik az a projekt, amely megteremti egy esetleges az informatikai hálózatot sújtó katasztrófa ki­védésének lehetőségét. Infor­matikai rendszerünk sérülése esetén egy másod-számító­központ 72 órán belül egy az egyben képes elvégezni éles­ben működő rendszerünk fel­adatait. Logisztika A DÉMÁSZ cégcsoporton belüli logisztikai tevékenysé­geket központosítottuk. A központosított beszerzést, készletgazdálkodást és gép­járműellátást kiszolgálandó Napos úti telephelyünkön Lo­gisztika Központi Raktár ki­alakítását kezdtük meg 2001. augusztusában. 2002. májusá­tól terveink szerint jobb anyagellátással, kisebb kész­lettel tudjuk kiszolgálni a cég­csoport igényeit. DÉMÁSZ Rt. Félegyházi Hírlap 2002. január 10. 4.

Next