Lakáskultúra, 2005 (40. évfolyam, 1-12. szám)

2005-01-01 / 1. szám

Superbrand a szupercsapatnak! Igazán elmondhatjuk, jól végződött az elmúlt esztendő: Ősszel megkaptuk a Magyar Termék Nagy­díj­at, november végén pedig a Superbrand titulust, ami valójában azt jelenti, hogy a Nagy-Britanniából indult Superbrands-program keretében Magyarország legtekintélyesebb marketingszakemberei hazánk vezető márkái sorába választották, a maga területén ezidáig is vezető pozíci­ójú Lakáskultúrát, az elis­meréssel tovább erősítve a magazin meghatározó sze­repét a lappiacon. Hogy még pontosabb és világo­sabb legyen olvasóink szá­mára is a legutóbbi elisme­rés tartalma, idéznék a Superbrands Szakértői Bi­zottság résztvevőinek gon­dolataiból. Dr. Gálik Mi­hály, a BKÁE-Médiagaz­­daságtani és Telekommu­nikációs Tanszék tanszék­­vezetője: „A márkanevek elit klubja, a Superbrands rang, hírnév, pozíció a terme­lőnek és értékes tájékozódási pont a fogyasztónak...” Dr. Seres Tibor, a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesülete elnök-vezérigazgatója: „A márka értéket hordoz, megbízhatóságot, minőséget jelent, elsősorban a fogyasz­tót szolgálja...” Dr. Szántó Péter, a Noguchi Porter Novelli igazgatója: „A márka elsősorban reputáció dolga. Ha ez utóbbit akarnám a gyermekemnek el­magyarázni, így fogalmaznám meg: a reputáció az, amit akkor mondanak rólad, amikor kimentél a szobából”. Íme, így vélekednek a téma szakértői a márkáról, a márkanévről, s az ol­vasónak nincs más feladata, mint mondataikban a márka szót megfelelően behelyettesíteni a Lakáskultúra névvel. Látszólag más, ám az előbbiekkel mégis szorosan összefüggő téma: negy­venedik évfolyamát kezdte meg e januári számmal a Lakáskultúra.­­ „XL-­­esek lettünk. Azt is mondhatnánk, nagy mellényünk lett, ám a lapot készítő csapat szerény emberekből áll, akik mentesek mindenféle önteltségtől, csupán büszkék arra, hogy kinek-kinek a munkája egyformán hozzájárult a lap töretlen sikeréhez — ami végül díjakban is megmutatkozott. Engedjék meg nekem mint főszerkesztőnek, hogy ezúttal kivételesen a nyilvánosság színe előtt is köszönetet mondjak kollégáimnak, a szerkesztőség úgynevezett „belsős” és „külsős” munkatársainak, akik szívvel lélekkel a Lakáskultúra sikeréért tevékenykednek. Az elismerések arra ösztönöznek mindnyájunkat, még intenzívebben dolgozzunk azért, hogy továbbra is megszolgáljuk olvasóink bizalmát, s újabb és újabb nagyszerű lapszámokkal lepjük meg a Lakáskultúrát szeretők népes táborát. Egyszerűen összefoglalva ez a programunk az új esztendőre. Ülnek, balról jobbra: Borsos Klára, Szűcs Eszter, Fábián Zoltán, D. Szabó Ede; állnak: Czeglédi Cecília, Török Balázs, Pataki Zsolt, Bajai Mari, Bors Edit, Darabos György, Tóth Zsuzsa, Martos Gábor, Árvai Zsuzsa (Zs—. CajL*. SZŐNYEGHÁZ Alapítva: 1333 Közel 1000 db szőnyegből válogathat! Egyedi iráni és afgán, kézicsomózású szőnyegek, szövött kelimek különlegesen széles választéka. Szaktanácsadás, kipróbálási lehetőség, áruhitel. A minőség okmánnyal garantált. 1111 Bp., XI., Bartók Béla út 20. Tel ./fax: 209-6929 Ny.: hétköznap 10-18-ig, szombaton 10-13-ig. www.orientszonyeghaz.hu Lakáskultúra 3

Next