Info-Társadalomtudomány 35. (1995)

Tartalom Kommunikáció - média - közvélemény Enyedi György — Tamási Péter .................................................................... 3 A globális kommunikáció törésvonalai Szecskő Tamás ................................................................................................ 7 Globális kommunikáció, globális nyilvánosság, sokcsatornás média (Szempontok az Internet kommunikációelméleti áttekintéséhez) Tölgyesi János.................................................................................................. 15 Társadalmi rendszerváltás és tömegkommunikáció Kováts Ildikó............................ 21 Média és politikai közgondolkozás Lázár Guy......................................................................................................... 31 Hogyan lehet megismerni a köz véleményét? (A közvélemény-kutatás múltja és jelene) Závecz Tibor.................................................................................................... 39 Az intézményrendszer presztízsének alakulása a rendszerváltás első négy évében Vásárhelyi Mária ............................................................................................ 45 Statisztikai táblázatok..................................................................................... 53 Válogatott bibliográfia...........................................................................................65 Kutatási információk 68

Next