Magyar Pedagógia 103. (2003)

2003 / 1. szám

MAGYAR PEDAGÓGIA 103. évf. I. szám (2003) TARTALOM TANULMÁNYOK Nikolov Marianne: Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből 5 Csíkos Csaba: Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében 35 Hercz Mária: A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben (12-13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról) 57 Molnár Gyöngyvér: A komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők 81 Felkai László: A jogalkotó kultuszminiszter, Jankovich Béla 103 Heidemarie Kemnitz: Pedagógiai archtektúra - A pedagógiai terek kialakítá­sának lehetőségei két iskola példája alapján 119 KÖNYVEKRŐL Rohály János: Szüret a könyvlapon. Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében tett történeti utazásáról 129 INFORMÁCIÓK Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újra­választásáról 135 Konduktív Nevelési Világkongresszus 137

Next