Magazin Sălăjean, decembrie 2000 (Anul 5, nr. 236-251)

2000-12-04 / nr. 235 (236)

Călătoria cn trenul s-a scumpit cu 7,6% » 4 a MITSUBISHI trium 499.000 iei_ PLUS Pentru orice tip de abonament cu km minute incluse primești ca dou a șaptea lună de abonament gratuit. Galeriile Meseș (vis a vis de Romtelecom). Tel. 662997 GORUNUL B-dul M. Viteazul, dl. Perla, parter, tel/fax: 060-611006 OFERTĂ SPECIALĂ DE lAFfd^ Toate produsele marca LG se vând în 3 rate, fără dobândă Oferta este valabilă până la 01 ianuarie 2001. Centrale termice în 36 de rate, fără avans, prin BCR. De ce își fabrică italienii lenjeria intimă în România? Am constatat cu surprindere că românul mai are lacune întrale furatului. O cafea de tip "esspreso" se prezintă, chiar într-un bar de categoria a lll-a, în condiții acceptabile. Drept pentru care, stând la o masă din colț, savurez cafeaua și asculte decembrie totuși o colindă. La o masă vecină, un șofer mustăcios, își testează corzile vocale pe teme vadimiene: "Avem nevoie de cineva care să facă ordine! Ce-i cu atâția investitori care vin numai să ne jupoaie? De ce să facem noi chiloți și sutiene pentru italieni? Adică noi să le cârpim chiloții la italieni?". Chiar așa! ■ S.O. Accident mortal de circulație . Dorind să ajungă la un loc de muncă mai bun, o croitoreasă din Zalău a ajuns la morgă • Soțul a condus-o până aproape de locul accidentului . Apariția bruscă a victimei în fața mașinii a făcut imposibilă evitarea accidentului Un accident mortal de circulație a avut loc vineri dimineața, în jurul orei 5:30, pe bulevardul Mihai Viteazul din Zalău. Victima acestui nefericit incident este Ardelean Maria (33 ani), domiciliată în cartierul Dumbrava Nord. Ziua de 1 decembrie ar fi trebuit să fie pentru Maria, de meserie croitoreasă, prima zi de muncă la Fortrans Impex SRL. Până la data respectivă, aceasta lucrase la Cooperativa "Meseșul", însă speranța unui salariu mai consistent a determinat-o, în ciuda opoziției soțului, să încerce și un alt serviciu. N-a fost să fie așa, pentru că, în dimineața zilei cu pricina, în drum spre noul ei loc de muncă, Ardelean Maria a încercat să traverseze strada în zona fostelor depozite ICRA, printr-un loc nemarcat, și fără să se asigure. Consecințele imprudenței Măriei s-au dovedit a fi tragice. Femeia a fost lovită în plin de autoturismul marca Opel, cu numărul de înmatriculare SJ-91-SVX, la volanul mașinii aflându-se Zoicaș Mihai, patron la SC Silvex. Acesta se îndrepta spre serviciu și, așa cum rezultă din declarațiile date Poliției, nici măcar nu a frânat înainte de accident, pentru că pur și simplu nu a văzut-o pe victimă. Lovită de partea stângă a autoturismului, Ardelean Marin a decedat pe loc, asistența medicală sosită ulterior la fața locului neavând altceva de făcut decât să constate decesul. De remarcat că mașina nu circula cu viteză excesivă, însă faptul că femeia a apărut brusc pe carosabil a făcut imposibilă evitarea accidentului. ■ Sebastian OLARU S.C. METRONOM S.R.L ZALAU str. Tudor Vladimirescu, bl.P68, parter VINDE •Hârtie copiator A4, A3 - hârtie imprimantă A4, A3 (toate tipurile) • Role fax, Riboane • Tonere, cartușe imprimantă • Produse birotică, papetărie Toate produsele sunt din import, ia prețuri foarte avantajoase. Pentru comenzi - telefon 060-612909. PETROM Esența mișcării Zalău, str. Depozitelor nr.4 Tel. 060 / 661084 Fax 060 / 661572 ȘTIRILE ZILEI 11 Ștergerea datoriilor - praf în ochii electoratului Chiar dacă Guvernul a aruncat "pe piață" ordonanțe populiste, cea care se referă la ștergerea datoriilor restanțierilor nu este altceva decât... "praf în ochii electoratului". * pagina 2 ■ Sinistrații din Sălaj vor primi 1 miliard de lei Guvernul a acordat peste 60 miliarde lei pentru localitățile calamitate din țară. Sălajului i-a fost repartizată suma de 1 miliard lei. 25 de localități din județ vor beneficia de acest ajutor. Pagubele produse de calamitățile naturale sunt acoperite în proporție de 50%. ►pagina 3 ■ Galeriile de Artă "Ioan Sima" - 20 de ani în slujba bucuriei sufletului Galeriile ce poartă numele pictorului născut la Pericei împlinesc în curând 20 de ani de existență. Anul acesta au expus aici artiști de renume ca Aurel Contras, Victor Gaga și Teodor Botiș. La "Ioan Sima" se află expusă, pe șevalet, ultima lucrare a maestrului - portretul soției sale. ►pagina 6 ■ Valentin Samungi îl vrea pe Tadici din nou la națională f Săptămâna trecută, consilierul ministrului Tineretului și Sportului a declarat că dorește ca Tadici să se reîntoarcă la națională, după Campionatul European. Samungi regretă retragerea zălăuanului. ►pagina 14 Sageata liberala s-a înfipt în ambele linie Călătoria cu trenul costă, începând cu 1 decembrie, în medie cu 7,6% mai mult, ca urmare a intrării în vigoare a deciziei CFR Călători de a majora tarifele. Măsura a avut în vedere acoperirea influențelor rezultate din creșterea inflației din ultimele trei luni, a declarat agenției MEDIAFAX Valentin Bota, directorul general al Societății Naționale de Transport Feroviar de Călători. Ultimele majorări ale tarifelor societății de l. PNL Sălaj a tras lotul câștigător . Redistribuirea voturilor trece peste voința electoratului sălăjean • Pentru prima dată liberalii sălăjeni obțin două fotolii de parlamentare amănunte în pag.5 M transport feroviar de călători au avut loc la începutul lunilor iulie (cu 8,6%), respectiv septembrie (7,2%). Tarifele practicate de societatea de transport feroviar de marfă au fost majorate cu 25% de la 1 octombrie.