Magazin Sălăjean, ianuarie 2010 (Anul 15, nr. 1-19)

2010-01-13 / nr. 7

l Cotidian de informație, opinie și publicitate Sălăjenii, terorizați de gripa nouă 6.000 de vaccinări în două zile După ce în luna decembrie sălăjenii s-au vaccinat „cu țârâiia", noul an a adus și o nouă atitudine privind vaccinarea împotriva virusului AH1N1. Mai exact, conform datelor furnizate de Direcția de Sănătate Publică Sălaj, numai în ultimele 48 de ore circa 6.000 de persoane s-au vaccinat, ridicând numărul total al sălăjenilor imunizați împotriva virusului amintit, la aproape 17.000. 0 Reprezentant al Monitorului Oficial în Sălaj preia anunțuri pentru Monitorul Oficial Apariție în 24 de ore! Tel: 0260 611364, 0260 616807 Modificări importante ale examenului de bacalaureat In acest an elevii se vor afla în fața unor noutăți, comparativ cu edițiile anterioare ale examenului de bacalaureat, printre care reducerea numărului de probe scrise și eliberarea de certificate de competență lingvistică și digitală. "Sunt câteva noutăți în ceea ce privește desfășurarea examenului de bacalaureat. disponibil și prin programul „PriIMA CASĂ"* tel. 0260-616222, 0740-751314, 0769-234719 zv In câteva zile începe noua „ciolaniadă" PD-L și UDMR cântă cu noduri „iarba verde de acasă” Am ajuns la un nou episod din bestiala telenovelă politică: împărțirea „ciolanului". A șefilor de instituții deconcentrate. Și în Sălaj organizațiile județene ale UDMR și PD-L au termen zece zile să transmită conducerilor naționale ale partidelor respective un „raport" cu privire „la stadiul negocierilor privind instituțiile deconcentrate și graficul de modificare a majorităților locale". Locuințele ANL, la mare căutare în Zalău La Primăria Zalău sunt înregistrate, în prezent, mai mult de 1.000 de solicitări pentru repartizarea de locuințe ANL, în acest an urmând a fi finalizate doar 74 de apartamente, motiv pentru care municipalitatea intenționează să identifice noi terenuri pe care ar putea fi construite noi blocuri cu locuințe destinate închirierii. Lucrări de mântuială, elevi lăsați pe dinafară Deși lucrările de renovare a sălilor de sport de Grupul Școlar "Mihai Viteazul" și Colegiul Tehnic "Alesandru Papiu Ilarian" au fost finalizate încă de anul trecut, elevii celor două școli sunt nevoiți să-și desfășoare orele de sport în sala festivă sau, mai rău, în sălile de clasă din cauză că firma executantă nu a respectat proiectul. pagina Citește astăzi știrile de mâine! Accesează ediția on-line a cotidianului nostru iis Site-ul cu știri în timp real, alături de informațiile din ediția tipărită. Nu citi mâine ce poți citi azi!