Magazin Sălăjean, iulie 2010 (Anul 15, nr. 124-145)

2010-07-15 / nr. 134

I _____________________________Cotidian de informație, opinie și publicitate Pe viitor, Maxim 2.000 de funcționari publici în Sălaj Reprezentanții Prefecturii Sălaj au finalizat, ieri, documentația privind normativul de personal care este acceptat în administrațiile publice sălăjene, conform noilor reglementări legislative. Astfel, la nivel de județ, numărul maxim de angajați ai acestor structuri este de 2.507, calculele fiind făcute în funcție de numărul locuitorilor din unitățile teritorial administrative. pagina 2 Demisia directorului Artimiza Mocan, aruncă in aer Direcția Silvică mmmsmsmuoesssummooooonooommmmmumo^^^^^mmmemaoooouooooommmmmmamaoaoooooommi^msnmmaooommomm^^^^ pagina 2 Un zălăuan, noua imagine a postului TV Paprika Zălăuanul Adrian Szucs, bucătarul care prezintă săptămânal, în paginile ziarului nostru, rețete culinare, este, în urma unei competiții strânse organizate de către canalul TV Paprika, noua imagine a acestui post, pagina 7 Directorul economic al Direcției Silvice Sălaj, Artimiza Mocan, și-a înaintat demisia din funcția amintită, la finele săptămânii trecute. Cum gestul angajatei de la Direcția Silvică a fost unul ținut la secret, doar ieri, s-a primit la redacție un fax "anonim", în care se arată și motivele invocate de Artimiza Mocan. Astfel, directorul economic al Direcției Silvice Sălaj invocă faptul că, deși Guvernul a decis să restructureze toate ministerele, agențiile și regiile, Regia Națională a Pădurilor Romsilva a aprobat noi angajări, "dintre care, cel puțin postul de economist, nu își are justificare nicăieri în cadrul Direcției Silvice Sălaj". MAPN și Primăria Zalău nu se înțeleg în privința unui teren pentru blocuri ANL Cu toate că în primăvară, ministrul Apărării, Gabriel Oprea, și reprezentanții Primăriei Zalău își dădeau mâna deasupra unui proiect ce urma să aducă în municipiu noi blocuri ANL, lucrurile nu merg atât de bine cum se estimase inițial. Asta, întrucât reprezentanții MAPN și cei ai municipalității nu au ajuns, până acum, la niciun acord privind terenul pe care ar trebui construit viitorul cartier destinat tinerilor. pagina 3 60 de săraci ai județului învață meserie pe bani de la UE Peste 700 de persoane din 12 județe, inclusiv din Sălaj, vor beneficia de activități de consiliere și calificare profesională, în cadrul unui proiect cu finanțare europeană în valoare de 10,1 milioane de lei, desfășurat de către Centrul de Resurse pentru Diversitate Etnoculturală în parteneriat cu Departamentul pentru Relații Interetnice din cadrul Guvernului României. pagina 3 Absenți cu duiumul la titularizare Peste 85 de candidați la examenul de titularizare, în Sălaj, au absentat ieri, în timp ce alți 54 de candidați au părăsit sala, după ce s-au anunțat subiectele, astfel că, din totalul de 591 de înscriși, au luat parte la examen doar 445 de persoane ce luptă pentru 100 de locuri titularizabile scoase la concurs. pagina 7