Magazin Sălăjean, noiembrie 2010 (Anul 15, nr. 211-232)

2010-11-08 / nr. 216

Nr. 216 (3.366) Cotidian de informație, opinie și publicitate Luni, 8 noiembrie 2010 Spargere ratată la CEC Bocșa Polițiștii sălăjeni au deschis o anchetă pentru a identifica trei persoane care au forțat, vineri dimineața, sistemul de închidere a ușii agenției CEC Bank din localitatea Bocșa și au reușit să între în sediu, primele cercetări indicând însă că nu s-a furat nimic. Purtătorul de cuvânt al Inspectoratului de Poliție al Județului Sălaj, Maria Cristea, a declarat că polițiștii s-au deplasat de urgență la fața locului după ce au fost sesizați pe numărul unic 112 de un localnic, care a reclamat că a văzut vineri dimineața, în curtea unității bancare din Bocșa, persoane necunoscute ce i s-au părut suspecte. Unitatea bancară respectivă este prevăzută cu sistem de alarmă, cei trei necunoscuți fugind în momentul declanșării acestuia. De asemenea, unitatea e prevăzută cu sistem de monitorizare cu cinci camere video montate în interior, din imaginile înregistrate reieșind că cei trei purtau măști. In acest caz, IPJ a demarat o anchetă în vederea identificării și reținerii persoanelor necunoscute, precum și pentru stabilirea împrejurărilor exacte în care s-a produs incidentul. ■ Mihaela MOLDOVAN Angajează redactor CV - urile se depun la sediul redacției, str. N. Titulescu nr. 1. Relații la tel. 0260 611364 SC GRANITUL B&R SRL COMERCIALIZEAZĂ Granit -Marmura -Trepte -Placi pardoseli Piatra decorativa - Blaturi - Lastre Scări: de la eu/ml Pardoseli: de la eu/ml Piatra decorativa: Clasica 18 Lei mp Tip scoica 32 Lei/mp • Pervaze: de la 10 eu/ml Magazin Sălăjean vă oferă posibilitatea de a câștiga în perioada 8 noiembrie - 21 decembrie vor apărea taloanele de concurs. Aceste taloane vor fi decupate, completate cu eț, apoi trimise sau depuse (minim două taloane) la sediul redacției "Magazin Sălăjean", str. N. Titulescu nr. 1. Data limită de primire a taloanelor: luni, 21 decembrie 2010. Tragerea la sorți a câștigătorilor tombolei "Porcul Gică de Crăciun” va avea loc in data de 22 decembrie 2010. Nume......................................................... Prenume . Adresa................................................................................. Telefon.. 1 Panic nr.5, la 100 m de pe E60 Tel 0744 310032, 0763 801181 www.granital.ro www.magazinsalajean.ro 12 pagini -1,5 lei Sălajul primește încă o tranșă de bani pentru "Casa Verde" Succesul de care s-a bucurat, la nivel de județ, programul guvernamental privind instalarea sistemelor de încălzire ce utilizează energie regenerabilă, i-a determinat pe oficialii de la București să suplimenteze în două rânduri fondurile distribuite Sălajului. Ca urmare, în județ au ajuns aproape 2 milioane de lei, cu 54 la sută mai mult decât s-a primit inițial. pagina 2 Scandalul continuă la Ambulanță . Neînțelegerile continuă să plutească asupra Serviciului Județean de Ambulanță Sălaj. Rezultatele deloc bune ale controlului efectuat cu circa trei luni în urmă de reprezentanții Ministerului Sănătății au fost dure și au indicat nereguli grave. pagina 2 Hotarele sălăjenilor descâlcite de prefectul Vegh Prefectul județului Sălaj, Vegh Alexandru, a participat, săptămâna trecută, la sediul Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară (OCPI) Sălaj, la medierea acțiunii de înregistrare a hotarelor dintre unitățile administativ teritorale (orașe și comune) de pe raza județului Sălaj, în scopul înregistrării lor în Registrul Electronic al Limitelor Unităților Administrativ Teritoriale (RELUAT). pagina 2 Aproape 720.000 de lei pentru apicultorii din Sălaj în conturile apicultorilor sălăjeni care au accesat Programul Național Apicol au întrat în cursul lunii trecute aproape 720.000 de lei, bani reprezentând ajutor financiar pentru combaterea variozei și repopularea șeptelului apicol, prin achiziția de mătci, roiuri și familii de albine. pagina 8