Magazin Sălăjean, februarie 2013 (Anul 18, nr. 20-39)

2013-02-26 / nr. 37

1,5 lei -12 pagini • Marți, 26 Februarie 2013 • nr. 37 (3.931) • www.magazinsalajean.ro www.facebook.com/MagazinSalajean« Liderul presei sălăjene~ Crimă oripilantă! Bebeluș omorât cu bestialitate de propria mamă O bestie cu chip de femeie a dat dovadă de o cruzime fără margini, ce a șocat întreaga comunitate din localitatea sălăjeană Pustă Vale. La finele săptămânii trecute, femeia și-a ucis, cu bestialitate, copila de numai două luni, doar pentru că micuța a început să plângă. A luat un cuțit și a înjunghiat-o de mai multe ori în zona gâtului, iar pentru că loviturile nu i-au fost fatale, a sugrumat-o. Acum, femeia aruncă toată vina pe sora copilei decedate, o fetiță de numai 4 ani, spunând procurorilor că micuța este criminala. PAGINA 3 «msiass Artiștii și Minittolor M aliniază la KISS FM. Ttati nebunii ^1 *——**—,*a- ■ Știrile de ultimă oră, județul tău, disponil cu un singr CI magnzin să la fei timp real formația ternie! Telefon: 0260 611364; 0360 566067; 0360 566076 Obrăznicie fără limite! Episcopia Sălajului vrea curent pe banii publici Tupeul Episcopiei Sălajului atinge cote maxime. Mai marii instituției au solicitat autorităților locale să aprobe conectarea sistemului de iluminat exterior de la sediul episcopal, la rețeaua publică a municipiului. PAGINA 2 Pompilia Stana, noul purtător de cuvânt la Parchetul de pe lângă Tribunalul Sălaj Prim-procurorul Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj, Crin Bologa, a declarat luni, în cadrul unei conferințe de presă, că instituția pe care o conduce are, începând de joi, 21 februarie, un nou purtător de cuvânt. PAGINA 2 A In așteptarea lui Ionel Mureșan, AJOFM Sălaj “plutește” în derivă De aproape două săptămâni, Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă (AJOFM) Sălaj funcționează fără director executiv, după ce mandatul lui Romeo Sârca a expirat în 15 februarie. PAGINA 3 Fermierii fără cursuri pot rămâne fără bani Agenția de Plăți pentru Dezvoltare Rurală și Pescuit (APDRP) Sălaj atrage atenția beneficiarilor Măsurii 112 - "Instalarea Tinerilor Fermieri" că nu va efectua plățile aferente ultimei tranșe de plată în cazul în care obligațiile asumate de aceștia nu au fost îndeplinite. PAGINA 4 Acționar nou la echipa de volei a Zalăului După cum v-am anunțat, în exclusivitate, încă din luna decembrie a anului trecut, grupul de firme Rematinvest și-a retras în totalitate sprijinul financiar de la echipa de volei, Remat Zalău, după ce rămăsese cu doar 4 la sută din acțiuni. PAGINA 6 Suma de 10.000 de euro - motivul crimei comise de sălăjean în Irlanda Purtătorul de cuvânt al Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj, procuror Pompilia Stana, a declarat luni, în cadrul unei conferințe de presă, că procurorii au finalizat rechizitoriul în cazul sălăjeanului Stoica Rostaș, acuzat de infracțiunea de omor calificat. PAGINA 12