Magazin Sălăjean, iulie 2015 (Anul 20, nr. 121-143)

2015-07-15 / nr. 131

Liderul presei sălajene Peste 50 la sută dintre dascălii din Sălaj au promovat examenul de definitivat Miercuri, 15 iulie 2015 nr. 131 (4.508) 1,5 lei 12 Peste 50 la sută dintre cadrele didactice din Sălaj care au susținut examenul de definitivare în învățământ au obținut note între 8 și 10, cea mai mare fiind 9,65. Pagina 2 ~ w * 1 ACASĂ Pagina 12 ManoAnt Sninjern Cotidian de informație, opinie și publicitate pagini www.magazinsalajean.ro Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 Inedit Kl facebook.com/Magazin Salajean După ce a promis că nu va mai candida, Primarul de la Chieșd s-a autodenunțat la Parchet Primarul comunei Chieșd, trimis în judecată de către procurorii sălăjeni, fiind acuzat de comiterea mai multor infracțiuni de corupție, conflict de interese și abuz în serviciu, a depus în cursul săptămânii trecute, la Parchetul de pe lângă Judecătoria Șimleu Silvaniei, un "autodenunț" prin care solicită procurorilor să i se verifice modul de dobândire al averii. "Vreau să demonstrez tuturor că sunt nevinovat, că în toată viața mea, în cei 47 de ani de activitate, am muncit cinstit și corect fără a-mi însuși ceea nu mi-a aparținut. Vreau să demonstrez că sunt un om cinstit. Să vină să mă verifice, iar dacă sunt vinovat, să plătesc!", a precizat edilul de la Chieșd. Potrivit acestuia, după cinci mandate, ales în fruntea comunității de cetățenii, la alegerile de anul viitor nu va mai candida pentru fotoliu de primar pentru că nu mai suportă ceea ce vede în jurul său. "Nu mai candidez pentru că nu mai suport ceea ce văd în jurul meu și m-am săturat ca familia să-mi fie terfelită de toți nemernicii", a adăugat acesta. Trimis în judecată pentru corupție Reamintim că, la începutul lunii martie 2015, primarul comunei Chieșd, a fost trimis în judecată de către procurorii Parchetului de pe lângă Tribunalul Sălaj, fiind acuzat de comiterea mai multor infracțiuni de corupție, conflict de interese și abuz în serviciu. Potrivit anchetatorilor, edilul, aflat la al cincilea mandat, și-a angajat fiicele în cadrul instituției pe care o conduce, a plătit lucrări la baza sportivă Chieșd, ce nu au fost, de fapt, realizate. - continuare în pag. 3 - Experimentul „LED” la Zalău a scăzut consumul de energie electrică la jumătate în luna decembrie a anului trecut. Primăria Municipiului Zalău a semnat un acord de sponsorizare cu Asociația ROTA (Asociația pentru Promovarea Schimburilor Economice și Culturale cu Taiwan), pentru implementarea unui proiect pilot avand ca scop reducerea consumului de energie electrică în iluminatul public, înființată în anul 2014, asociația are ca scop crearea unui punți de legătură între Taiwan și Romania, prin promovarea parteneriatelor comerciale și culturale între cele două țări. Pagina 3 în aproximativ o lună, pot începe lucrările de consolidare la fundația Casei lui Maniu Campania publică de reabilitare a Casei Memoriale „Iuliu Maniu" din Bădăcin, demarată de mai bine de patru luni, marchează rezultate notabile a eforturilor depuse de cei care au donat pentru a salva o bucată importantă din istoria țării. Suma strânsă până în prezent, aproximativ 43.000 lei, va fi folosită pentru lucrările ce țin de consolidarea fundației respectiv subzidirea acesteia. Pagina 4 "Mobilități europene pentru tineri", workshop la Zalău Pagina 5 Curs valutar (BNR): EUR 4.4245; USD 4.0101; 100 HUF 1.4235; GBP 6.2409; CAD 3.1378; XAU 148.9208