Magazin Sălăjean, ianuarie 2018 (Anul 23, nr. 1-17)

2018-01-22 / nr. 12

Luni, nr. 12 ~ . ■ 12 22 ianuarie 2018 (5.110) z lei pagini www.magazinsalajean.ro Telefon: 0260 611364; 0360 566076; Fax: 0360 566067 LÍ<2eV*llZ J3VGSGÍ Sálcíj CTÍC Un pas spre civilizație: “Zilele Zalăului” și evenimentele artistice mari vor avea un loc special amenajat, in afara municipiului PAGINA 3 [j facebook.com/MagazinSalajean Suspiciuni de consum de droguri în dosarul polițiștilor de la Șimleu Direcția de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism (DIICOT) - Biroul Teritorial Sălaj a intrat pe fir în cazul celor doi polițiști implicați în agresiunea de marți, 16 ianuarie, în urma căreia unul dintre ei a ajuns în stare gravă la spital. Procurorii DIICOT au deschis propria anchetă, după ce, susțin surse judiciare, rezultatele analizelor toxicologice efectuate în acest caz ar fi născut suspiciuni de consum de droguri. Contactați, reprezentanții instituției au refuzat să ofere informații, pe motiv că ancheta este încă în derulare. Reamintim că în 16 ianuarie, în jurul orei 23, după petrecerea prilejuită de bilanțul anual al Poliției Șimleu Silvaniei, Ioan Alin Onica și Mircea Gaidoș, doi agenți de la Compartimentul ordine și siguranță publică s-au luat la bătaie, cel din urmă fiind snopit în bătaie. La fața locului a intervenit un echipaj SMURD, care au găsit victima plină de sânge, dar conștientă, cu multiple plăgi la nivelul piramidei nazale, echimoze la nivel frontal, cu posibilă fractură de craniu și pneumotorax. Gaidoș este spitalizat în prezent la Clinica Maxilo-Facială din Cluj-Napoca. Agresorul este cercetat în stare de arest preventiv pentru tentativă de omor, fiind suspendat de drept din funcția pe care o deține în IP Sălaj. ■ A. V. CLIO Group Transports Construction! Aproximativ o sută de zălăuani au protestat sâmbătă în centrul municipiului Protestul anunțat pe rețelele de socializare a strâns sâmbătă, după ora 18.30, pe platoul din fața Prefecturii Sălaj, puțin peste o sută de zălăuani, aceștia ieșind în stradă pentru a protesta împotriva Guvernului și a proiectului de modificare a Legilor Justiției. Protestul a fost pașnic, nefiind înregistrate evenimente deosebite. Zălăuanii participanți la protest au scandat lozinci anti-guvernamentale, anti PSD, revoltați de modificările aduse legilor Justiției și de felul în care cei aflați în coaliția de la guvernare își exercită funcțiile. ■ F.N. Manifestări de Ziua Unirii, la Zalău Cadru militar implicat într-un accident grav in Sîncraiu Almașului Pagina 2 Pagina 12