Magyar Fórum, 2014. július-december (26. évfolyam, 27-52. szám)

2014-09-11 / 37. szám

2 Oszama bin Laden korábban, szil­vafa korában CIA-ügynök volt. Hogy a munkaviszony a szervvel közös meg­egyezés alapján, vagy felmondással szűnt-e meg, vagy hogy egyáltalán megszűnt-e, nem tudjuk. Most azon­ban első számú közellenség, ő az a milliárdos muzulmán, aki terrorak­ciók szervezésére költi milliárdjait. A sok ezer áldozattal járó New York-i támadás értelmi szerzőjének, szpon­zorának is őt nyilvánították, és vele együtt Afganisztán megbüntetése áll előkészítés alatt. Oszama bin La­den az új Eichmann, és a muzulmán vagy iszlám terrorizmus, a megfog­hatatlan, csak következményeiben ismert terrorizmus pedig az új ná­cizmus. Akár beismerik, akár nem, az em­beriség most új, talán minden eddi­ginél sötétebb, kegyetlenebb és vé­resebb korszakának nyitónapjához érkezett el, és mindenekelőtt azzal kell szembenéznie, hogy a lényegről, a kiváltó okokról, az indítékról és a miértekről nem tud, és valószínű­leg nem is fog tudni semmit. Néhány nappal a véres esemény­sor után csak annyi bizonyos, hogy minden ember nyomoz. Nyomoz­nak az áldozatok hozzátartozói, nyo­moz az amerikai illetékes hatóság, nyomoz a szövetségi rendszer, nyo­moz a sajtó, nyomoz a tévé, és for­rongva nyomoz a kocsma, a fehér­asztal, a névnap, a virágáruslány, és az egész világháló. Minél több esz­köze van az emberiségnek a dolgok elemzésére, annál bizonytalanabb. Szembe kell néznünk azzal a tény­nyel, hogy az emberiségnek a WTC lerogyása utáni korszaka a legnagyobb bizonytalanság korszakaként kez­dődik, és minél előrébb haladunk, annál zavarosabb lesz minden. Ami most elkezdődött, az a nagy Világ­sötétség Korszaka. Ebbe azonban nem nyugodhatunk bele, s ezért új­ból összerakjuk a tényeket, de sokra nem jutunk vele, mert gondoskod­nak róla, hogy lehetőleg csak egy ver­ziót ismerjünk és fogadjunk el. Az egészben pokoli rejtélyesség és még gigászibb kiterveltség és ugyan­akkor szánalmas álomgyári-film­­ipari dilettantizmus jelenik meg. Már az első jelentésekben találnak egy, a környékben gyanúsan parkoló autóban egy Koránt és egy repülési tankönyvet, majd kiderül, hogy az elkövetők floridai repülőiskolákba jártak, sőt repülőtársaságok alkal­mazottai voltak, és több éve, évtize­de Amerikában élnek, dolgoznak. Ezek után közreadnak egy ugyancsak kalóz- és kalandfilmbe illő, ezerszer lejátszott mesét a negyedik, a földre zuhant gépen kitört, géprablókkal szembeszálló utaslázadásról, majd beismerik, hogy ezt a gépet közpon­ti parancsra lelőtték. Nem bíztak a lázadás sikerében? Ugyanakkor az egész történetnek, a lehetséges okok­nak, okozatoknak, összefüggések­nek a feltárása sehol sem tart. A tá­jékoztatóiparban ugyanakkor egyre megfellebbezhetetlenebb és parancs­­szerűbb közlések jelennek meg. En­nek ellenére csak egy általánosság, a nemzetközi, arab, iszlám, tálib ter­rorizmus van megnevezve, minden kényszerség nélkül. Az egyik géprab­lónak és öngyilkosnak feltüntetett ember azonban most jelentkezett az egyik amerikai követségen. Él és elégtételt követel. Egy héttel a globalista világtor­nyok és az ötszögű hadiközpont el­leni támadás után a történetnek most már két síkja van a világközvéle­mény előtt. Az egyik maga az eset, a borzalom, a soha nem látott, min­den képzeletet felülmúló omlás, pusztulás, halál, a másik pedig en­nek a történetnek a megjelenítése, közvetítése, előadása, az önálló éle­te a képernyőn és a politikai felvi­lágban. A történet a kommentárok­ban fut tovább, még nem jelent egé­szen mást, mint ami volt: apokalip­szist. De már igen közel áll ahhoz, hogy egészen mást jelentsen: új vi­lágrendet. Még nem tart ott, mint elődje, a holokauszt, hogy tagadása bűntény legyen, de azon az úton van, mert a közvetített, a képernyőkön megjelenített történetnek, valójá­ban nyomásgyakorlásnak ugyanaz a célja, rendeltetése, mint a máso­dik világháború után szervezettnek: egy irányba állítani a világközvéle­ményt. És minden mást szépen, las­san kicenzúrázni belőle. A dolgot, az apokalipszist tehát innentől ketté kell választani: van egyfelől a történelmi folyamat, ami ide vezetett és megtörtént, és már lüktet és hat, és lassan majd ural­kodni fog ennek a másik része, a ma­gyarázata, a közvetítése, a tudatok milliárdjaiba történő belenyomása. Ehhez, mint eddig is, cenzúra kell. Sajnos, az emberiségre ez jelenti a nagyobb veszélyt. A közvetítésben megszületett az új ELLENSÉG. A mitikussá, világ­borzalommá és korszak-meghatáro­zássá vált TERRORIZMUS. Vala­kik most azt akarják, hogy a két­ vi­­lágháborút az emberiségre hozó hu­szadik század után a huszonegyedik a terrorizmus elleni harc százada le­gyen: a váratlan időben kirobbanó terrorcselekményekben és a terror­­cselekményeket és ellencsapásaikat közvetítő, mindig egy érdek szerin­ti világközvéleményt termelő tu­datiparban. Egy szabálytalanul lük­tető, váratlan apokalipszisekkel és megtorlásokkal terhes század kö­vetkezik, amelyben az emberiség min­dig felépíti a tegnap lerombolt tor­nyokat, mindig áldoz a terroristák felkutatására és kiirtására, mindig fél, mindig győz és mindig veszít, de közben a globális üzlet átfogja a világot, és azok a történések, ame­lyeket a globalisták nem akarnak nyilvánosságra hozni, azok a háttér­ben maradnak. Most éppen a palesz­tin-izraeli háború ilyen, de majd lesz, lehet más is. A valódi történet­ben még embernevek, arab nevek szerepelnek - mint látjuk, részben tévesen - mint elkövetők, akiket azonban már nem lehet elfogni és megbüntetni, mert meghaltak, a má­sikban a személytelen, akármikor lecsapni képes terrorizmus, az új vi­lágveszély szerepel. Ez egy dollár­­milliárdos iszlám emberrel, Osza­ma bin Ladennel van megszemélye­sítve. De miért kell ide Oszama bin Laden? Azért, mert a forgatókönyv­írók tudják, hogy sztár nélkül egy film nem ér semmit. A mese most még csak Oszama­ Eichmann-nal adható el. A valóságban is új korszak kezdő­dött azonban: a szegények és gazda­gok, a feketék és színesek, kontra fe­hérek háborúja, amely az anyagi erők, a felfegyverzettség tekinteté­ben a történelem legegyenlőtlenebb háborúja. Olyannyira nagy az észa­ki félteke és az USA fölénye, hogy a régi értelemben vett háború a szí­nes embermilliárdok részéről nem is indítható, el sem képzelhető. A végső kimenetel azonban mégsem lehet kétséges: a fehérek annyit há­borúztak egymás ellen a huszadik században, és a liberalizmus győzel­mével olyan életformát teremtettek maguknak, hogy a nem fehérek ge­netikailag legyőzik, a szaporodásuk­kal megszállják őket, és elözönlik kultúrájukat, amit a fehérek szintén maguk tesznek tönkre a globaliz­­mussal. És mostantól a terroriz­mussal. Mert persze, ez is fehér ta­lálmány. Elődjei között találjuk a partizánt, aki a hátországban, lesből támad, robbant, de legalább még a reguláris hadsereget öldösi. A Vö­rös Brigádok sem a Kilimandzsáró oldalán, szőrös gorillák közt alakul­tak. Aztán hát ki ölte meg Kennedyt, a testvéreit, ki a német vagyonügy­nökség vezetőjét, Detlef-Karsten Rohweddert, és 1989-ben Alfred Herr­­hausent, ki ölte meg Bang Jensent, aki ki akarta deríteni az igazságot a magyar ötvenhatról, ki találta fel a koncepciós perekkel való öldöklést, kik rendezték a legyőzött ellenség törvényes vezetői körében a véreng­zéseket? Oszama-Eichmann csak tanult, csak nebuló. Nincs itt most hely a XX. század terrorizmusainak és terroristáinak teljes leltárát ad­nunk. A Manhattanre borult borza­lom kottái azonban ezek. A kiváltó ok pedig a már említett egyenlőtlen­ség, az a tény, hogy szemtől szembe harc a katonailag gyengébb fél ré­széről elképzelhetetlen. Más a helyzet a közvetített, a tu­­datipari borzalommal, mert ennek más céljai vannak, mint akár a ter­roristáknak, akik természetesen lé­teznek, és minden bizonnyal abban a körben, ahol most feltételezik őket, és megint mások a céljai, mint a ter­rorizmus ellen küzdő államok tu­datipari kényszerítések alatt álló vezetőinek és katonáinak. Az állam vezetője, a katona természetesen dönt­het így vagy úgy, de azt a helyzetet, amit a tudatipar teremtett számára, a legszigorúbban figyelembe kell vennie. Mi a célja a tudatiparnak nevez­hető új világhatalomnak? Megmen­teni a bukófélben lévő globalizmust, annak pénzügyi rendszerét, s a XX. században a javára felosztott vilá­got, magát a felosztást. A szent sta­tus quót. Ez ugyanis éppen a nagy New York-i Big Bang előtt dőlt romba az afrikai Durbanben. A durbani fel­vetés, hogy a cionizmus rasszizmus és izraeli-amerikai elnyomó-népir­­tó hatalom, a glob­aizmus számára felért egy politikai Sztálingráddal. A szegények ki akarták mondani, hogy a cionizmus fajgyűlölő ideoló­gia, Izrael és az őt támogató és eltar­tó USA népirtó hatalom. A tudat­ipar felismerte a nagy veszélyt: leg­fontosabb szellemi tápterületén, Eu­rópában is kezd ez az USA és Izrael közel-keleti tevékenységét reálisan megítélő nézet terjedni, s ha ez itt még csak kicsiny szalmonellafer­tőzés, átterjedve az Újvilágba, ott kolera- és feketehimlő-járvánnyá válhat. S az engedetlenség kiragad­hatja a pénzkötegeket az Izrael felé nyújtó kézből. Beállt az elégedet­lenség állapota. Országok, népek ta­gadták meg a régi fegyelmet, köny­vek születtek, gondolkodók kezd­tek el új, terhes problémákat felvet­ni, mozgalmak keletkeztek. Meg­született a holokausztipar fogalma, Németországban lezajlott a Walser- Bubis-vita. A huszadik század em­bere úgy lépett át a huszonegyedik­be, hogy a lelke tele van olyan kér­désekkel, amelyek a huszadikban tisztelt tabuk voltak. Nem lehetett elhallgatni, hogy mi történik Palesztinában. Nemcsak azt, hogy mindennap megölnek ár­tatlan embereket, gyermekeket, pa­lesztinokat, akik őslakosok, hanem azt sem, hogy az öngyilkos merény­lőkre, akik kávéházakban és autó­­buszmegállókban vetnek véget az életüknek azért, hogy sok ellensé­güket vigyék magukkal a halálba, nem haragszik eléggé az emberiség. Mert nem tud még rájuk eléggé ha­ragudni, éppen a számára felfogha­tatlan öngyilkosság miatt. Nem tud mit kezdeni velük. Fél tőlük, bor­­zong, felfoghatatlan számára a már­­tíromságnak és a gyűlöletnek ez a foka. Ami pedig felfoghatatlan, az ellen nehéz küzdeni. A pénz, és tu­datipari főnököknek azt kellett lát­­niok, hogy az öngyilkos merénylők ellen nem gyűlik össze annyi harag, indulat, amennyi az egész táboruk, a népi kibocsátók és a társaik elleni nagy háborúhoz kell, amennyivel fenn lehet tartani a status quót. És amennyivel mentesíteni lehet Tel- Aviv és Jeruzsálem lakóit a váratlan helyeken leselkedő haláltól. Izrael­ből megindult a fiatal értelmiség ki­vándorlása. A tudatiparnak, a globalizmus köz­pontjainak egy világméretű öngyil­kos borzalomra volt szüksége, hogy az emberiséget a holokauszt utáni korszakba átvezesse, átkösse. Na­gyon nagyra, apokalipszisre, mert az egész világ feldagadt, és már csak a nagyon brutális hat rá. Egy-egy öngyilkos merénylet után, amelyet sokszor gyerekemberek követnek el, eddig nem lehetett kollektív meg­torlást alkalmazni a kibocsátó nép ellen. Most már lehet. Az afgánokon kezdik, de nem ott végzik. Ezért adott vért kétségbeesetten Arafat. Ez félelmetes állítás. Elképesz­­tőbb, mint ami megtörtént. Tudom, mi jár érte. Az azonban, ami előt­tünk áll, mindenekelőtt könyörte­len elemzést, szembenézést követel. Már nem a megtörtént borzalom és annak esetleges megszervezése a fon­tos, hanem az új rendszer és annak működése. A terroristákat termé­szetesen meg kell büntetni. Semmi­lyen felmentés nincs számukra, akár­kik is. Az örök törvényt kell érvé­nyesíteni: minden gyilkost és min­den felbujtót meg kell büntetni. A „Ne ölj!” mindenkire kell hogy vo­natkozzék. Kétségtelen, hogy ennek az akci­ónak a végrehajtásához öngyilkos terroristák, ebben a kultúrában, sér­tettségben és gyűlöletben felnőtt emberek kellettek. Az sincs kizár­va, hogy az elkövetők még Oszama­ Eichmann bin Ladent is ismerték, s tőle kaptak kiképzést, utasítást. Ugyanakkor az is nagyon valószínű, hogy valamilyen belső segítséget, eltussolást, együttműködést is kap­tak. Nagyobb volt ez az akció annál, semhogy hónapok, esetleg évek so­rán való előkészítése titokban ma­radhatott volna, s még ennél is nyo­mosabb, hogy a világfolyamat meg­fordításához, az új korszak elindítá­sához, a hatalommegoszlás fenntar­tásához éppen erre bombasztikus, véres, világméretű, soha nem látott csapásra volt szükség. Az USA rész­vétre alkalmassá válásához az USA megalázására volt szükség. Ebben semmi új nincs. A Ken­­nedy-gyilkosság és annak felderíté­se, majd titkosítása ugyanezen for­gatókönyv alapján történt. Akkor még csak állt és ámult-bámult a vi­lágközvélemény, és várta a felvilá­gosításokat. Nem kapta meg, s on­nan ide jutottunk. Most tehát min­denekelőtt gondolkodnunk, kér­deznünk kell. Gondolataink tárgyi­lagos, senki ellen nem irányuló elem­zéseink pajzsát kell magunk elé tar­tanunk, mert ebben a jövendő világ­ban csak az marad meg, aki szembe­néz. (Megjelent: 2001 szeptember) In memóriám Csurka István Felerősítik az antiszemitizmus elleni harcot Csurka István a Hercegprímás utcában Magyar Férf­m 2014. szeptember 11.

Next