A Magyar Mérnök- és Építész-Egylet Közlönye 36. évfolyam (1902)

VI Névjegyzék 1902 Oldal — Kétféle nyomtávolságra berendezett vas­úti kocsik (A) 538—539 — A világ legmagasabb vasútja (A) . . . 539 — Villamos automobil közlekedés a Riviérán (A) 542 — Siemens és Halske új nagy feszültségű villamos lokomotivja (A) 544 Pirovits Aladár: Hozzászólás a «Budapest vízellátása» című­ cikkhez 135—137 Pompéry Elemér (P. E.): Ausztria­ és Magyar­ország tengeri kereskedelmének eszközei (A) 144 — Új orosz vasutak (A) 146—147 Ruzitska Lajos (R.): A legnagyobb nyílású kőhíd építése, 4 szövegábrával .... 448—451 Schimanek Emil: Hőmotorokkal végzett kísér­letek, 14 szövegábrával és a XI—XIV. rajz­melléklettel 479—490 és 505—512 Schoditsch Lajos: A budapesti m. kir. tudo­mányegyetem II-dik számú sebészeti kli­nikája, 3 szövegábrával és az I—III. rajz­melléklettel 110—115 Schustler József: A hazai portland- és román­cémentek szaporasága, 14 szövegábrával 390—397 — Válasz dr. Zielinsky Szilárdnak a hazai portland- és románcémentek szaporasá­gáról szóló közleményeimre tett megjegy­zéseire 529—530 Stromszky Sándor (S. S.): Nemzetközi csavar­menetrendszer metrikus alapon, 1 szö­vegábrával (A) 57—58 Szilágyi Lajos Ferenc (Sz—i): Könnyű akku­mulátorbatériák (A) 410—412 Dr. ifj. Szily Kálmán: Húzó kísérletek belső nyomásra igénybe vett csövekkel . . . 373—383 Tóbiás Károly (T—s): Elektromos vontatás víziutakon (A) 327 — Elektromos üveggyártás, 1 szövegábrával (A) 327—328 •—• Elektro-pneumatikus vasút (A) .... 406—407 — Új villámhárító villamos szabadvezetékek számára, 1 szövegábrával (A) 412 Totthi Róbert: A projektív geometria egyik alaptétele a grafostatikában, 4 szöveg­ábrával (A) 369—371 Dr. Tuzson János: A bükkfa korhadása és konzerválása 513—518 Wessely Viktor: A Pothenot-féle feladat, 9 szö­vegábrával 211—227 Zelovich Kornél (7.)­ A baseli középső Rajna­híd újjáépítése (4) 55 Sebességek méterben (J.) 60 Nagy nyitású vasúti kőhidak Badenben, 6 szövegábrával (A) 95 - 98 Oldal — Hazai hajózó csatornatervek a XIX. szá­zad elejéről, 2 szövegábrával (A) . . . 233—235 — A zentai leszakadt tiszai híd, 3 szöveg­ábrával (A) 275 — Vonatok legnagyobb sebessége gőzüzemű vasutakon (A) 325—326 — Mainz melletti régi vasúti Rajna-híd át­alakítása (A) 402 -403 A vasbeton vasúti sínászok, 3 szövegábrá­val (A) 539 A Fürth-híd festése, 2 szövegábrával (A) 539 Zerkowitz E.: A vasszerkezetű épületek tűz­állóságának kérdéséhez, 2 szövegábrával (A) 54—55 Dr. Zselinszky Szlárd: Megjegyzések Suszler Józsefnek a hazai portland- és románcemen­tek szaporasága című közleményére . . 490—494 Megjegyzéseim Schustler József válaszára 530—534 Betűvel jelzett közlemények. B. E.\ Lásd Balog Emil. E.­ Szabadalmi ügy {A) 58 Közgazdasági állapotunk 1901-ben (ÁT) . 439—443 — Helyi érdekű vasutaink (K) 446—448 Magyarország vasúti hálózata és közle­kedése 1901-ben (4) 499—501 Magyarország belvízi hajózása 1901-ben(A) 540—541 Nyers petróleum és masut tüzeléshez való fűtőberendezés, 25 szövegábrával (A). . 542—544 F.—f. Lásd Feledi József. F. /. Lásd Finály István. F—s. és F—y. Lásd Finály Lajos. H—/. Lásd Hübschl Kálmán. I—s. Lásd Edvi Illés Aladár. J. F. Lásd Just Ferenc. J—t. Lásd Just Ármin. K. J. Lásd Kun József. K. L. Lásd Katona Lajos. K—e. Lásd Kabdebó Gyula. N. L. Lásd Nagy Lipót. N—k és N. N. Lásd Novák Tivadar. P. E. Lásd Pompéry Elemér. R. Lásd Ruzitska Lajos. Is. Lásd Farkass Kálmán. 5. Lásd Stromszky Sándor. Sze t. Lásd Szilágyi Lajos Ferenc. T­ s. Lásd Tóbiás Károly. (X.): Vidéki városban emelendő színház terve, 5 szövegábrával és a X-ik rajzmelléklettel 193­7. Lásd Zelovich Kornél. (Névtelen.): Pályázat chemiai munkára (A) . 60

Next