Mobila, 1990 (Anul 24, nr. 1-4)

1990 / nr. 1

Mult stimate si iubite tovaráse NICOLAE ín aceste momente de vibranta si inaltatoare manifestare patriotica, in care intreaga tara in straie de sarbatoare, aniverseaza implinirea, de catre Dumneavoastra, a 70 de ani de viata si a peste 55 de ani de intensa si croiec activitate revolutionara pe care i-ati pus in slujba celor mai nobile idealuri ale natiunii noastre, exprimind gindurile, sentimentele de profunda recunostinta si aleasa pretuire, a celor 500 000 de oameni ai muncii din industria lemnului si materialelor de constructii, vá rugam sa ne permiteti sa va uram, cu stima si deosebit respect, din adincul inimilor noastre sa trait ani multi si fericiti, viata indelungata, multa sanatate si nesecata putere de munca pentru a ne conduce cu stralucire si cutezanta pe drumul unor noi si marete impliniri epocale in procesul de edificare a societatii socialiste multilateral dezvoltate si inaintarea patriei spre comunism. Aceasta aniversare, ce s-a inscris cu litere de aur in istoria nationala si in constiinta intregului nostru popor, ne ofera fericitul prilej de a va aduce un nou si fierbinte omagiu personalitatii Dumneavoastra, mult iubite si stimate tovarase Nicolae Ceausescu, eminent conducator de partid si de stat, inflacarat revolutionar si patriot, militant de frunte al miscarii comuniste si muncitoresti, neobosit luptator pentru cauza libertatii si independentei popoarelor, pentru progres social, colaborare si pace in lume. Prestigiul fara precedent de care se bucura astazi Partidul Comunist Român in miscarea comunista si muncitoreasca international, al carui militant de frunte unanim recunoscut sinteti, stima de care se bucura Romania in rindul natiunilor lumii sint rodul politicii interne si externe pe care cu intelepciune si curaj o promovati de cind va afla la crima destinelor patriei noastre. In stralucita personalitate a Dumneavoastra, mult stimate tovarafe secretar general, cinstim pe acela care, din cei mai tineri ani, a ales, cu curaj si pilduitoare constiinta revolutionara, calea luptei pentru cauza poporului, cinstim pe revolutionarii de exceptie care intruchipeaza, ca nimeni altul, idealurile de echitate si dreptate sociala, onoarea si demnitatea patriei, aspiratia ei spre progres, libertate, democratie si pace, pe Eroul intre eroii acestui popor, ctitorul de tara noua, stralucit strateg, sub a carui inteleapta conducere Romania socialista parcurge cei mai fertili ani din intreaga sa istorie, pe fauritorul celei mai inaltatoare epoci din multimilenara existenta a poporului, EPOCA NICOLAE CEAUSESCU. Mobilizati de minunatul exemplu de munca si viata comunista pe care ni-l dati in permanenta, mindri cd in fruntea partidului si statului nostru se afla omul care intruchipeaza cele mai fierbint nazuinte ale poporului, ne angajam ca nu vom precupeti nici un efort pentru indeplinirea neabatuta a sarcinilor ce ne revin, ca vom face totul pentru traducerea in viata a obiectivelor cuprinse in documentele Congresului al Xlll-lea si ale Conferintei Nationale pentru infaptuirea politicii interne si externe a fxirtidului si statului nostru, pentru asigurarea progresului si inaltarii patriei noastre pe noi culmi de civilizatie, bunastare si progres. In aceste momente de inaltatoare vibratie patriotica, va dorim din adincul inimilor noastri cu aleasa pretuire si inalta consideratie, ani multi si rodnici in fruntea partidului si statuli nostru pentru binele si prosperitatea poporului roman, alaturi de mult stimata tovarasa Elena. Ceausescu si va adresa m urarea strabuna LA MULTI ANI! Gheorghe Constantinescu Ministrul industrializarii lemnului si materialelor de constructii