Monitorul Oficial, iulie 1914 (nr. 72-98)

1914-07-01 / nr. 72

3666 MONITORUL OFICIAL 4 Iulie 1944 ORDINUL «COROANA ROMÂNIEI» In gradul de Ofițer (Decret No. 2.495) D-lor : Florian Mircea, administrator al pescăriilor Statului la Tulcea ; Sandu C., inspector clasa I al pescăriilor Statului. In gradul de Cavaler D-lor : Ciomac Ion L., subadministrator la pescăriile Statuui din Tulcea ; Com I., inginer la administrația pescăriilor Statului la Tulcea ; Galați Al. F., revizor la pescăriile Statului din Brăila. CRUCEA «SERVICIUL CREDINCIOS» (Decretul No. 2.496) Clasa I D-lor . Udriski R., căpitan de vapor la serviciul pescăriilor din Tulcea ; Nacă Gh., capitan de vapor la serviciul pescăriilor din Tulcea ; Serbin Atanase, mecanic de vapor la serviciul pescăriilor din Tulcea ; Dinulescu Oprea, revizor clasa II la serviciul pescăriilor din Tulcea ; Stoianovici Ion, contabil la administrația pescăriilor din Tulcea ; Zugănescu Gh., secretar la administrația pescăriilor din Tulcea ; Mihalcea Dumitru, mecanic de vapor la serviciul pescăriilor Statului din Tulcea ; Nenu Drumea, revizor la serviciul pescăriilor Statului din Brăila ; Topoleanu Badea, la serviciul pescăriilor Statului din Brăila. D-lor ; Clasa II Rău Nicolae, conductor șef la căile ferate; Chim D. P., registrator-arhivar la pescăriile Statului din Brăila ; Gheorghiu Al., șef al biuroului vânzării peștelui la pescăriile Statului din Brăila ; Antonescu I., căpitan de vapor la serviciul pescăriilor din Brăila ; Nicolau Moise, contabil la serviciul pescăriilor din Brăila ; Macri Panait, agent vânzător la serviciul pescăriilor din Brăila ; Negulescu Tr., revizor, la serviciul pescăriilor din Brăila ; MEDALIA «SERVICIUL CREDINCIOS» (Acelaș decret) Clasa 1 D-lor : Covăceanu Ion, revizor clasa II la pescăriile Statului din Tulcea ; Cristescu Marin, revizor clasa II la pescăriile Statului din Tulcea ; Minodache T., revizor clasa III la pescăiile Statului din Tulcea ; Ion Nicolae, revizor clasa III la pescăriile Statului din Tulcea ; Carpaz Ion, ajutor contabil la pescăriile Statului din Tulcea ; Constantinescu M., agent clasa I la pescăriile Statului din Tulcea ; Melnic Ivan, căpitan de vapor la pescăriile Statului din Tulcea ; Constantin C. I., pescar la pescăriile Statului din Tulcea ; Voinea Mihail, conductor la pescăriile Statului din Brăila ; Dimcea N., agent vânzător la pescăriile Statului din Brăila ; Atanasiu G., ajutor contabil la pescăriile Statului din Brăila ; Vasiescu M., supraveghetor, la pescăriile Statului din Brăila ; Danielescu N., supraveghetor la pescăriile Statului din Brăila ; Crăciunescu Const., guard clasa I la pescăriile Statului din Brăila; Dincu Anghel, guard clasa I la pescăriile Statului din Brăila ; Moraru Lascu, tâmplar, la pescăriile Statului din Brăila ; Cojocaru D., mecanic de șalupă la pescăriile Statului din Brăila; D-lor ; Clasa II Ioniță Ilie P., supraveghetor la pescăriile Statului din Brăila ; Ioniță Al., supraveghetor la pescăriile Statului din Brăila ; Spanochi Stroe, guard clasa I la pescăriile Statului din Brăila ; Gămulescu Vintilă, supraveghetor la pescăriile Statului din Brăila ; Iancu Iacob, guard clasa II la pescăriile Statului din Brăila ; Țonea Mihail, guard clasa II, la pescăriile Statului din Brăila ; Columb G., guard clasa I la pescăriile Statului din Brăila ; Gorneac N., guard clasa III la pescăriile Statului din Braila ; Diacu I., lopătar la pescăriile Statului din Brăila ; Stârcu Stan, lopătar la pescăriile Statului din Brăila ; Nastase I., lopătar la pescăriile Statului din Brăila ; Andrișoiu I. G., lopătar la pescăriile Statului din Brăila ; Puia Sp., pescar-gărdaș la pescăriile Statului din Brăila ; Popoacă Tudor, pescar-gărdaș, la pescăriile Statului din Brăila ; Ștefan Ilie, pescar-gărdaș la pescăriile Statului din Brăila; Vasile Sofron, pescar-gărdaș la pescăriile Statului din Brăila ; Belciu Enache, pescar la pescăriile Statului din Brăila ; Lefterache I. G., pescar la pescăriile Statului din Brăila ; Alexe Stroe N., pescar la pescăriile Statului din Brăila ; Dumitru Ion I., pescar la pescăriile Statului din Brăila ; Gheorghe Pandele, pescar la pescăriile Statului din Brăila ; Procopie Gh., agent clasa II la pescăriile Statului din Tulcea ; Iacobescu V., registrator-arhivar la pescăriile Statului din Tulcea ; Cujbă Nicolae, supraveghetor clasa I la pescăriile Statului din Tulcea ; Enciu Enache, supraveghetor clasa II la pescăriile Statului din Tulcea ; Chihaia Panait, supraveghetor clasa II la pescăriile Statului din Tulcea ; Axente Ion, fochist de vapor la pescăriile Statului din Tulcea ; Capusta Cozma, pescar la pescăriile Statului din Tulcea ; Axente Ștefan, marinar la pescăriile Statului din Tulcea ; Cozmin M., pescar la pescăriile Statului din Tulcea ; Gurei Simion, marinar la pescăriile Statului din Tulcea ; Gorneef Agapon, pescar la pescăriile Statului din Tulcea ; Licudi N., căpitan de vapor la pescăriile Statului din Tulcea ; Popa Ion, pescar la pescăriile Statului din Tulcea ; Vicsena A., mecanic de vapor la pescăriile Statului din Tulcea ; Armarache N., căpitan de vapor la pescăriile Statului din Tulcea; Stravos Gh., mecanic la pescăriile Statului din Tulcea ; Coravia Al., mecanic la pescăriile Statului din Tulcea ; Rașcanu Gh., pescar la pescăriile Statului din Tulcea, și Ivanov V., pescar la pescăriile Statului din Tulcea. ------------------------------- ----------------------------------------- MINISTERUL DE FINANȚE Prin decretul regal cu No. 2.538 din 23 Iunie 1914, in urma raportului d-lui ministru secretar de Stat la departamentul finanțelor, sunt numite, pe ziua de 1 Iunie 1914, in diferite servicii ale administrațiunii regiei monopolurilor Statului, următoarele persoane : a) In administrațiunea centrală D-nii Alexandru Ott, actual conductor In serviciul C. F. R. și Vasile P. Ionescu, actual conductor in direcțiunea generală de poduri și șosele, studii și construcțiuni din ministerul de lucrări publice, in posturile de conductori de lucrări, clasa III. b) In serviciul fabricelor și al salinelor D-nii Cristu Manuc, actual impiegat auxiliar în serviciul fabricelor și al salinelor și A. C. Bobeica, absolvent de liceu, în posturile de impiegați clasa II. c) In serviciul depozitelor pentru vânzarea produseor monopolizate i)D. Teodor Găină, actual controlor fiscal clasa III, în serviciul exterior general al fi