Progresul, iulie-decembrie 1864 (Anul 2, nr. 90-169)

1864-08-01 / nr. 105

PROGRESUL spre plata câştiuluî Sf- Gheorghie şi Sf- Dimitrie 1953, a posesiei moşiei râmase dupâ râpos. Zamfi- I radu Ţinta, se publicâ terminul de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi, sâ se prezinte în pretoriul Prefecture!, unde urmeazâ a se fini mezatul. No. 7284. Se publică din nou terminul de 40 zile, pentru vânzarea în pretoriul acestei Prefecturi, a 600 merţe popuşoi şi 190 merţe grâui talminat într’o gireadâ şi 2 stoguri, asigurate de la arendaşul moşiei Crasnaleuca, spre plata câştiuluî de 262 galbeni ce mai datoreşte a răspunde din câştiul de 23 Aprilie 1863( cuvenit D-nei Profira Vârcolici, care urmeazâ a se distribui la creditorii D-sale. Prefectura district. Fâlciu. No. 10026. Gâsindu-se de pripas în politia Husii, un cal în pâr murg deschis, cu o patâ albâ în spinare, se publicâ terminul legiuit de 3 luni, spre desteptarea proprietarului lui, care sâ se înfăţoşeze aici cu dovezile cuvenite, spre a ’i se elibera, vestindu-se câ la neurmare de a se înfâţoşa în lâuntrul acestui termin, se va vinde licitativ. No. 6274. în privire cu toata averea D. Haralamb Schipor de pe moşiea Bunenii, ce este secvestratâ, şi care este lâmuritâ prin Foaea No. 118 din anul 1863, şi No. 30 din anul curent, urmeazâ a se vinde spre îndestularea epitropieî casei râpos. Smaranda Florea, cu banii câştiurilor acei moşii, se publica asemenea vânzare în termen de 40 zile socotit de la data Foaei, spre deşteptarea atât a concurenţilor, carii în cea mai de pe urma zi, sâ se prezinte la sub- Prefectura plasei Jijia, unde urmeazâ a se tini licitaţia, cât şi spre deşteptarea D Schipor, câ mezatul fiind silnic se va vinde averea secvestratâ cu orice preţ îi va eşi. No- 9665. Pe moşia Fântânelile, picând de pripas un tretin la pâr castaniu, la trup de mijloc, şi un strâmb murg închis, precum sub Prefectura de Siretin prin raportul No. 2321 informează, se publica termenul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de ai priimi-No- 9662. Pe moşiea târgului Suliţa, picând de pripas un cal la pâr alb, cu pete roşie, coama sura, 2 pete negre la iî dinapoi, din amândoue părţile, precum , sub Prefectul de Meletin piin raportul No. 1952 în- i credinţazâ, se publica terminal de 3 luni pentru a-j flarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de a’l priimi. Prefectura district. Calini. No. 5212. D. sub-Prefect de Costangalia, prin raportul No. 2284, încredinţază, câ pe moşiea Carbalia, au picat de pripas un cal la pâr murg, ţintat în frunte danga lit. X. pe de o parte s’au mai dat cuvenitele lucrări prin district, iar pe de alta se publicâ terminul de 3 luni, spre ivirea păgubaşului, care cu dovezi legale, sâ se prezinte la Prefectura spre a ’i se da întru îndestulare. No. 5572. La zilele de 7, 8 şi 9 a curentei luni August, urmând a se ţinea licitaţie în pretoriul Prefecture!, pentru darea în antrepriză a 16 stânjini lemne, necesare pentru încălzirea concileriilor Prefecture! şi a 3 sub-Prefectură, se publica aceasta spre ştiinţa concurenţilor- Prefectura district, Covurluiu, No. 6749, în priivire ca la împlinirea terminuluî de 40 zile publicat prin Foaea No. 55, nu s’au putut vinde boul împlinit de la Costantin Popa, în pretenţia D. Stefan Racoviţa, din cauză câ nu s’au înfăţoşat concurenţi, se publicâ din nou terminul de 40 zile socotit de la data Foaei, pentru vinderea acelui bou, la faţa locului în comuna Mâluşteni, plasa Horincil, la împlinirea terminului. No. 6890. In pretenţia D-lor loan Sandu, Stefan Iordachi, prin D. sub-Prefect a plasei Prutului, împlinindu se 9 vite mari de la Frumuzachi Radu din comuna satului Vârlezii, se publica vânzarea lor în Galaţi, la împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaei. No. 6423, în pretenţia D. Petrachi Gavril, pentru o suma bani ce are a lua de la un numer locuitori din satul Şipotile, prin sub Prefectura plasei Florincea, împlinindu-se de la debitori 3 oi din care 2 cu miel şi una starpâ, şi un numer obiecte casnice; se publicâ vânzarea obiectelor citate şi a vitelor la faţa locului tactul zisei sub-Prefecturî, la împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaei. No. 6750. D. sub-Prefect de Horineea, prin raportul No. 2750 încredintaza, ca la 23 a contenite! luni Mal, în satul Băneasa, au picat de pripas unu cal la pâr navirg închis, cu danga la piciorul drept denapoî sub litera T, şi coama micâ, se publicâ aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înfăţoşeze aicea cu dovezi legale, spre a ’i se elibera vita. No. 6954- D, sub Prefect plasei Siretiului prin raportul No. 2482 anunţă, câ la 2 a trecutei luni Iunie, pe moşiea satului Costea au picat de pripas 4 cal, 1 la pâr regru, 1 la pâr şargu, coana alba în dreapta şi pişcătura la urechea dreapta dinapoi, 1 negru şi 1 armasariu tot negru, la trupa mărunţel , pe publica aflarea păgubaşului, care în terminul legiuit sâ se înfâţâţoşeze aice cu dovezi legale spre a l i se elibera vitele-Prefectura district. Dorohoia. No. 7282- După mijlocirea Tribunalului districtual, urmând a se vinde licitativ 500 merje orzi, 4 stoguri fân, 410 merţe popuşoi, 70 merţe prâsti şi 4 stoguri fân, seeveptrptfb. IPD Costachi Rizu, Prefectura district. Roman No- 6855. Pe moşiea Şcheea din acest judeţ, au picat de pripas o capâ ca de 2—3 ani, în pâr rotba deschisă, brează în frunte şi la piept roasa de ham, se publică terminul de 3 lud, spre cunoştinţa păgubaşului, care în lâuntrul lui sâ se înfăţoşeze la Prefectură cu dovezi spre a’şi priimi vita, câcî la contra se va vinde-No. 7392- Pentru vânzarea materialului a 4 case râmase disponibile pe laturea şoselei din plasa Siretiul de jos acest judeţ, dupâ reducţia numerului cantoniştilor, care la licitaţia ţinuta în zîoa de 25 Iunie contenit, nu s’au putut vinde, ficsindu-se termia la î August curent, se publicâ în comun, ca amatorii de a cumpăra acel material, în zioa arâtatâ sâ se prezinte în Camera zisei sub Prefecturi unde are a se ţinea concurenţa. Prefectura district. Tecuci ni. No. 7304. Spre îndestularea D. Gheorghie Andoniade, cu suma de 51 galb. şi a lor procent de la D. Costachi Merâuţâ, asigurându-se de câtrâ sub- Pr.Fotul de Berheciu, 5 gîuncani, 2 vaci, 3 mânzaţî şi un cal, ce publică vinderea lor în termin de 40 zile spre cunoştinţa muştereilor, carii la respirarea lui se vor adresa la pretoriul zisei sub Prefecturi unde are a se fini mezatul. Prefectura district. Tutova. No. 12,255. D. Costachi Duca prin suplica ce au dat Prefecture!, au arâtat ca sunetul cuprinzetoriu de suma de 8600 lei cu data din 1858 Maiu 14, ce D. Costandin Alecsa, datoreşte încredinţâtorului sau D. Batista Foca, şi care este constatat şi pusa în aplicaţie de împlinire de câtrâ aceasta Prefectură, din întâmplare l’au perdut s’au câ ’i l’au furat, de câtrâ cine anume nu se ştie ; mijloceşte aflarea lui, se publicâ câ cine va fi gâsit o asemine obligaţie sâ o dele supiicantuluî, de câtrâ care va fi bine mulţâmit, ear la caz se va cunoaşte ca o hârtie albâ. No. 12260. Pentru maltrataţia cu care D. Panaite Hristide, s’au întins asupra judeţelor comunei Brâdeşti, şi eşirea din buna cuviinţa, s'au condemnat pe numitur la o amanda de 100 lei, pentru care la neurmare sa cu răspunderea banilor asigurându se de la el 4 matce stupi, se publicâ ca concurenţii ce se vor gâsi a cumpăra arătatele matce, sâ se înfăţoşeze la Camera Prefecturei dupâ împlinirea terminului de 40 zile socotit de la data Foaei, când are a se fini mezatul cu forma cuvenită. No. 12.407. La neurmarea individului Anton Chiricuța din orașul Bârlad, a îndestula pe D. Gheorghie Dima cu 12 galbeni costul venitului a 10 st. pământ din Crânga, asigurându-se de la numitul 2 boi, se publicâ aflarea concurenţilor ce ar fi amatori a cumpăra aceşti boi, carii sâ se prezinte la Camera Prefecture! în termin de 40 zile de la data Foaei, unde urmeazâ a se face adjudecaţia asupra vieţii ce ar da mai folositor preţi. Prefectura district. Vasluiu. No. 6589- Pentru vinderea a 49 chile, popuşoi împliniţi de la D. Grigorie Sion, spre îndestularea D. Costachi Giga cu 34 galbeni, se publica terminul de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi, sâ se înfăţoşeze la Camera acestei Prefecturi.^t No. 6831. Pentru vânzarea licitativ la acest post a unei vaci împlinită de la evreul Strul Lupu, spre , îndestularea obşti»! târgului Pitogeştil cu o sumâ bani, se publicâ terminal de 40 zile. I No. 6632. Din referatul sub-Prefect. de mijloc No. 1016, se încredinţaza câ pe moşiea Moara Domneasca, s’au pripăşit o capâ, la pâr murga deschisa, ţintatâ în frunte pete albe pe spinare, la piciorul drept dinainte gros împrejur alb şi la piciorul stâng dinapoi, danga litera H. V., se publicâ legiuitul termin spre deşteptarea păgubaşului. No. 6985. Din referatul sub-Prefecturei de Crasna No. 2038 încredinţazâ, câ pe moşiea Bouşorii s’au pripăşit o capâ murgâ deschisâ cu puţine pete albe pe spinare, cu mânzi mieu, ce publicâ spre deşteptarea păgubaşului în termin legiuit. No. 0999. Din referatul sub-Prefecturel de Crasna No. 2109 se încredinţazâ, câ pe moşiea Mara Grecilor, s’au pripăşit o capâ murgă închisa, urechea dreaptă furculiţă, la piciorul drept de dinainte înferatâ cu literă neîoţâleasâ, stricata de şe în spinare, o patâ albâ micâ în spinare şi la coasta dreaptâ, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului în termin legiuit. Municipalitatea de Bârlad, No. 977. In priivire ca la terminele publicate în Foaia No. 77 şi 84, pentru antrepriza punerea în aplicaţie a serviciului curâţire a veterazilor şi a omorâre! câinilor din acest oraş, nu s’au înfăţoşat nici un amator, se publica un alt termin de 40 zile socotit de la data Foaei. Municipalitatea de Galaţi. No. 1808. Urmând a se da în antreprinzu facerea şi predarea a 95 st. 2 palme 7 palmace domneşti lemne de foc, pentru încălzirea localurilor scoalelor publice, casarma pompierilor şi alte din acest oraş, pa timpul ernei viitoare 1864—65, se publica ca doritorii ce vor voi a se însercina cu predarea unor asemine lemne, sâ se prezenteze în Camera acestei Municipalităţi în termin de 40 zile socotit de la data Foaei, cu garanţiile legiuite. Municipalitatea de Folticeni. No. 819. Urmând a se da în antrepriza pitâriile din acest oras, pe un an de la 1 Ianuarie 1865, pentru care se publica terminal de 40 zile socotit de la data Foaei. Municipalitatea T. Frumos. No. 265. La 24 August şi 3 Septemvrie cu respect de 24 oare la 4 Septemvrie viitori urmeaza adjiudecaţia pentru darea în antrepriza a tacsiei băuturilor de vin şi rachiu partea Ministeriului de Finanse pe vreme de un an, începătorul de la l-iu Ianuarie 1865, şi până la aseminea zi şi luna 1866, se publica spre ştiinţa concurenţilor, carii sânt poftiţi a se prezenta la aceasta Municipalitate cu legiuite garanţii. No. 266. Se publica pentru a 3-ea oara darea în antrepriza a casâpiilor, murigoriilor şi pitâriilor, pe vreme de un an, începători de la l-iu Octoravrie, şi până la aseminea zi şi luna 1865 se face obşteşte ştiut. Municipalitatea de Ismail. No. 790. Terminul de 40 zile publicat prin Foaea No. 97, în primrea asigurare îndestularei obşteşti din acest praş, cu carne şi luminări de seu, pe timp de un an cu începere de la 1 Octomvrie anul curent 1864, ori prin mâsura de trai, dupâ condiţiile stipulate şi publicate prin Monitoriul Oficial No. 87 din anul trecut 1859, ori prin antrepriză la o singură mâna după osebite condiţii aflate în Eforie, respirând la 22 a curentei luni August, în ace zi este destinat a se ţine licitaţie pentru-ca strigare, prin urmare se publica spre ştiinţa obştească, cu atât concurenţii ce vor vroi a se angaja de a da carne şi luminări prin mâsura de trai, dupâ condiţiile din citatul Monitor No. 87, cât şi acei ce vor vroi a lua numai prin antreprizâ la o singurâ mânâ, sâ se prezinte în pretoriul Municipal la arătata zi de 22 August cu garanţiile legiuite pentru desevârşirea formalităţilor în privirea citatei strigări, iar pentru celelante doue strigări, afara de periodca de 24 oare, de asemine se publicâ câ de Municipalitate s’au însemnat în zilele de 26 şi 27 tot a curentei luni August, când aluneca urmeazâ a se desevârşi adjiudecaţia şi hotârâ definitiv, una din aceste doue mâsuri care va fi mai folositoare şi în avantagiul asigurarei obşteşti. Municipalitatea de Roman. No. 1397. In 21, 26 şi 27 August cu adjiudecaţia de 24 care, având a se arenda iluminarisirea oraşului pe anul viitor 1865 daită în Foaea No. 97, se publica ca concurenţii ce vor fi pentru a lua asemine colorarea sâ vie cu garanție la aceastâ Municipalitate, unde urmeazâ a se fini mezatul. A