Progresul, iulie-decembrie 1865 (Anul 3, nr. 72-140)

1865-07-15 / nr. 79

Perifin o oco tabac numit Indigen e la. 1.........................8 — » )• >» h II......................... 3 20 NB. Asupra câtimelor ce se vor constata în posesia detailiștilor se va mai adauga lOjj asupra totalului valoarei, conform art. 7 din decretul de la 3 Iulie. Ministru Financelor, N. Creţulescu. PUBLICAŢII ADMINISTRATIVE Intendenţa Militară. No. 1302. Se face cunoscut, ca la 28 iulie la ameazâ, se va ţinea licitaţie la biurourile circonscripţiei Iaşii, pentru antreprizuirea obiectelor necesare a se înfiinţa la spitalul militar, şi anume: 4b cu mare de ţincă, 1 maşinâ mare de bucătărie, 1 masâ de autopsie şi 4 bânci de lemnă, doritorii se vor înfăţoşa la oara hotârătâ, însoţiţi de garanţii cuvenite, în soma de 3000 lei cursul tesaurului. Prefectura Poliţiei Iaşii. No. 12698. Spre a se pute face îndestulare Ds. C. I. Stamatopolu, cu suma de 500 lei, ce reclamă de la evreulă Iacoba Goldenbergă, împlinindu-se acumă de la numitul debitor că câtimea de 113 oca şi o litra zahar, se publica vânzarea acelei câtime zahar cu termin de 40 zile socotit de la data Foast, spre deşteptarea concurenţilor ce vor vroi a cumpăra asemene zahar, ca sâ se adreseze la finitul terminului în pretoriul aceste! Prefecturi, unde urmeazâ a se face vânzarea. No. 12627. Cu raportul D. Comisariu al 2-le No. 2800, s’au priimît la Poliţie o vaca de pripas, la pâr porumbâ, coarnele plecate, amăndoue urechile pişcate, şi coada retezatâ vârful, se publică aflarea păgubaşului. No. 12649. D. Comisar a IlI-le, cu raportul No. 3659 prezintă o vacâ de pipas, la trup de mijloc, la pâr murgă, coarnele scurte în laturi şi coada lungâ, se publică aflarea păgubaşului. Prefectura district. Iaşii. No. 11.853. La 25 ale curentei luni Iulie, are a se ţine în localul Comitetului de inspecţiune şcolara examenul pentru elevii acel ce ar vroi sa între în şcoala de agricultură de la Pantelimon, pe basa programului publicat în suplementul Monitorului No- 146, în care s’au stabilit condiţiunele de admisibilitate, se publica spre ştiinţa elevilor acei ce au absolvit 4 clase primare, de a se înfârşa în acea zi la Comitet. No. 11534, în consideraţiune ca la terminul de 5 i Iulie frisatu, pentru ţinerea licitaţiei dârei în antrepriză a aprovisionareî a 70 st. lemne la penitenciarul central, necesară pe timpul ernei viitoare, nu s’au prezentat nici un amatorui, se publicâ terminul de 28 ale curentei, care s’au trisat pentru acest sfârşită. lui, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de a lui primire, c£şr după espirrrea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servindu aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a-l priimi. No. 9751. La terminulă de 25 ale trecutei, publicat prin Foaea No. 6, nearâtându se concurenţi , pentru vinderea paelor ce ar eşî de la productele ce aă a se vinde de pe raoşiea Popâuţii, publicate prin Foaea No. 61 cu termin de 20 zile, se publicâ din nou un aşa termin, câ vânzarea lor urmeazâ a se efectua odată cu productele în cea întâi zi dupâ elipirarea terminuluî mencignat, socotit de la data Foaei. No. 9824. Pe moşiea Brâtenii picând de pripas o capâ la păr sură întunecată, ţintatâ în frunte, pântânoagâ de pietorulu stâng de dinainte, şi amândoue de dinapoi, precum sub Prefectura de Ştefâneştî prin raportul No. 3838 în formeazâ, se publicâ terminul de 3 luni pentru aflarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se înfăţoşeze aice de a o priimi, căci după espirarea acestui termin, se va vinde licitativ în cea întâi Mercure, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpâra. No. 9829. De câtrâ D. Ioniţă Sirghie, antreprinorul imaşuluî acestui oraşă, aducând Poliţiei o viţicâ la pârpravae, cu coarnele ţapoşe, şi inferată la şoldul drept de dinapoi cu literâ necunoscutâ, ce aă picat de pripas pe acel imaşu, precum ea prin raportul No. 4548 încredinţazâ, se publica în termin de 3 luni spre deşteptarea păgubaşului, care cu dovezile cuvenite sâ se prezinte aice de a o priimi» căci dupâ espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativ, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de a o cumpâra. Prefectura district. Calul. No. 5552. Sub Prefectura Costangana, prin raportul No. 2611 supune, câ pe rapsiea Moscovei s’au pripăşit un cal la par mangă închis, la trup de mijlocă, coama în amândoue părţile, pete albe pe spinare, puţin pâr alb în frunte, şi cu danga la piciorulă dinapoi litera IE, se publicâ terminul legiuită de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovezi legale sâ se prezinte la aceasta Prefectură spre a l i se da întru îndestulare. Prefectura district. Bacau. No. 9740. Pentru îndestularea tesaurului cu suma de 19182 lei 17 par., delapidaţi de ecs-casierul plasei Tazlau de glos, Stefan Găburici, în timpul funcţiunei sale, asigurându se de la numitul 2 cai murgi, 2 cal suri, 1 cal negru 1 cal sur, 1 trâsurâ coperită pe arcuri, însă veche, 8 boi, 1 glunean, 1 buhali, 1 vacâ cu vițel, 1 vacâ cu ruânzut, 2 vaci sterpe, se publicâ terminul de 40 zile socotit de la data Foael, ca muștereii doritori a cumpăra arătatele vite, să se prezinte la împlinirea termicului în Camera Prefecturei, unde are a se ţine licitaţia No. 9756. D. Poliţaiu a oraşului Bacâu, prin referatul No. 1871 informează, ca D. Grigorie Popovici ’ia a prezentat un cal la pâr murga deschis, inferat cu litera A. C. R. la opata stângâ dinapoi, şi la dreapta “, se publică terminul legiuit de 3 luni, spre ştiinţa păgubaşului, care în acel termin sâ se înfăţoşeze la Poliţie, cu legiuite dovezi spre a’l priimi. No. 9808. Domnul sub-Prefect a plasei Bistriţa de sub, prin referatul No. 3746 informeazâ, câ în comuna Buhociu au picat de pripas o varâ la pâr murgă gălbi, coarnele groblişe, cu mânzatul ei la pâr porumbă, pe spinare, poaiele şi pe la gât murgă, coarnele ţapoşe, se publica terminulă legiuită de 3 luni spre obşteasca ştiinţa, cu păgubaşul ce ar fi sâ se înfăţoşeze la subPrefecturi, cu legiuite doved spre a o priimi. Prefectura district. Botoșani. No. 9329. Pe moșia Copilăi, pierrudă de pripas un cal în par murgă, cu coama neagră și inferat la piciorul stângă de dinapoi, precum sub Prefectura de Cosula prin raportul No. 1864 informeaza, se publica terminul de 8 roni pentru aflarea păgubaşu Prefectura dirict. Dorohoi. No. 8140. Pentru nearmarea D-lui Costachi Baită cu plata câştrului Sf. Dimitrie trecut, a posesiei moşiei Cârniceni, proprieta a casei Sf. Spiridon, asigurăndu-se de la D-sa 50 vaci cu viţeii lor, precum şi 20 gonitori, se publica terminul legiuit de 40 zile, ca concurenţii ce vor fi, la împlinirea lui să se prezinte aice, unde urmeazâ a se desăvârşi mezatul. No. 8209. în priivire că la terminul de 40 zile publicat prin Foaea No. 52, nu s’au înfăţoşat concurenţii pentru cumpărarea a 24 merţă orzu, secvestrate de la arendaşul moşiei Adâncată, spre plata unui rest din căştiu, se publicâ un alt termin ca concurenţii ce vor fi la espirarea lui, sâ se prezinte aice unde urmeazâ a se fini mezatul. No. 8210. Din raportul Poliţiei de Dorohoiu No. 1278 încredinţazâ, câ în mshalaua acestui oraşă, ce se cunoaşte şesul Câlâncenilor, s’aă pripăşit un harmasabă la păr murg închis, cu 3 pete albe pe spinare, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului, ca în termin legiuit de 3 luni, sâ se prezenteze aice cu legale dovezi spre a ’i se face cuvenita îndestulare. No. 8211. D. aub Prefect plase) Başâă, prin raportulu No. 1533 încredinţazâ câ pe moşiea Stîubiei nil s’au pripăşit un cal la pâr negru, puţin păntânogă la picioarele denapoi, cu stea în frunte şi inferat cu un ftră necunoscut, se publicâ deşteptarea păgubaşului, carele în termin de 3 luni râ se înfăţoşezâ aice cu legale dovezi, spre a ’i se face cuvenita satisfacere. No. 8314. Precum referează D. sub Prefect, de Başâă, sub No. 1609, câ pe moşia Sevenil, s’aă pri- j păşit o vacă Btarpâ, la pâr galbânâ porumbâ, cu i coarnili ţapoşe gieblişe, pişcata la urechea dreaptă, şi inferată la şoldul stângă denapoi, cu o literă necunoscută, preţăluitâ cu 90 lei se publica spre deşteptarea păgubaşului, carele cu legale dovezi, să ao prezentvza la mencionata sub Prefectură, pânâ în termin de 3 luni. No. 8315. în Comuna Zainostia precum I fereaza D. sub Prefect plasei Berhometele, sub No. 1832, s’au pripăşit o capâ murgă închisâ, la picioare coama şi şi coada cam neagrâ, cu o petiţă albă pe spinare, şi una mi ’ pe coasta stângâ, tvaluată cu 90 lei, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului ca în termen de 3 luni sâ se prezinteze la mincionata sub Prefectură cu dovezi legale. No 8454. Pe considerente ca la terminul împlinit de 40 zile publicat prin Foaea No. 38, din 10 Aprilă, nu s’au putut efectua mezatul a 285 merţe 2 de metril păpuşoi, secvestraţi pe moşiea Hilişau Gafencului, spre plata tacseî de transmitere pentru acea moşie în suma de 6843 lei l5 parcursul fiscului, pe 3 trimestre, din anul 1862, şi pe întregi anii 1863 şi 1864, din cauzâ câ au fost evaluaţi cu un preţă mai mare de cum exista atuncea în comerţi dupâ calitatea lor, regulându-se o din noă asigurare, s’au priimit acuta cu raportul sub Prefectului de Coşula No. 1578, foaea de evaluare pentru 285 merţe 2 demerlil grâu trierat, în hambarul de la Dumbrâ- viţa pe acela moşie din anul 1864, preţeluit câte 211 le merţa, se publică vânzarea arătatului product, în termin de 40 z de socotit de la data Foaei, ca concurenţii sâ se prezenteze în aceeaşi zi la Prefectura unde urmează a se fini ajudecaţiea-No. 8464. Pe moşiea Hântâşul s’au pripăşit una capâ la trup micâ slabă, cu pârul murgă deschisă, cu stea în frunte, coama dinadreapta, chioarâ de ochiul stâng, şi cu pişcătură la urechea dreaptă, precum D. sub Prefect plasei Berhometele prin raportul No. 1867 încredinţazâ, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului, carele în termin de 3 luni, sâ se prezenteze aice spre a ’i se face cuvenita îndestulare. No. 8465. Din raportul D-lui sub Prefect plasei Berhometele No. 1866 se informează, câ pe moşiea Hănţeştii s’aă pripâşit o capâ cu strâjbul ei, la pâr neagra, coama dinadreapta, la trup de mijloc, se publică spre deşteptarea păgubaşului, carele în termin de 3 luni sâ se înfăţoşeze aice cu legale dovezi, spre a ’i se face îndestularea cuvenită. No. 8466. D. sub Prefect plasei Berhometele pria raportulu No. 1868 încredinţazâ, câ în Comuna Hanţâştii s’au pripăşit un cal la pâr negru, coama dinastănga, inferat la şoldul stâng dinapoi cu litera T şi şolditâ, se publicâ spre deşteptarea păgubaşului, carele îa termin de 3 luni, sâ se prezenteze aice cu legale dovezi spre a ’i se face cuvenita îndestulare. No. 8467. Din raportul D-lui sub-Prefect plasei Prutului de josă No. 1930 se informeazâ, câ pe moşia Tâtârâşenii s’aă pripăşită un cal la trupă mârunt, la păr murg deschis, coama în stânga,cam creaţâ, cu puţine pete la spinare şi la coadă, şi inferat la şoldul stâng denapoi cu lit. a. p, se publică spre deşteptarea păgubaşului care în termin de 3 luni, sâ se înfăţoşeze aice cu legale dovezi, spre a l i se face cuvenita îndestulare. Prefectura district. Fâlciu. No. 8336. Pe moşiea Rîpels plasa Podoleuiî b’au pripâşit o vacâ în pâr porumbâ deschisă, coamele potrivite, cu viţelul mică sugariă, sa publică terminul legiuit pentru deşteptarea proprietarului, şi înfâţoşarea aici cu argumente legale, spre a ’i se da, la neurmare se va vinde licitativă. No. 8339. Pe moşia Bobeştii plaau Prutul, pripăşindu se un cală la păr negru cu danga pielorulu dinapoi, coada târtâ cu pete albe mici pe spinare, fărâ alte semne, se publicâ terminul legiuit pentru vestirea proprietarului şi înfâţoşarea aice cu argumentele cuvenite spre a ’i se elibera la nour,care se va vinde licitativ. Primâriea de Galaţi. No. 2464. Terminul de 40 zile publicat prin Foaea No. 64, pentru antreprzuirea prin licitaţie desăvârşire a pavelei de pe strada domneaaca, până în piaţa Ştefan cel Mare, respirând la 22 a curentei luni, când are a se ţine întrea strigare, se publica de a doua oară, ca doritorii ce vor fi de a lua asemine lucrare, să se prezinte în Camera Primăriei în zilele de 23 şi 24 tot a curentei, când urmează a se fini a 2-a şi a 3 a strigare, cu regjudecaţiea de 24 oare, acompaniaţi de garanţiile legiuite. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Curtea de Apel din Iaşi. No. 2374. Procesură următoriă între Ministerial Finanţelor, (acarnea advocate D. Coachi P. Constantiniu), şi între rfizării de tuosiea Făntânelele .