Progresul, ianuarie-iunie 1866 (Anul 4, nr. 1-44)

1866-03-26 / nr. 23

merarea preţului până la statornica întăritură care se va face după urmarea legiuitei publicaţii de 6 luni, dacă nu se vor ivi cazuri împedecătoare, când la acea vreme urmeaze a se avea în priivire şi suma de 200 galb. zestrea soţiei cumpărătorului prevăzută prin act, tacsa în sumă de 160 lei curs. fisc. s’au încasait. loan E. Ianov, Arghirie G. Cuza, Gref. Popovici. No. 69. 1865 Maiu 28 (file. PROGRESUL. Tribunialul judeţ. Saşii secţiei a 4-a. Corecţională. No. 1641. Procesul înfiinţat asupra femelelor Elena Brumariu, Smaranda Bâzlogu, Anica Droşcariu, Marghioala Enoaea şi văduva Yochiţa, pentru înşelăciunea ce au cauzat lui Vasilie Creţu cu naşterea unui pruncii de câtră Yochiţa, şi trecerea lui prin un al doilea botez, trătăndu-se, şi prin sentinţa pronunţată de acest Tribunal în acelaşi z zi, achităndu-le, se publică aceasta sentinţa spre ştiinţa numitelor, ca unele ce au fost judecate în nefiinţa, pe temeiul art. 182 din procedura penală. No. 1644. Procesul penal înfiinţat asupra individului Nicolai Pâslariu, pentru furarea a nişte argintarii de la Palatul gospodit, s’au hotărât, şi prin sentinţa pronunţata de acest Tribunal, în aceeaşi zi, pe temeiul art. 308 din Codul Penal, sau condamnaţii la o închisoare de 5 luni, se publica ca numitul în temeiul art. 183, 197 și 198 din Procedura Penală, are drept a-şî forma oposiţiune şi a face apel la Curtea competentă, ca unul ce au fost judecat în nefiinţă, pe temeiul art. 182 din procedura Codului Penal. No. 1723. De câtră acesta Tribunalu otârându-se procesul intentat contra băeţilor şi evrei Lupii Merariu şi Ghida le Apariu, pentru delictul de furtu, la 11 Martie anul curent, prin sentinţa pronunţata în aceeaşi z zi, în temeiul art. 328 din Codul Penal, s’au condamnat pe numiţii la 15 zile de arestii în multi din stabilimentele prevăzute de art. 64 din Codului Penal, se publica că numiţii au drepţii a’şî forma oposiţiune şi a face apel la Curtea competentă, conformit art. 183, 197 si 198 din Codul de procedura penala, ca unii ce au fost judecaţi în nefiinţă, pe temeiul art. 182 din citatul Codui de procedură. Tributsalis! judeţ. Botoşani. No. 2383. Prin ordonanţa No.... s’au pus secvestru pe veniturile caselor D. Cristea Teodorovici din acest oraşu, spre satisfacerea D-nei Oschihada Cucului cu suma de 50 galb. capete şi a lor procent, de la 23 April 1863, dupa sentinţa Tribunalului din anul 1865, conformit art. 481 din noul Codice de Procedura Civila, se publică spre generala ştiinţa. No. 2186. Casele cu locul lor gospod din acest oraş și suburbia Sf. loan, proprietar D. Dimitrie Popovici, s’au pus în vânzare silnică, spre satisfacerea Tribunalului cu o sumă bani, şi după împlinirea cuvenitelor formalităţi sub regimul lege vechi, la terminele publicate, neputându-se efectua vânzarea, din motivul cerere! adresată de unul din creditori, pe baza art. 539 din Codul de Procedură Civilă, s-au regulat a se face adjudecare, în prima zi după espirarea a 200ile de la data Foaei, se publică acest termin spre știința amatorilor, de a se presenta în pretoriul acestui Tribunal în arâta tari, la orele 12 ale şedinţei, cu garanţii legale, spre a se face adjudecarea. Tribunalu, judeţ. Fălciu. No. 7412. Se publica terminul de 1000ile, spre deşteptarea şi înfăţoşarea la acest Tribunal a tuturor acelor ce ar avea vreo pretenţie în averea reposat. Elena soţia lui Ştefan Racovanu, cu orice drit, conform circularei No. 9 din 1858. No. 1544. Actul prin care D. Petrachi Pâuşescu, au trecut în de veci vândare D. Ioniţa Idriceanu 10 st. pământ din moşia valea Stupilor plasa Crasna, de la acest judeţii, în preţiî de 65 galb., legalizindu-se de acest Tribunal, pe o parte s’au transcris în registrul respectiv la No. . . • pe anul curent, iar pe de alta se face obşteşte ştiut. No. 1545. Legalizindu-se de acest Tribunal actuluî prin care DD. Grigoraşîi Pândele, Niţu Chirica, Gheorghie Popa, Grigoraşu Motaşii şi loan sin Vasilie Idriceanu, au trecut în de veci vânzare D-lui Ioniţă Idriceanu 2 st. pământ din moşia valea Stupilor plasa Crasna acest judeţu, în preţui de 13 galb., pe de o parte s’au transcris în condica respectivă la No.... pe anul curent, iar pe de alta se face obşteşte ştiut. No. 1583. Dugheana remasă de la mortul evreu Altar Caner din T. Huşii, strada Făinăriei, supusă la plată de bezman câtrâ proprietate câte 2 lei pe fiecare an, cuprindetoare: o casă de cărămidă acoperită cu şindilâ, 3 odâî sub un acopereraânt, un grajdiu şi o cămăruţă, sub casâ se află o başcă de cărămidă, dinpreuna şi cu locul ei în mărime: 4 stj. 3 palme faţa la uliţa târgului Făinei, 4 st. 1 palmă 6 palmade curmezişul pe din dosul dughenel, 11 st. curmezişul despre Budur la râserit, 3 st. fundul despre Viculeasa, 14 stj. 3 palme lungul din fund de la Viculeasa şi despre locul D. Dimitrie Mahovici, pănâ în păretele din dosul casei, 3 st. 2 palme mijlocul din locul lui Mahovici şi pănâ la locul lui Budur, 2 stj. 6 palme curmezişul din casa lui Buduru pănâ în zaplazul lui Vâlcu Cizmariu, 4 st. curmezişul din zaplazul lui Buduru pănâ în locul lui Mahovici, adecă 46 st. 7 palme 6 palmace cuprinde măsurile de mai sus, iar circonferenţa locului este de 32 st. şi 6 palmace cu care nu se jignesc driturile Eforiei, urmând a se vinde cu termin de 3 luni socotit de la data Foael, spre îndestularea D-lor sale Nahman Zarafii şi Dimitrie Mahovici cu un restit din datoriile ce au avut a lua de la această casă, se publică terminul de 3 luni de la data Foael, spre ivirea tuturor acelor ce vor avea vreo legiuită pretenţie de usufruct, servitudine sau orice sorţi asupra acestui imobilii, precum şi a concurenţilor ce vor vroi a cumpăra un asemenea, notându-se că mezatul urmea de a se face îndatâ după espirarea mencionatului termin. No. 1614. Acest Tribunal având în priivire că terminul de 6 luni și 15 (file de respectu, înserat prin Foaea No. 67 din 19 Iunie anul încetat 1865, în conformitate cu vechea Procedură, pentru vânzarea caselor cu locul lor din acest oraş îi Huşii, a D. Spiridon Holban domiciliat tot în oraşul Huşii, supuse la plată de bezman câtră Stat, spre satisfacerea consoartei D. Major Iordachi Climente domiciliată în Iaşi, cu suma de 501 galb. şi al lor procent împrumutaţi de D. Heiban din depositul Tribunalului de Iaşi secţia a 3-ea, cu obligaţia din 11 Dechemvrie 1863, legalizată de acest Tribunal sub No. 222, sub condiţie de prima hipotecarâ în arisul imobil, considerând că în lăuntrul citatului termin (care suplineşte pe acel zi de 3 luni prevăzut de noua Procedură), nu s’au ivit nici o pretenţiune de părtaşi din citatul imobil, usufruct sau alte drepturi relative la asemene imobil, ce numai cereri de datorii personale; pe asemene consideraţii, conform cerere! D-nei creditoare, şi pe baza art. 536 din noua Procedură, s-a şi regulat de Tribunal ţinerea licitaţiei citatului imobil la 8 Aprilie, se publică termenul mencionat spre cunoştinţa concurenţilor, carii în cripa mencionată, oarele 12, să se presinte la acest Tribunal cu garanţiile prevăzute de art. 542 din Procedură, spre a se fini mezatul, notânduse câ vânzarea are a se face după stăpânirea de faţâ şi pe puterea documentelor arătate anume în publicaţia terminului de 6 luni indicat mai sus. Tribunal*] jutrt. Romaniî. No. 2579. D. Gheorghe Paladi fost domiciliat în acest oraşu, avănd proces cu casa defunctului Alecsandru Scarlat, pentru bani, s’au terminat căutarea lui pentru 19 Mai viitoriu, şi în present necunoscănduse domiciliul nici reşedinţa, D. Paladi, dupâ Art. 75 alienatul al 6-le din Procedura noului Cod Civil, se publicâ încunoştinţarea numitului, ca pentru visul termin să se presinte la acest Tribunal cu probele ce va fi având în caulă, căci la neurmare se va resolva cauza în lipsă’ conform Art. 148 din disa procedură. No. 1601. Averea mișcătoare compusă din producte şi vite, râmasă pe urma defunctului Vasilie Năzări, urmând a se vinde , se publică terminul de 15 zile de la data Foaei, la împlinirea terminului concurenţii amatori, sânt invitaţi a se presenta la comuna Muncelul de Jos, la 12 oare dimineaţă, unde are a se efectua vânzarea de câtre rânduitul din partea Tribunalului. No. 9381. Averea mobilâ rămasă pe urma repos. Mandachi sau Ioan Mereu, urmând a se vinde licitativ, se publicâ o aşa vânzare spre cunoştinţa concurenţilor amatori, la Împlinirea de 2 septâmânî de la data Foael,a cârneaţii şi oara de adjudecaţie la comuna Todireni, a acestui Judeţu, se va afişa conformii Art. 437 din Procedura Civilă. No. 2271 Doue case cu locuiţitorii, din comuna Hocuingii, şi 122 prof. loc în câmpui, proprietatea a defunctei Smaranda Bâlâiţa, urmând și a se arenda pe timpii de 3 ani începători de la 23 Aprilie anul următori, se publica termin de 15 zlile de la data Foael, la împlinirea cartea, concurenţii amatori sunt invitaţi a se preseta în Camera acestui Tribunal, pregătiţi cu garanţii legiuite, când are a se adjudeca arendarea asupra persoanei ce ar fi da mai favorabil preţîl, condiţiile se vor arâta la mezatîr. No. 187. D. Ioan Dornescu epitropul casei repos. Zoiţa Soraga, de profesiune cultivator, domiciliat în comuna Hocungii din plasa Siretului de glos acest dist., avănda luadela D. Vasilie Cocia de profesiune cultivator domiciliat în comuna Porceştii menționata plasă, suma de 9 galb. şi a lor procent, Tribunalul dupre mijlocirea Prefecture! locale No. 8823 din 1863, a îî regulat vânzarea de veci a unei case cu locul el din Porceşti, şi 37 prâjinî pâmânt în ţarinâ, se publică dar conform art. 510 din Codul de Procedura Civilă termin de 3 luni numerat de la data Foael, spre ştiinţa concurenţilor amatori a cumpâra asemenea case şi pământ, ca în c jiua împlinire a lui oara 11 dimineaţă, sâ se presinte la Tribunal unde are a se ţine licitaţia vândârii spre a concura, şi spre deşteptarea tuturor acelora ce ar ave vreun drept de proprietate usufruct, servitute, arendă, privilegiu, hipotecâ sau orice alt drept asupra fondului citat, ca să’şî arate pretenţiunile la Tribunal înaintea adjudecaţie!, câcî în urmâ se va considera nula. No. 1909. D. Gheorghie Cost. Boteza domiciliat în acest oraşfi, de profisiune amploeant, având a lua de la D-lui loan Cotianu domiciliat în acest oraşu de profesiune cultivator, o sumă de 700 lei și a lor procent, Tribunalul dupâ mijlocirea Prefecture! locale No. 906 din 1865, au regulat vânzarea de veci a unei case cu locul el sub No. 1081, din acest tărgu proprietate a debitorului, libera de alte sarcini, se publica dar conform art. 510 din Procedura Codului Civil, terminul de 3 luni numerat de la data Foael, spre ştiinţa concurenţilor amatori de a cumpără asemenea case, ca în clipa împlinirea lui oara 11 de dimineaţă, sâ se presinte la Tribunal unde are a se ţine licitaţie a vânzărei spre a concura, şi pentru deşteptarea tuturor acelor ce ar ave vreun drept de proprietate, usufruct, servitute, chirie, privilegiu, hipotecă, sau orice alt drept asupra fondului citat, ca să-şi arate pretenţiunile la Tribunal înaintea adjudecaţiei, câcî în urmâ se va cosidera zero. No. 1954. Tribunalul judeţ. Botoşani prin adresa No. 10.804, mijlocind acestui Tribunal, a vinde proprietăţile de case cu a lor locuri din acest oraş. Romana, strada Eni Blanarifi sub No. 1353, 1354 şi 1355, a râpos. Nicolai Mişoglu, spre satisfarea pretenţiunilor ivite la elf, din aşa motiv au regulat vânzarea menţionatelor proprietăţi pe puterea documentelor şi a stăpânirei prezente, cu toate driturile şi îndatoririle pedente de elfi, se publica dar conform art. 510 din Procedura Codului Civil, termen de 3 luni numerar de la data Foael, spre ştiinţa concurenţilor amatori a cumpără asemenea proprietăţi, ca în clipa împlinire! lui, oara 11 dimineaţă să se presinte la Tribunal unde are a se ţine licitaţia văndării, spre a concura, şi pentru deşteptarea tuturor acelor ce ar ave vreun drept asupra fondurilor citate, ca sâ’şî arate pretenţiunile la Tribunal înaintea adjudecaţie!, căci în urmă se vor considera nula. No. 2269. D. Ştefan Bogdan epitropul casei repos. Cristea Bogdan, de profesiune comerciant domiciliat în acest oraşu Roman, având a lua de la D. Garabet Cristea de profesiune earăşî comerciant domiciliat tot în Roman, suma de 3000 galb. cu a lor procent, ce au împrumutat din banii ojiseî casâ, Tribunanalul dupâ mijlocirea Prefecture!dist. No. 2678, si pe temeiul încheiere! sale din 22 Fevruarie anul curent, au încuviinţat vânzarea de veci a unei dugheni cu locul ei din uliţa mare acestui tărgu, partea spre apus, despărţirea 2-a, sub No. 418, proprietar debitorului, pe puterea documentelor şi a stâpănirei de faţă, cu toate driturile şi îndatoririle pedente de ea, se publica dar conform art. 510, din Procedura Codului Civil, terminul de 3 ha numerar de la data Foael, spre ştiinţa concurenţilor amatori a cumpara aseminea dugheană, ca în tiipa împlinirea lui, ora 11 dimineaţă, să se presinte la Tribunal unde are a se ţine licitaţia văndurei spre a concura, şi pentru deşteptarea tuturor acelor ce ar ave vreun drept de proprietate, usu-fructii, servitute, chirie, previlegiu hipotecâ, sau ori ce alt drept asupra fondului citat, ca sâ’şî arate reclamaţiunile la Tribunal înaintea adjudecaţiei, câcî în urmâ se vor considera nula.