Progresul, iulie-decembrie 1866 (Anul 4, nr. 45-82)

1866-11-19 / nr. 75

PHOORE SRL. trepriza a aprovizionare la 96 stâni, lemne necesare punctului Sculenii cu pichetele, pentru care s au regulat un alt termin în clipa de 2d curent, spre a se ţinea licitaţie, se publică aceasta, ca doritorii să se presinte în mencionata din Camera aceste! I refectori însoţiti de garanţiile cuvenite spre concurare. No. 12.990. Spre îndestularea neguţitorulu! Moîsfi Marcovic! cu o suma ban! reclamaţi de la Grădinăriţii Ivan Stoean, care datorie s’aîî constatata de sub Prefectura plase! Stavnicul, secvestrăndu-se de la debitorii 4 stoguri făn ce îl are pe moşiea Găureni! comuna Miroslava, care urmând a se vinde licitaţiu, se publica terminul legiuit, de 400ile de la data boci, cu deşteptarea concurenţilor, că mezatul are a se sevârşi în clipa împlinire! terminului in Camera aceste! Prefecturi, dar voind a se informa de calitatea lui, în timpul publicaţie! se potadresa la D. sub- Prefect de Stavnic, de câtră care s’au aplicată asemenea secvestru. Prefectura Poliţiei Iaşi. No. 14,149. Se publica terminul de 40 zile pentru vândarea obiectelor, si anume: 1 trăsura de 2 ca! pe razoară engleze, 2 ca!, unul sur si unul murgii, 1 manta de alta veche, 1 padium de lemn, 2 părerii hamuri de 2 cai, şi mai multe obiecte mărunte de fer, ce s’au împlinit de la D. loan Pavlovschi, spre îndestularea creditorilor seî, ca concurenţii ce vor voi a cumpăra, să se presinte în clipa espirărei terminului la Comisie a 1-ea, unde are a se ţinea licitaţiea No. 14.091. Domnul Comisarii! despărţire! a 4-a, prin raportul No. 4350 încredinţare, că evreica IMariea Bella văduvă, prin petiţiea ce ’iau presentatu se tângue că au perdutu 2 sunete în diealectul evreîescu, unul pe suma de 20 galbeni, sub iscălitura D. Iancu Poper, cu data din 7 August 1866, şi altul pe suma de 10 galbeni, sub semnătura D. Haim Ilers Bannstein, cu data din luna Aprilie anul curent, din aşa motivă se publică aflarea acelor sunete, cunoscăndu-se însă că cu aceasta nu se face nici un actu petiţionare!. Prefectura judeţ. Botoşani. No. 11.833. Pentru văndarea eraturilor comune- lor din plasa Jijiea, pe anul viitori 1867, şi tacsa văndărilor de vite, se publică ţinerea licitaţiei la diplele arătate, şi anume: la comuna Comăndăreşti la 19 şi 20 Noemvrie viitoru, la comuna Todirenii în 21 şi 22 idem, la comuna Iîurmăceniî în 23 şi 24 idem, la comuna Truşeştii în 25 şi 26 idem, la comuna Dăngenii în 27 şi 28 idem, la comuna Ungurenii în 29 şi 30 idem, spre cunoştinţa concurenţiloriî, iar condiţiunele antreprizei â se vor vedea la Primăriile respective. No. 11.851. Domnul sub-Prefect plasei Tărgulu! prin raportul No. 3693 încredinţare, că în noaptea de la 5 spre 6 a trecutei luni Septemvrie, s’au furat de la D. arendaşu a moşie! Cocorănii o eapă murgă şi în locul e! s’au găsit un cal negru, în urmarea acestiea se publică spre cunoştinţa păgubaşului ce ar fi, care să se presinte aicea în terminul de 3 luni cu dovedi spre aşi priimi paguba, căci după espirarea terminului urmea de a se vinde, totodatâ sunt invitate toate autorităţile de a lua măsuri pentru aflarea finului şi a vitei, care să se trimată aicea. No. 11.934. Pe moşiea Truşeştii picănd de pripas o vacă în pâr balac, coarnele ţapoşe, însă cel drept e rupt, inferată la cornul stâng cu litera I şi M, urechea stângă rătezată, precum sub Prefectura de Jijica prin raportul No. 2676 încredinţare, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovedile cuvenite să se înfăţoşe de aicea de a o primi, căci după espirarea acestui termin, in cea întâi Mercure se va vinde licitativa, servindu aceasta şi pentru concurenţi ce ar fi de a o cumpăra. No. 12.028. De la I. loan V. Gheorghiude împlinindu se 2 mânzaţi bouţi ca de 2 ani, pentru o amnendă de lei 200 cursul fiscului, la care este condamnat de Curtea cu Juraţi, se publică văndarea acelor vite aicea în oraşu în carmaroca, în clipa de 30 a curentei, spre cunoştinţa concurenţilor. No. 12.076. Pe moşiea Xlatunoaca picănd de pripas în gonitură la par murg, coarnele butace, precum sub Prefectura de Melitin prin raportul No. 2090 încredinţat«?, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu doveţiile cuvenite să se înfăţoşeze aicea de a priimi, căci după espirarea acestui termin, în cea întâi Mercure se va vinde licitativa, servind aceasta şi pentru concurenţii ce ar fi de al cumpăra. No. 12.079. La 30 a curentei urmând a se ţinea licitaţie în Camera Prefecture!, pentru văndarea unu! No. de 33 st.pae de grâu aflate pe moşiea Popouţi proprieta a Statului, se publică spre ştiinţă, ca rauştereiî ce vor fi, în acea zi să se presinte în Camera Prefecture! spre târguire. Prefectura judeţ. Nemţii. No. 11,504. Urmând a se vinde licitativulOboî, 2 caî, 11 vaci cu viţe! şi 8 oî, împlinite de la unica din locuitori! comune! Căciuleşti!, spre satisfarea Iconomulu! Nicola! Conta cu o sumă banî,*‘se publică terminul de 40 dile, şi se anansade ca concurenţi! la împlinirea cu numerar de la data Doaeî, să se presinte la Prefectură, unde se va ţinea licitaţia. No. 11.514. Se publică terminul de 20 dile socotit de la data Foaeî, pentru a se înfăţoşa la sub- Prefectura plase! Peatra, Domnul Mihail Misir! şi D. Hristachi Dimitriu, cu dovedile ce vor avea pentru hereateaua reclamată de cel întăi de la cel al 2-lea, ştiind că la acest termin constatarea este a se face inima în fiinţa parte! stăruitoare. Prefectura judeţ, Homan, No. 9538. La espirarea terminului de 40 dile publicat prin Foaea No. 64, nu s’au putut vinde calul, căruţa şi nişte hamuri a inculpaţilor Ilerscu sin Leiba şi Şulâm Leiba, se publică un alt termin de 40 dile socotit cu data Foaeî, ca concurenţi ce vor voi a cumpăra asemenea cal şi obiecte, să se presinte la Prefectură la împlinirea unui asemeneatermină, unde are a se face mezatul. No. 9543. Terminul publicat prin Foaea No. 64, pentru văndarea a 50 vedre rachiu în târime de 28 grade 14 temperaturi, asigurat de la evreul Mendel sin Leîba Cheîzu, pentru bani! ce datoreşte din accizul comunei Cotu-Vameşuluî, ca asociată cu Domnul Grigorie Mardare, zedărnicindu-se, se publică din nou vânzarea acelui rachiu în termin de 1 40 dile socotit cu data Foaeî, spre cunoştinţa muştereiloru ce I vor fi, ca la împlinirea lui să se presinte la Prefectură, unde are a se face mezatul. Prefectura judeţ. Suceava. A No. 10,499. In comuna Mirosloveşti găsindu-se de pripas un bou la pâr porumb galben, coarnele ţapoşe, cu furculiţă la urechea dreaptă şi cu o pleanâ la cornul tot din acea parte, se publică ca proprietarul seu să se înfăţoşede la sub-Prefectura de Siret acest judeţu, cu dovedi legale spre a’ş prijini paguba. A No. 10.549. In comuna Farcaşa găsindu-se de pripas un cal la pâr murg şi grebânosit la şele în spate, se publică ca proprietarul seu să se înfăţoşede la sub-Prefectura de Munte acest judeţu, cu dovedi legale spre a’şî priimi paguba. No. 10.502. Spre îndestularea antreprenorului accizuluî băuturilor din comuna Toleştii, cu suma de 602 lei şi 10 parale cursul fiscului de la Iţic sin Herşcu, constatarea bâuture! găsită la el în dlipa de 23 Aprilie, sechestrăndu-se de la debitorii 40 vedre vin, 1 cal, 1 pereche hamuri, 2 căruţe, 2 gruncani şi 6 vase de pus vin, se publică terminul legiuit de 40 zile pentru cunoştinţa concurenţilor, după espirarea carnea urmează a se desăvârşi văndarea licitativa, la autoritatea comunală, de sub Prefectura plasei Moldova. Prefectura judeţ. Vasluul. No. 10,274. Se publică din nou termin de 40 zile pentru vândarea sub Prefectura Racova, a vitelor împlinite de la locuitorii de Trăneşti, în pretenţie. D. Gheorghie Leon. No. 10,275. Terminul publicat prin Foaea No. 61, 1 pentru vinderea vitelor împlinite de la Costachi Botezata şi loan Lupacea, în pretenţie. D. Chiuvnte - Gorca, zedărnicindu-se, se publică un al 2-lea termin de 40 zile pentru vânzarea acelor vite la Camera sub-Prefecture de Fonduri. No. 10,276. La neurmarea unui No. locuitor din satul Todireştiî, Cotic şi Nucu, de a răspunde banii 36»9 Ic! cu care datoresc D. Mihalachi Ivanescu pe făn şi pae, asigurându-se de la c! 15 boi, 1 cal, 1 ceapă, 2 masculi, 2 vaci cu viţă!, 7 mnfrizaţî, 43 oî, 3 gonitori, 7 vaci, 9 gruncani, 3 viţă! şi 2 cară făn. I se publică vânzarea lor in termin de 40 zile la Caemera acestei Prefecturi. No. 10,277. La neurmarea evreului Zeîlic Bandei de a răspunde bani! 481 lei cu care datoreşte evreului Lupii Avramovicî, asigurându se de la datornic 200 vedre vin, se publică terminul legiuit de 40 zile spre vândare la Camera sub Prefecture! Fundurile. No. 10,278. La neurmarea a un Nor locuitor! din comuna Todireşti!, de a răspunde bani! 8787 le!eu care datoreşte D. Nicolae Rizu, asigurându-se de la e! 37 boî, 10 vacî, 3 gonitor!, 9 gruncani, 3 mânzaţî, 1 gonitoru, 1 viţel, 12 caî, 16 cpe, 5 mânzaţî, 63 oî, se publică terminul de 40 zile spre vândare la Camera sub Prefecture! Fundurile. No. 10,279. La neurmarea lu! A. Sevastru de a răspunde bani! 205 lei cu care datoreşte D. I. Se- 1 vastm, s’au asigurat de la el 1 cal, 1 căruţă veche, 1 gîng de ham de un cal, se publică terminul de 40 zile la Camera sub-Prefecture! Fundurile. Sucursala din laşi a Arhiveloru Statului. No. 329. La Sucursala arhiveloru Statului din laşi, fiind şi vacanţii nu postii de copiştii, se publică spre cunoştinţă, ca amatori!, cu o calegrafie corectă şi cu cunoştinţa necesară de a ocupa acel posti, să se presinte la cancelaria acestui serviciu, care va avea loc la 15 a viitoare! Iun! Dechemvrie anul curent 1866, de a concura, unde eminentul va avea preferenţă. Primarica «Ic Hoţomani. No..... Destinăndu-se clipa de 4 Dechemvrie cu peritocîea a 2-a di, pentru antreprizuirea taesei vitelor ce se fac, se publică aceasta spre obşteasca ştiinţă. No. 3712. Se publică terminul de 1 Dechemvrie, a 2-a di peritocîea, pentru antreprizuirea tacseî de la vitele ce se văndu, se face obşteşte ştiut. No. 3714. Se publică terminul de 7 Dechemvrie cu peritochea a 2-a di, pentru antreprizuirea luminarisire a oraşului, se faceobşteşte ştiut. Primariea de Nomţii. No. 1960. Urmând a se antreprizui facerea a 33 st. lemne de foc necesare stabilimentelor publice de aicea, pentru anul viitoru 1867, concurenţi! ce ar fi amatori, să se înfăţoşede cu garanţi! în Camera Primăriei la împlinirea terminului de 30 dile de la data hoae!, cunoscându că după adjudecaţie se mai lasă 8 dile libere de concuraţii, când se va face definiţi-va adjudecaţie. Primarica comunei Avereştii cu lăniţele. No. 499. Se publică spre obştesca ştiinţă terminul de 40 zile de la data Foaeî, darea în antrepriză a ac- J cizului băuturilor de vin, rachiu, păcură şi vitele ce se vor tâea pentru speculă numai în toată circonscripţia vorbite! comune, terminul este de 1 an înce- I pătorîi de la 1 Ianuarie 1867 şi sfârşit la asemenea zi şi lună 1868, tacsăle se vor aduna după pilda anuluî curent, condiţiile se află la Primărie, concuren- I ţi! vor depune chezeşie în numerătoare a 4-a parte din suma ce va eşi la licitaţie, doritorii suntii ru- I gat! a se înfăţoşa la Camera Primărie! în clipa sorocului. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Curtea de Apel din Iaşi. No. 6MO. Dna. Elena Samsanov, domiciliu şi reşedinţa necunoscută, în viiturea art. 151 Procedura civilă, este citata a se înfăţoşa înaintea Secţiune! a II-a admite!, la :„ Dechemvrie viitorii! anul curent, dimineaţa l.i 11 oare, candidare a se cerceta cauza apelată de curonomia repos. Iancu Rusu pentru dreptul de prioritate asupra banilor proveniţi din vânzarea caselor repos. Rosolino. Tribunalul civil de laşi secţiea a 2-a. No. 5899. Se publică estractul de ma josu în toată a lui cuprindere spre obşteasca ştiinţă. EXTRACT II. Doamna Ides Frima domiciliată în Iaşi despărţirea a IV-a, prin petiţiunea din 10 Martie 1866, înregistrată la No. 1752, au format cererea sa contra soţului seu Zeîlic sin David de profesiune croitoriu, cu locuinţa tot în oraşul Iaşi, despărţirea I-iu, pentru separaţiunea patrimoniilor sale, în sumă de 150 galbeni, adecă: 25 galben ban! în numerătoare, şi juvaerurî, argintării şi obiecte casnice, menţionata cerere fiind admisă de Tribunal pe temeiul art. 629 şi 630 din Codul de Procedură, s’au format estractura de față. No. 5369. Preşedintele Tribunalului Comerciala