Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-11-08 / nr. 84

PROGRESUL viitorii, vom alege pe deputatul lerii, (art. 03 din Constituţiune). Colegiul al 3-lea pentru Deputaţi de oraşe, în clipa de 12 Dechemvrie, va alege pe Deputaţii ceruţi de lege, (art. 62 din Constituţiune). Colegiul al 2-lea pentru Deputaţi, în clipa de 14 Dechemvrie, va alege pe Deputatul seu, (art. 62 din Constituţiune). Colegiul l-iu pentruDeputaţi, în clipa de 10 Dechemvrie, va alege pe Deputatul seu, (art. 62 din Constituţiune). Colegiul l-iu pentru Senatori, în clipa de 18 Dechemvrie va alege pe Senatorul seu, (art. 68 din Constituţiune). Colegiul al 2-lea pentru Senatori, în clipa de 20 Dechemvrie, va alege pe Senatorul seu, (art. 78 din Constituţiune). Colegiul Profesorilor Universitatei din Iaşi, în clipa de 22 Dechemvrie, va alege pe Senatorul cerut de lege, (art. 73 din Constituţiune). Prin înţelegere cu celelalte primarii de judeţe procedaţi conformă legei. La deschiderea colegiurilor, amintiţi biurourilor, că dupa art. 58, aliniatul 9 din legea Electorală, trebue a ceti alegătorilor o titlul al 7-lea din lege. Ministru Ştefan Golescu. No. 13.035. Conformă telegramei Domnului Ministru de Finance No. 42.089, în clipa de 20 a curentei urmândă a se ţine licitaţie în Camera acestei Prefecturi pentru darea în antrepriză a reperaţiilor, necesarii a se face la localul Palatului Administrativă, dupa devizul formată de D. Arhitectă C. Cugleră, se publică aceasta spre genere la cunoştinţă, ca doritorii să se presinte în mencionataţii în Camera acestei Prefecturi însoţiţi de garanţiile cuvenite spre concurare. Prefectura judeţ. Botoşani. No. 11,311. Pe moşiea Stâncenii picând de pripas un cal harmasabă, în păr murgă închisă, coama şi coada neagra, precum sub Prefectura de tărgă prin raportul No. 3973 încredinţare, se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului, care cu dovelile cuvenite sa se infâţoşeţte aicea de a-l priimi. Prefectura judeţ. Dorohoia. No. 7008. Se publică aflarea păgubaşului unui cal de 10 ani, inferat cu semnul O, şi mă mănză de 1 glumeană, picaţi de pripasă în comuna Mitoca, Dragomirna partea Bucovinei, precum încredinţaţii D. Staroste de Mihailen prin nota No. 1595, No. 7669. Se publică terminul de 3 luni pentru ivirea păgubaşului unui cală negru deschisă, ţintat în frunte, şi smintit la şoldul drept denapol, picat de pripasă in Dorohotă, căci la din contra se va vinde licitativă. Prefectura judeţ. Suciva. No. 9877. în oraşul Folticeni găsindu-se de pripasă o capa la păr murgă închisă, stricată în spate, se publică aflarea păgubaşului ei, care în terminul legiuit însoţit de doveţlile legale, să se presinte la Domnul sub-Prefect plasei Şomuzulă acest district, spre a o priimi. No. 9900. în comuna Broştenii gâsindu-se de pripas o capă la pârnoalbă, cu pete albe pe spate, stricată de se, coada retezată şi chioară de ochiul drept, se publică ca proprietarul el sâ se presinte cu doveţii legale la sub-lrefectura de Munte acest judeţ, spre a o priimi. Prefectura judeţ. Vaslui1. No. 9130. Se publică dosirea recrutului Sâcrieriu Gheorghie din comuna Gârbeştil acest judeţe, şi se pofteşte pe autorităţile ce ar lua cunoştinţa de el, sâ'l întoarce la acest poştă, totodatâ se anonsaţie şirul dositului, că ne venindă însuşi, se va socoti desertoră, conformă legel. No. 9242. Tinerii Tonica Costachi, Cucoşă Vasilie, Sofroni loan, Popovici Grigorie, Ciubotarul loan, Vieru Teodoră, Bejenariu loan, Albescu loan, Ropota Toader, Tudoră Toader, Bizgu Gheorghie şi Ciobanu Mihai, căzuţi prin sorţi a servi sub steagă la armata permanentă, la recrutarea urmată în contigentul anului curentă, mai înainte de a fi trecuţi prin Consiliul de revizie s’au făcut nevăzuţi, se publică urmărirea, aflarea şi trimeterea numiţilor tineri de câtre autorităţile respective la comanda dorobanţilor de la acest judeţ, aşa precum nişte asemenea tineri în vederea art. 35, aliniatul 2 din legea recrutaţiei sunt consideraţi ca recruţi desertori. Comisie a cvartalului I-ia din Iaşi. No. 0018, în conformitatea mijlocire! D. Judecătoria ocolului 1-i, No. 1812, se publică terminul de 10 a curentei, pentru văndarea unor obiecte a D-sale D. Boteză, spre îndestularea D. Dimitrie Doftorescu cu o sumă bani, concurenţii insă se vor presenta în pretoriul D. Judecătoria la arătatul termin, unde are a se fini o asemenea vântare. Comisie a cvartalului al 3-lea din Iaşi. No. 7295. De către Domnul Judecâtoria ocolului al IV-lea, însemnându-se termin la 9 Noenvrie curent, pentru văntarea licitativă a 13 lâdiţi cu ceai, ce sunt împlinite de la D. C. Gheorghiţa, spre îndestularea D. I. Mihailescu, şi dar conformă mijlocire a Comisiei a 4-a No. 4020, se publică aceasta spre ştiinţa concurenţilor, ce ar fi, cu adăogire, că licitaţiea are a se face de Agentul acestui oticlă în peaţa Tărgulă Cucuiul. Comisie a cvartalului al 5-lea din Iaşi. No. 4153. Terminul de 1 a curentei publicată prin Foaea No. 81, pentru vânzarea obiectelor( împlinite de la 1). Dimitrie Nicolau, în pretenţie a D. S. Klorman pentru o sumă bani, espirănd, conformă consimţimântului ambilor părţi, se publică vănţarea acelor obiecte în clipa de 9 a curentei, oarele 12 din ţii, în peaţa Târgul Cucuiul. Primârie a comunei Iişii. No. 9239, în conformitatea înaltului decret, No. 1006, a telegramei D. Ministru de Interne No. 21.803, şi spre îndeplinirea art. 46 din legea electorală. Colegiurile electorale pentru Deputaţi şi Senatori, prevăzute în listele anului curent, sunt convocate astfel: Alegătorii Colegiului al 4-lea din această comună, se va întruni la 28 Noemvrie curentă în localurile Comisiilor respective, şi vor alege delegaţii ceruţi de art. 48 din lege, iar pentru complectarea minierului necesară de alegători în fiecare despărţire, se va publica ln urmă resultatul sorţilor. Delegaţii aleşi de susţrisul colegiu din tot judeţul Iaşii, se vor întruni la reşedinţă în localul Primăriei la 10 Dechemvrie viitorii, şi vor alege Deputatul cerut de art. 50 din lege. Colegiul al 3-lea pentru Deputaţii de oraşă se va întruni în localul Primăriei la 12 Dechemvrie viitorii, şi va alege pe Deputaţii ceruţi de art. 6 din legea electorală. Colegiul al 2-lea pentru Deputaţi se va întruni in localul Primăriei la 14 Dechemvrie şi va alege pe Deputatul cerut de lege. Colegiul 1-iă pentru Deputaţi se va întruni in localul Primăriei la 10 Dechemvrie şi va alege pe Deputatul cerut de lege. Colegiul 1-iă pentru Senatori se va întruni la 18 Dechemvrie în localul Primăriei şi va alege pe Senatorul seă. Colegiul al 2-lea pentru Senatori se va întruni la 20 Dechemvrie în localul Primăriei şi va alege pe Senatorul seă. Colegiul Profesorilor Universităţei din această comună, se va întruni în localul Primăriei la 22 Dechemvrie viitoră şi va alege pe Senatorul sec. No. 9228. După cele înserate în Foaea No. 81 din 28 Octomvrie trecut, clipa de mezat pentru antreprizuirea venitului cârţilor de jocă fiind la 0 a viitoarei luni Dechemvrie, Primâriea publică spre ştiinţa D-lor, concurenţi, carii sunt invitaţi a se presenta in Camera Primăriei la aratataţii cu garanţiile prevăzute în condiţiile publicate în Foaea No. 79, şi care se pot vide la Primărie ori în ce ţii. No. 9225, în această comună, după cum încredinţau D. Comisarii al 2-lea cu adresa No. 4086, şi intendentul comunală cu referatul No. 13.553, găsindu-se următoarele vite de pripasă, şi anume: un boă întorsă, adecă buhaiă, la pâră porumbă, mic de trup, coarnele ţapoşe şi rătezate la vârfă, şi o vacă la trup de mijlocă, la păr galbenă, coarnele ţapoşe, şi la urechea dreaptă toetă, se publică în termin de 3 luni aflarea păgubaşului. ComniA'iiineA Interimara. Primâriea urbei Dorohoî. No. 1300. Urmând a se da în antrepriză tacla cantariatului pe timp de 2 ani, cu începere de la 1 Ianuarie 1868 şi până la acelaşi air şi lună 1870, a căte un leu pe suta de oca ce ar intra în oraşă, şi anume: sare, faină de popuşoi, de grâu, sacarâ, hrişcă, lână, brânză, perje uscate, feră, hanosă, zahară, cafe, oreză, vară, măsline, fasole, semânţâ de in, ceară, peşte sarat şi miere, se publică terminală de 15 ţiile de la data Foael, ca muştereil ce ar fi, să se presinte în Camera Primăriei cu garanţii în regulă, cănd urmezte a se fini mezatul, prin oferte sigilate. No. 1301. Urmând a se da în antrepriză pe timp de 2 ani, tacsa masculilor ce s'ară vinde în oraşă, a căte 3 lei cursul fiscului unul, cu începere de la 1 Ianuarie 1868 şi până la Ianuarie 1870, se publică terminală de 30 ţlile de la data Foael, ca muştereil sâ se presinte în Camera Primăriei cu garanţii în regulă, când urmeazle a se fini mezatul prin oferte sigilate. No. 1302. Urmând a se da în antreprisă tacsa vinului ce va intra în plasă spre consumare, pe timp de 2 ani cu începere de la 1 Ianuarie 1868 şi până la 1 Ianuarie 1870, câte 3 lei vechi vadra, sau 1 lăncă şi 11 bani, se publică ca concurenţii ce vor fi, să se presinte în Camera Primăriei în clipa espirărei terminului de 30 ţlile socotit de la data Foael, întovărăşiţi cu garanţiile necesare, spre a se fini mezatul prin oferte sigilate, dupâ ce mai întâi li se vor ceti condiţiunele de antrepriză. PUBLICAŢII JUDECĂTOREŞTI. Tribunalul civil ticlaşi vecţica l-a. No. 5605. Se publică recunoaşterea emanciparei Domnişoarei Elena, fiica defunctei Maria Cazani, in temeiul art. 423 din Codul Civil spre generala cunoştinţă. Sectia a 3-ea. No. 13.650. Doamna lasiea Dimitriu născută Lupu, domiciliatâ In Iaşî cvartalul al 2-lea, având a lua suma de 120 galbeni capital şi pro