Progresul, iulie-noiembrie 1867 (Anul 5, nr. 48-90)

1867-09-16 / nr. 70

No. 70. ANUL V, FOAIA PUBLICATIUNELOR OFICIALE DIN RESORTUL CURTEA DE APEL DIN IASI TIN IASSI prenuraeraţiunea se face la Tipografia N. Goldner, uliţa Hiristigieî. Ziarul se publicâ de la 12 coale pe săptâmânâ. Abonamentul pe an 111 lei, pe patru luni 37 lei. Iaşii, Sâmbătă 16 Sept. 1867 In districtele României, prenumeraţiunea se face la biirourile postale. Inserarea unui rând de 35 litere, costa un leu cursul fiscului. Iaşi, 16 Septemvrie. Petrecerea M. S. Domnitorului CAROL I în Iaşi, din primăvara anului curent, între alte binefaceri sau semnalat şi prin plata embaticului pe anul 1867, Sf. Gheorghie, până la 1868 acelaşi dată. Această plată s’aă făcută pentru locuitorii creştini din TataraşI. D. Dimitrie Gusti acum Ministru de Culte şi Instrucţiune, dupre o specială însercinare de mai înainte din partea M. S. Domnitorului, au constatat în persoana la faţa locului cuantum embaticurilor neplătite pe acestă an, care se suie la suma de 16.433 lei 20 par. şi pe care M. S. au binevoitu al plăti din caseta M. S. Locuitorii Iaşeni şi cu această ocasiune au veajută sentimentele cele generoase ale M. S. şi sunt adâncă recunoscători Domnitorului lor în care au toată speranţa de a reda laşilor toate mijloacele putincioase de redicarea lor. Iată şi lista acestora persoane care se urcă mai la 1200. Ele sunt aranjate după mahalale: 1. De pe moşiţă Sf. loan. Albiteţii. Gheorghie Ropotă (A. Lăcustă.) Vasilie Babă, Ilie Solohanu, Anica Ţurcanea, Catinca Hristoforă, Nicolai Scripcariu, Tanasa Bârnovanu, Răducanu Petrarcă, Gheorghie Ropotă, Iordachi Tataru, Stamati Popovici, Tudurachi Masov, Iancu Banu, Ioan Munteanu, Anica Stoleriţa, Gheorghie Busuiocă, Lupu Casiean, Lupu Munteanu, Mai’ica Văduva, Ileana Drăgâneasa, Costachi Costea, Dimitrachi Bâlânescu, Pachiţa Rolu, Mariea Popovici, Nicolai Lupaccu, loan Marin, Manolea Grădinariu, loan Bucâtariu sin Turcu, Chirica Chim. Brânduşa, Catinca Luţa Spălâtoriţa, Gheorghie Grigoriu (Rusă), Gheorghie Timofti, Andrei Zahariea, Anghel Iamandi, Vas. Mariea Popovici, Stefanachi Cumpătă, Nicolai Solomon, Ana Văduva, Ioană Butnariu, Gheorghie Mălâescu, Catrina Teodora, Orbu Dimitrachi Boca, Ioan Răducanu, Iordachi Luchi, Vasilie Macsin, Catinca Goldana, Ruieniî, Costachi Atanasiu, Costachi Filipescu, Iohan Goreschi, Costachi Gheorghiu, loan Guță, Toder* Muzicantu (acum a orfanilor), Mariea Ceasu Văduva, Alecu Stanciu, Costachi Pantofamă, Costandin Ivanovici, Marinciu Grigoriu, Dimitrie Nicolai Cojocariă, Ioan Bosie, Vasilie Lupu, Teodor Grigoriu, Ilie Sandu, Sofada Bogluleasă, Catinca Spâlătorița (Zamfira), Alistari Cojocariă, Nastasă Grecu, Vasile Balan, Anica Văduva, Anton Puicovschi (Victorica Văduva), Gheorghie Stoleriu, Enachi Gradinariu, Ioan Rotariă, Marghioala Popovici, Pavel Caşu, Grigorie Pascariu, Alecu Cercea, Ionică Balneriu, Gheorghie Smeu, Nicolai Olară, Elena Mahalu, Vasilie Singuraşu, Ioan Paraschivă, Gheorghie Dodană, Gheorghie Alecsandru, Smaranda Pavel, Gavril Cosmoschi, Costachi Petrescu, Elena Cons. Enciu, Vasilie Enescu, Trandaf Jelescu, Elena Brunzoae, Catinca Popovici, Preuteasa Catinca Văduva, Petrachi Bărbieriă (văduva Tudora), Iancu Sihon, Gheorghie Jelescu (Penu), Ileana Ribigeasă, Dieaconul Marcu, Gheorghie Puşcaşu, Costachi Vezeteu, Stefanachi Abastria, Dimitrachi Nicolau, Gheorghie Zahariea, Alecsandru Arnăutu, Ileana Botezatu, Dumitrachi Petrovu, Iordachi Gărgăun, Toader Ungureanu, Ileana Enciu văduvă, loan Maestreanu, Costantin Linte, Nonst. Vasiliu, Mariea Trandai, Ioan Stamati, Matei Butnariă, Costachi Atanasiu, Chita Cârpă, Alecsandru Gavrilescu, Elena Hristofor, Ilie Zamfir, Smaranda Zăhăreasca, Costachi Botezatu (văduvă), Gh. Grigoriu (Paras, văduvă), Catinca Lapte Acru, Gheorghie Patron, Gheorghie Ungureanu, Chirila Cojocariă, Ștefan Botezatu, Simion Polcovnicu, Catinca Româşcanu, Ilie Talmacă, Vasilie Cofetariă, Vasilie Procopiu, Hiena Simicescu, Ştefan Vartic (Zoita, Nicolae Teodoru, Marghioala Olteanu, Gheorghie Zugravu, Dimitrachi Creţu, Ioan Gâlcă, Gheorghie Caldărabă, Iancu Neagu, Gh. Ulinescu (Zugravu), Stanciu Hristofor, Toader Sirbu, loan Gheorghiu, Ştefan Balmeşu, Donciu Gheorghie Şişmeneanu, Gheorghie Vasiliu, Moara de Vaui sau Aron-Vodă, Tudurachi Timuşă, Penu Bulgariu, Preotul Costachi, Gh. Ioanpu, Gh. Gheorghiu, Preotul Gh. Sf. Sava, Smaranda Văduva, Misai. Andrei Dima, Zamfira Popovici, Dimitrie Cârpă, Gheorghie Zirah, Gafiţa Boteză, Dumitrachi Nicolau, Gheorghie Ghiţa, Toader Pochitariu, Ştefanachi Cofetariă, Mândiţa Radovici, Pricopi Cozma, Mihalachi Dimitriu Pitariu, Alecsandru Sadoveanu, Tudoriţa Costachescu, Nedelcu Popovici, Dimitrie Albota, Nastasilea Popovici, Stefanachi Panteli, Constantin Chiralcea, Dumitrachi Gheorghiu, Nicolai Filichi, Toader Bazabriei, Alecu Ionescu, Zamfira Bejan, Vasilie Boteză, Vasilie Leahu, Gr. Halgara, Maioriţă Chirieac, Vasilie Stoean, Sofilia Clopoţelu, Stanciu Hristoforă, Mănoaea Zamfira, Teodor Simon, Toma Rizu, Alecu Paraschiv, Vasilie Botezu, Dorneanu Petrachi, Gavril Cludin, Dimitrie Frangopolu, Nicolai Chiosa, Zamfira Precupeaţa, Abageriu Mihalachi Gheorghiu, Elena Coează,Ioan Savescu, Dumitrachi Luţă, Moaşa Safta, Nastasilea Boinea, Elena Berescu, Costachi Popovici, Dimitrie Gheorghiu, Petrachi Nicolau, Nicu Teodor, Dumitrachi Talmaciu, Iftimi Stavilă, Dieaconu Onofrei, Preotul Agapi, Iconomul Profiriu, loan Agapi, Dimachi Tataru, Păuna Tataru, Smaranda Seuleasca, Cap. Mihalachi Dimitriu, Iordâneasa Mariea, Armeniinea, Mariea Costea, Grigoriţă Comisariu, Mariea Ciolan, Grigoriţă, Casele bisericeşti, Iancu Ianoliu, Icomomul Profiriu, Zamfira Popovici, Rucsanda Măcâreasca, Zamfira Tofana, Vasilie Chirila, Grigorie Ivanovici, Fiorea Gheorghiu, Smaranda Cristea, Stefanachi Gheorghiu, Rucsanda Neculeasca, Zoița Popovici, Bogdan Grigorovici, Mariea Murată, Carabet Ciubucciu, Manolea Dascalu, Vartan Babadă, Lazâr Salgiu, Mărgarinta Mindirigiu, Gudika Toma Copil, Sofilca Văduva, Cara Olan, Gh. Salgiu, D-na Mariea, Mardiros Tatos, Mihai Ciolac, loan Precupeţu, Profira Ciulei, Gheorghie Gh. Bobea, Alecu Gocîu, Casandra Botezu, loniţă Mindirigiu, Gh. Anton Petrarcă, loan Mein, Anica Dimuleasa, Capit. Ioniţă Vasiliu, Ioon. V. Dafinescu. Podul de leiunii. Dumitrachi Casapu, Mezilu Vechiu, Iftimi Pantofarcă, Marghioala Grosu, loan Carasă, Mariea Droşcăriţa, Gh. Abageriă, Dimitrie Strajă, Elena Sucevanu, Gh. Sofroni, Sofilca Sâcâreasca, Spiridon Petrarcă, Mihalachi Pascariu, Paraschiva Murdăreasă, Zamfira Bejan, loan Spiridonescu, Gh. Niţă, Safta Movilă, loan Epure, Catinca Radovici, Efrosina Dimitriu, Mihalachi Stanislas, Zamfira Bejan. Movila, Gavril Odobaşa, Gheorghie Chirila, Nicolai Groza, Hristea Dima, Gh. Berartă, Iordachi Gheorghiu, Prea Pentiu, Iconomul Gavrilescu, Ştefan Iftimoae, Pricopi Lupaşcu, Ioan Cluntucă, Niţă Smolitu, Nicolai Grosu, N. Movileanu, Toader Donosu, Mariea Leviţă, Nicolai Ganea, Vasilie Cluntucă, Ioniţă Boiu, Costachi Şoitu, Ţanu Bulgariă. Peste bariera Ţuţora (Sabana): Gavril Bucâră Vasilie Pavel, Anton Ivanovici, loan Morarcă, Hristea Bulgariă, Catinca Musteţoae, Nicolai Mazălu, Vasilie Zamurca, Vasilie Badeanu, Vasilie Boteză, Costachi Bârnea, Gavril Galaţanu, Timofti Baetu, Mihalachi Chirieac, Toader Druşca, loan Dănila, Grigori Steriu, Vasilie Obreja, loan Plopii, loan Pamfilă, Paraschiva Vartolomei, Gheorghie Năstuțu, Vasilie Pascariă, Gheorghie Straticiuc, Sofronie Viziru, loan Răileanu, loan Lazu, Mariea Brâileanu, Dimitrachi Abageriă, Andrei Stupariu, loan Gheorghiu, Grigori Birbu, Gheorghie Ţurcanu, Toader Răileanu, Ioan Palade, Costachi Psaltu Ştirbu, Podul Roeşenescu, Gheorghie Popovici, Nicolai Bodaproste, Hristea Dima, Dimitrachi Cludin, Paraschiva Epoloae, Ionică Teodoru, Mariea Matasamă, Acsinte Pascariă, Mariea Seghineasca, Smaranda, Gh. Dimitriu, Dimitrie Dumbravă, Nicolai Ciură, Alecu Vâlcu, Ionică Şoltuză, Anton Cihodariu, (Aura Cacăine)- Aneta Dimitriu, Gheorghie Dimitriu, Lupu Odobasa, Dimitrie Bohotineanu, Toader Dabija, Mihalachi Stoean, Catinca Munteanu, Zoița Burungeasă, Anica Cobzariu, Nicolai Panaite, Gheorghie Popi, loan Tudor, Petrea Tudor, Dimitrie Cârâuşu, Vasilie Căşuleană, Scarlat Munteanu, Mihalachi Bulgariă, Nastasiea Tufecoiţa, Nicolai Sandu, Vasilie Gologan, Const. Sava, Nicolai Râşcanu, Ioan Sucevanu, Vasilie Munteanu, Lazara Ancuţel, Ioan Cercel, Ştefan Casapu, Cost. Nechiforă, Dimitrie Cojocariu, Vasilie Iosup, Rogogenariu, Ilinca Zota, Stefanachi Calmațchi, Gh. Vezeteă, Cost. Agapi, Irina Văduva, loan Negură, Alecu Boteză, Lazăr Boteză loan Neamțu, Vasilie Salariu, Nicolai Ceprigarcă, Cost. Brehuescu, Gh. Baciu, Cost. Roman, Cost. Grosu, V. Vezeteu, loan Șchîopu, Dumitru Andoniu, loan Băleanu, Stefan Roșea, Toader Nicolai, Dumitru Cetate mică, N. Popa, Mariea Torsoae, Simionă Sacagiu, Nicolai Lungu, Sirbimea, loan Pădure, Preotul loan Agapi, Tudurachi Selceanu, Dimitrie Baldovici, Staicu Blanaică, Profira Marincea, Tudurachi Cărarescu, Vasilie Onescu, Chirilă Parachiv, Toader Staicovici, Tudurachi Pamfil, Tudurachi Turculeţă, Nicolai Huşanu,Marghioala Argintăriţa, Iancu Despinescu, Dispina văduva, Gh. Macsimovici, Catinca Văduva, Ionică Mihailescu, Alecu Claus, Nicolai Gheorghiu, Nedelcu Voldă, Soltana Mutuleasa, Costachi Mihail, Nicolai Lazar, Grigorie Olteanu, Catinca Argintăriţa, Costachi Gheorghiu, Ilie Ghendă, Dăscăliţa Catinca, Toader Felescu, Grigorie Zugravu, Petrea Cojocariu, Soltana Zaneta, Costachi Arendulea, Nicolai Varlam, Enachi Ionescu, Vasilie Manoilescu, Părintele Ghenade, Margărint Popovici, Vasile Surugiu, Nicolai Rotariă, loan Undinescu, Vasile Cârligeanu, Costachi Sofronie, Vasilie Mihailescu, Petrachi Dimitriu, loan Cârligeanu, Gheorghie Panicu, Cost. Bucă, Cost. Savescu, Petrea Săvescu, Angel Prolop, Elena Răduleasa, Ioan Manolescu, Chiriac Adan, Csenofon Gheorghiu, Dimitrie Ciurecarcă, Gheorghie Pantofaiă, Ciuberdea Manea, Ionică Radu, Cost. Itingher, Dumitru Roșu, Ionică Gheorghiu, Mariea Bobea, Gheorghie Theodora, I’anasă Costantiniu, Mariea Mangiuroaea, Nicolai Mihai, loan Oltescu, Ştefanachi loan, Cantinca Turculeţi, Dimitrie Iordachevici, Gheorghie Cuscriu, Vasilie Radoiu, Gheorghie Sava, Gheorghie Botez, Gheorghie Sterpu, Dumitrachi Cârpă, Mariea Dăscălescu, Andrei Gabara, Niţă Petrea, Sandu Gabara, Gh. a Petrei, Alecu Dragoş, Theodor Roşcovanu, Const. Petrovici, Ionică Popovici, Gheorghie Sofronie, Vasilie Popa, Andrei Badă, CosteaUscatu, Ionică Mandrea, Dimitrie Botez, Sidor Alecsandru, Gh. a Babei, Ioniţă Măndru, Anica Anghelina, Thader Adrei, Thader Sacagiu, Nicolai Popovici, Maria Văduva, Vasilie Botoşeneanu, Alecu Botez, Ggheorghie Iamburagiă, Tanasa Broască, Turturică, Gh. Tutor, Iacob Zaharia, Gh. Manoliu, Nicolai Căciulă, Mihalachi Anton, Gh. lehim, Cost. Damaschin, Gheorghie Ţiplică, Gheorghie Smeu, Ștefana Babel, Smaranda Isecescu, Paraschiv Cihodaru, Nicolai Suigiu, Petrachi Smirliu, Strada Ciricu, Maranda Botezatu, Ioan Bratuleanu, Grigorie loan, Costachi Olarcă, Nichita Deliu, Ilie Cucu, Costachi Ciaușu, Statuleasa, Ioan Ciaușu, Toader a Rotăriței, Gheorghie Olară, Nicolai Silion.