Realitatea Sălăjeană, 2008 (Anul 2, nr. 12-58)

2008-11-08 / nr. 53

Noi facem ce alții doar promit! • Grila de impozitare pentru pensionari va fi proporțional aplicată după principiul „un impozit mic pentru o pensie mică, un impozit mare pentru o pensie mare". • în mediul rural, vom iniția un program care să prevadă construirea de spitale, cu minimum 50 de paturi, punct farmaceutic și stație de salvare proprie. Vom acorda un interes deosebit categoriilor de nou-născuți, copii și bătrâni; • Propuneri legislative care să încurajeze tinerii dascăli să opteze pentru mediul rural, prin oferirea unui pachet salarial și acordarea unui sport care să se concretizeze în puncte suplimentare de pensie. • Inițierea, ca urmare a unei propuneri comune a deputaților PNG-CD, la nivel național, de crearea a Centrului de Dezvoltare a Satului Românesc, care să aibă ca obiectiv punerea la dispoziție de fonduri care să fie distribuite inițiatorilor de programe care vin în rezolvarea problemelor concrete ale comunității solicitante. • Introducerea unei propuneri legislative de urgență pentru înființarea Poliției Forestiere, care să aibe drept scop stoparea defrișărilor masive și ilegale a pădurilor. • Proiect legislativ inițiat de deputații și senatorii PNGCD de înființare a Institutului de Standardizare a Alimentelor Produse în Gospodăriile Proprii, având ca scop încurajarea inițiativei particulare, dezvoltarea simțului negustoresc, prin organizarea de târguri de promovare a produselor, asigurând astfel, creșterea economică și bunăstarea familiei. • Crearea de centre medicale pentru îngrijirea bătrânilor și monitorizarea tratamentului medicamentos al acestora. Implementarea, la nivel național, a unui sistem de asistență socială, atât la domiciliu, cât și în centre de specialitate. • Crearea unui cadru legislativ astfel încât persoanele cu dizabilități permanente, auditive și locomotorii, care necesită proteze, să beneficieze de acestea gratuit. • Ne puteți citi sau scrie și pe www.realitateasalajeana.ro t Emil Boc, invitat la Zalău pentru lansarea oficială a candidaților 9 PDL la parlamentare • pagina 2 Loganul care i-a supărat pe subordonații liberalului Cristian David • pagina 3 La Jibou s-a inaugurat a 17-a instanță din cadrul Curții de Apel Cluj • pagina 8 întâlnire la vârf între sălăjeni și mai marii magistraturii din România Speranțe mai mari pentru sălăjeni privind actele de justiție care se vor derula pe viitor între cetățenii Sălajului și justiția sălăjeană Președintele PNG-CD Sălaj, Petru Baboi (foto), a avut o scurtă întrevedere cu președinta Consiliului Superior al Magistraturii, Lidia Bărbulescu (foto), privind o colaborare viitoare cu Uniunea pentru Societatea Civilă Sălaj și cu problemele privind actele de justiție pe care le au cetățenii Sălajului. Dânsa nea promis că toate problemele noastre pot fi trimise direct dânsei pe adresa de e-mail a instituției, având încredințarea că le va studia și că vor fi soluționate în temeiul legii. D-na Bărbulescu ne-a promis că va ține cont de sesizările noastre și se va implica personal în rezolvarea acestora. Tot în cadrul evenimentului de la Jibou, președintele PNG-CD Sălaj - Petru Baboi, a avut o întrevedere și cu alte persoane din magistratură - Florin Maghiar (procuror general de la Curtea de Apel Cluj), Viorel Pop (președintele Tribunalului Sălaj), Crin Bologa (fost procuror șef al DNA Cluj), întâlnirea a avut loc cu ocazia deschiderii oficiale a Judecătoriei Jibou și a Procuraturii Jibou, care urmează să funcționeze începând cu data de 1 decembrie 2008. 1