Renaşterea Bănăţeană, mai 2009 (Anul 21, nr. 5872-5896)

2009-05-23 / nr. 5890

□BANATEANA \Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 5890 - sâmbătă, 23 mai 2009 - 16 pagini - 1 leu Gigi Becali s-a dat leu pe Bega Gigi Becali, candidat pe listele PRM la Parlamentul European, s-a aflat, ieri, la Timișoara, fiind întâmpinat de un grup de simpatizanți în fața Hotelului Continental, unde a avut loc evenimentul lansării politice. Cei prezenți au putut vedea un Becali schimbat față de cel care ieșea spășit din penitenciar, un Becali optimist, plin de ambiții și cu dorința de a reveni pe scena politică. Deși anterior a declarat că este ultima campanie în care se implică, sfundiarul din Pipera a revenit, precizând acum ca totul depinde de scorul de la alegerile pentru Parlamentul European. Dacă rezultatul va fi unul bun, adică 8-9 procente, Becali se va implica și în campania prezidențială. Continuare în pagina 5 www .renaștereajo Noi amenzi pentru noi contravenții supus dezbaterii în următoarea ședință de plen a Consiliului Local al Municipiului Timișoara, vor fi sancționate anumite situații considerate a intra în sfera contravențiilor. De exemplu, se interzice proprietarilor de imobile public a resturilor vegetale rezultate din curățarea grădinilor și curților. Aceste tipuri de deșeuri pot fi depozitate în grădină, în vederea producerii de compost natural sau pot fi colectate de către operatorul de salubrizare, contra-cost, cu asigurarea containerului standardizat necesar. Este interzisă amestecarea deșeurilor rezultate din construcții și demolări cu alte tipuri de deșeuri. De asemenea, asociațiile de locatari, proprietarii individuali și agenții economici trebuie să întrețină în stare corespunzătoare parcările ecologice de pe raza municipiului. Este interzisă delimitarea sau personalizarea cu orice fel de metodă a locului de parcare din cadrul oricărei parcări ecologice; se interzice folosirea oricărei parcări ecologice ca loc de joacă, ca spațiu de comerț ambulant sau ca expoziție de vânzare pentru autovehicule. Nu sunt permise, totodată, deversarea și aruncarea de deșeuri în perimetrul parcărilor ecologice, efectuarea bruscă a unor manevre auto sau parcarea autovehiculelor cu scurgeri de ulei sau combustibil. Continuare în pagina 3 Canicula face ravagii în Timiș Peste 200 de persoane au avut ieri nevoie de ajutorul medicilor în capitala Banatului