Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2010 (Anul 22, nr. 6279-6303)

2010-09-11 / nr. 6287

Gata cu "Dosariada"! Urmează o etapă în care accentul se va muta pe activitățile extrașcolare și mai puțin pe concursuri plătite sau tot felul de simpozioane. "Din păcate, cele mai multe dintre acestea nu sunt în interesul elevilor, ci al profesorilor. Diplomele sunt, mai degrabă, importante pentru dascăli, care, uneori, nici nu participă la evenimentele pe care le trec în dosarele de evaluare. Această tendință trebuie să se sfârșească", a precizat inspectorul școlar general din Timiș, prof. Marin Popescu. Șeful dascălilor timișeni a detaliat acest subiect după revenirea de la întâlnirea cu ministrul Daniel Funeriu, care a avut loc la Alba Iulia. Popescu a redefinit prioritățile Timișului pentru noul an școlar, menționând că va reanaliza restructurările rețelei școlare.Continuare în pagina 3 |www .calduraieftina.com | Centenarul integrării Mehalei Cartierul timișorean a sărbătorit oseară, în stil tradițional, împlinirea a 100 de ani de la încorporarea lui în municipiul Timișoara O seară mai puțin obișnuită au petrecut, ieri, locuitorii Casa de Cultură a Municipiului și Consiliul Consultativ celui mai mare cartier istoric din afara zidurilor fostei de Cartier, festivitatea a fost pusă sub semnul întrebării cetății Timișoarei. Mehala, care a sărbătorit în stil de ploaia abundentă de ieri, abătută în mai multe reprize tradițional împlinirea unui secol de la încorporarea sa asupra orașului, care a reușit însă doar să amâne închegarea în actualul municipiu. Organizată de Primăria Timișoara, petrecerii. Continuare în pagina 2 Sute de câini vagabondează pe străzile Timișoarei Peste 500 de câini vagabonzi au fost identificați de angajații firmei Dangflor din Timișoara (cu care primăria a încheiat un contract de prestări servicii în acest scop) în primele opt luni ale anului pe raza municipiului, iar numărul sesizărilor venite de la cetățeni continuă să crească. Tot mai mulți locuitori reclamă (atunci când au cui, pentru că la dispeceratul firmei Dangilor nu răspunde întotdeauna cineva) prezența câinilor fără stăpân, cu preponderență în zona de nord a orașului. Timișorenii se tem pentru siguranța lor, mai ales că patrupedele umblă în haite, hămeșite, devinind agresive uneori la vederea oamenilor. Reprezentanții societății Dangilor spun că, atunci când nu mai găsesc surse de hrană într-o anumită zonă, câinii migrează spre alte cartiere din oraș, aciuindu-se îndeosebi în apropierea tomberoanelor de gunoi. Aceasta ar putea fi o posibilă explicație pentru cazurile în care sesizările cetățenilor rămân nerezolvate, cum se întâmplă uneori. Numărul câinilor fără stăpân nu a crescut totuși alarmant, ne dau asigurări cei de la Dangilor, în 2007, au fost adunați de pe străzi 450 de câini vagabonzi, în 2008 - 640, iar anul trecut - 675. GIANINA IANĂȘ Helder și Nikolici au primit tricourile de joc înaintea meciului de mâine cu Astra (ora 19, Digi Sport), managerul sportiv al lui Poli, Daniel Stanciu, i-a prezentat oficial pe brazilianul Helder și pe muntenegreanul Ștefan Nikolici. Cei doi jucători au fost aduși pentru a acoperi două posturi deficitare, cel de fundaș dreapta, unde bănățenii au rămas descoperiți după cedarea lui Eder Bonfim la Steaua, respectiv, cel de atacant. "Prin transferul celor doi am încheiat până la iarnă campania de achiziții. Pe Helder l-am mai curtat, iar pe Nikolici îl urmăresc de ceva timp și ni l-am dorit mult la echipă", a declarat, ieri, Daniel Stanciu. DARIUS PETRU