Renaşterea Bănăţeană, iulie 2011 (Anul 23, nr. 6532-6557)

2011-07-15 / nr. 6544

»BANATEANA I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 6544 - vineri, 15 iulie 2011 - 16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 1,5 lei Canicula îi lovește și pe cei tineri Până duminică, vom îndura fierbințeala lui Cuptor. Potrivit atenționării emise de meteorologi, vremea va fi caniculară azi, mâine și poimâine, iar indicele de confort termic (ITU) se va situa peste pragul critic de 80. Temperatura maximă va depăși 35 de grade, iar în Câmpia de Vest și în Lunca Dunării se vor atinge, izolat, valori de 37 și chiar 39 de grade Celsius; în aceste condiții, Ministerul Sănătății recomandă populației să asculte sfaturile medicilor și să evite, pe cât posibil, expunerea prelungită la soare între orele 11 și 18. Consumul zinic de lichide (între 1,5 și 2 litri sau chiar mai mult, în funcție de greutate), fără a aștepta să apară,senzația de sete este necesar la prevenirea deshidratării. Specialiștii consideră că este bine să bem câte un pahar de apă la fiecare 15 - 20 de minute, dar și să mâncăm fructe și legume proaspete (pepene galben, roșii, prune, castraveți, roșii), acestea conținând o cantitate însemnată de așa" Continuare în pagina 2 FBI și US Secret Service au descins la Timișoara ■ Anchetatorii americani, împreună cu omologii lor din România, sunt pe urmele unei rețele de criminalitate informatică . Peste 1.000 de persoane au căzut vicțile grupării infracționale, majoritatea cetățeni ai SUA. Prejudiciul estimat depășește suma de 20 de milioane de dolari Procurorii DIICOT au dispus, ieri, peste 100 de peste 1.000 de persoane, majoritatea cetățeni americani, percheziții în mai multe localități din țară, pentru timp de doi ani, membrii grupării au postat mai multe identificarea unor grupuri de criminalitate informatică anunțuri pe internet, anunțând vânzări fictive de diferite transfrontalieră. Oamenii legii cercetează o rețea de produse criminalitate organizată, ai cărei membri au înșelat Continuare în pagina 3 www .renaștereajo Titlurile zilei Timișenii nu se înghesuie la panouri solare Referendumul pentru reorganizarea administrativă naște controverse . Nu mai puțin de 20 de abonați ai ziarului "Renașterea bănățeană" vor putea fi premianții din luna august. Pentru aceasta, trebuie trimisă pe adresa redacției dhitanța de abonament în original, pentru luna august, care va participa la toate cele patru concursuri: televizor, aspirator, telefon mobil, bani. Câștigurile constă în 4 televizoare, 3 aspiratoare, 3 telefoane mobile și 10 premii a câte 100 lei. Tragerea la sorți va avea loc săptămânal pentru televizor și o dată pe lună pentru celelalte trei concursuri. Numele câștigătorilor vor fi publicate în paginile ziarului. Prețul abonamentului pentru luna august 2011 rămâne neschimbat: 18 lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 18 lei/lună. Abonamentele pe luna august 2011 se pot face până miercuri, 27 iulie 2011, la oficii și la factorii poștali, și până sâmbătă, 30 iulie 2011, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet, aspirator Un alt avantaj pentru abonați ✓ faß de vânzarea cu bucata economist, lunar, 21 lei (14 numere de ziar) CURSUL VALUTAR [Si 4,2778 lei 3,0119 lei mari-13 k timpaivr 10 destinații într-o vacanță IH ’ 2 „v Săptămână balneo în Ungaria 3 X IHisuIul Ui Weekend City Break 50.000 lei în vacante! televizor telefon mobil