Renaşterea Bănăţeană, martie 2014 (Anul 26, nr. 7338-7363)

2014-03-26 / nr. 7359

P BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 7359 - miercuri, 26 martie 2014 -16 pagini - 2 lei Ajutor de șomaj pentru agricultori și zilieri Persoanele care obțin venituri din chirii, agricultorii și zilierii se pot asigura, dacă doresc, în sistemul de șomaj, intrând astfel în categoria beneficiarilor acestui ajutor. Așa a hotărât guvernul, printr-o hotărâre apărată deja în Monitorul Oficial, actul normativ, chiar neaducând modificări substanțiale, afectând atât declararea locurilor vacante la oficiul pentru combaterea șomajului, cât și noile activități supuse impozitului pe venit, cum ar fi cele din activități agricole, din cedarea folosinței bunurilor sau activitățile desfășurate de zilieri, ce pot să se asigure în sistemul de șomaj. De menționat că este vorba de un drept, nu de o obligație, asigurarea - și, prin urmare , achitarea contribuției respective - fiind opțională. De-acum pot alege să se asigure în sistemul de șomaj persoanele fizice ce desfășoară activități independente sau profesii libere, respectiv întreprinderile individuale sau familiale, dar și, alt element de noutate, soțul sau soția titularului întreprinderii individuale sau al persoanei fizice autorizate. Continuare în pagina 5 !www jenasterearo Consilierii locali timișoreni le-au tăiat aripile ’’îngerilor galbeni" ■ Ieri au fost stabilite reguli noi de parcare în centrele comerciale din Timișoara . De asemenea, s-a hotărât că mașinile parcate aiurea, care încurcă traficul, pot fi ridicate oricând, în intervalul orar 0-24, inclusiv sâmbăta, duminica și în timpul sărbătorilor legale . Această activitate revine, în exclusivitate, Societății Drumuri Municipale Consilierii locali timișoreni le-au dat un semnal sau să controleze accesul prin bariere. La originea foarte clar, la ședința în plen de ieri, firmelor care se deciziei au stat numeroasele plângeri ale timișorenilor ocupă de ridicarea autoturismelor în oraș, că aceasta care s-au trezit cu mașinile ridicate din parcările unor nu se poate face oricum și de către oricine. Prin proiectul magazine și puși să plătească sume importante pentru de hotărâre votat, s-a stabilit că toate centrele comerciale recuperarea acestora unei firme specializate în tractări au obligația să deschidă parcările pentru clienții acestora auto. Continuare în pagina 3 Premii peste premii la "Renașterea bănățeană" "Renașterea bănățeană" continuă să acorde premii importante cititorilor care se abonează la ziar. Abonații din luna aprilie 2014 au șansa de a câștiga 4 televizoare, 3 telefoane mobile, 3 aspiratoare și 10 premii a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna aprilie 2014 este de 20 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet, plătind doar 20 de lei/lună. Abonamentele pe luna aprilie 2014 se pot face până mâine, la oficii și la factorii poștali, și până luni, 31 martie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisiți, lunar, 30 de lei (15 numere de ziar) mobile Titlurile zilei în zona Campus Universitar - Medicină, mizeria și haosul sunt la ele acasă Ion Marin Almaján, cetățean de onoare al Timișoarei Fără tramvaie la Gara de Nord Lada cu zestre s-a deschis la Recaș