Renaşterea Bănăţeană, septembrie 2014 (Anul 26, nr. 7490-7515)

2014-09-27 / nr. 7513

□BĂNĂȚEANĂ  Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 7513 - sâmbătă, 27 septembrie 2014-16 pagini - 2 lei Fără ploaie, dar răcoare Conform previziunilor avansate de meteorologi, în acest weekend vom avea o vreme destul de senină, dar nu prea caldă. Temperaturile se vor apropia de pragul înghețului pe culmile montane înalte din Munții Banatului. Pentru astăzi se prevede o vreme destul de frumoasă, cu nori răzleți și cu temperaturi minime cuprinse între 4 și 10 grade Celsius, în timp ce maximele se vor situa în intervalul 17-19 grade. Mâine, aspectul vremii va fi unul asemănător, cu diferența că va fi ceva mai cald. Astfel, dimineața vom avea între 3 și 10 grade, iar după orele prânzului se va ajunge la 19-22 de grade. Vântul nu ne va supăra, suflând cu viteze cuprinse în intervalul 6-11 km/h. (D.D.) www renasterea.ro Parfum de toamnă bogată la Muzeul Satului Bănățean Tradiționala manifestare "Roadele toamnei" a agricolă. "Dacă mai așteptam până în octombrie, riscam debutat, ieri, la Muzeul Satului Bănățean și va conti să nu mai avem marfa la producători", a declarat Nicolae una până mâine la ora 20. Ediția din acest an a fost Oprea, consilier al președintelui Consiliului Județean organizată mai devreme decât de obicei, din cauza Timiș și coordonator informal al evenimentului, condițiilor climaterice care au influențat producția Continuare în pagina 2 Un nou șantier pe Autostrada Vestului de pe frontul Autostrăzii Banatului mai vin, totuși, și vești bune. Astfel, după epuizarea etapei contestațiilor, lotul Arad-Pecica, realizat în proporție de 84 la sută și abandonat din cauza falimentului firmei austriece "Alpine Bau", are, în sfârșit, un constructor care se poate apuca de lucru. Continuare în pagina 6 Mlaștina, greaua moștenire a județului Cea mai mare parte a câmpiei joase timișene a fost, până acum zece generații, un ținut mlăștinos. Timișoara însăși s-a construit în mijlocul mlaștinii și plătește până în ziua de astăzi îndrăzneala de a lupta cu smârcurile, prin costurile mari pe care trebuie să le suporte consolidarea subteranelor orașului (iar cazul Castelului Huniade este elocvent în acest sens), prin lipsa de calitate a apei potabile și prin alte efecte secundare. Continuare în pagina 10 Titlurile zilei Inspectoratul Școlar Timiș rămâne fără sediu Pagina 3