Renaşterea Bănăţeană, octombrie 2014 (Anul 26, nr. 7516-7542)

2014-10-18 / nr. 7531

BĂNĂȚEANĂ Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drágán Nr. 7531 - sâmbătă, 18 octombrie 2014 - 16 pagini - 2 lei Miez de toamnă Următoarele două zile ne vor întâmpina cu o vreme specifică toamnei: un pic de ploaie, un pic de soare, frunze ruginii și o vreme nici prea caldă, dar nici prea rece, cel puțin în zona Banatului. Astăzi, cerul va fi mai mult acoperit și sunt șanse de ploaie și de ceață în zonele de deal și de munte. Temperaturile minime se vor situa între 5 și 10 grade Celsius, iar cele maxime, între 16 și 20 de grade. Mâine nu vor mai fi precipitații, iar soarele va fi ceva mai generos în apariții. Temperaturile vor fi asemănătoare cu cele de astăzi, ușor mai ridicate după-amiaza: cele minime, în intervalul 4-10 grade, iar cele maxime, de la 17 la 20 de grade. Vremea își va păstra aspectul și în primele zile două ale săptămânii viitoare, după care este prognozată o răcire a acesteia. (D.D.) | www.renasterea.ro] Elita mediului de afaceri timișean a fost răsplătită cu trofee și diplome Peste 1.000 de firme timișene au primit distincții pentru rezultatele economice de anul trecut. Prin festivitatea de premiere a celor mai performanți operatori economici, Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Timiș (CCIAT) a tras, aseară, cortina peste Topul județean al firmelor 2013. Este un clasament întocmit prin utilizarea informațiilor furnizate de Ministerul Finanțelor, Oficiul Național al Registrului Comerțului și a datelor privind situațiile financiare de care dispune chiar sistemul cameral. Metodologia de departajare - unică la nivel național și valabilă, deci, pentru toate topurile județene - a avut la bază cinci indicatori: cifra de afaceri netă, profitul din exploatare, rata profitului din exploatare, eficiența utilizării resurselor umane, respectiv a capitalului angajat, cu mențiunea că societățile membre ale camerelor de comerț au primit bonificații de zece procente la punctaj și s-au putut clasa mai ușor pe locuri fruntașe. La această ultimă ediție, 160 de firme membre ale CCIAT s-au numărat printre cele laureate. Topul este, până la urmă, la fel ca în ultimii ani, unul al supraviețuitorilor crizei. Continuare în pagina 2 Premii noi cu "Renașterea bănățeană" "Renașterea bănățeană" vine cu premii noi pentru cititorii care se abonează la ziar. Abonații din luna noiembrie 2014 au șansa de a câștiga televizoare LCD HD, telefoane mobile, aspiratoare și premii în bani a câte 100 de lei. Chitanțele trebuie trimise pe adresa redacției, câștigătorii urmând a fi desemnați prin tragere la sorți. Prețul abonamentului pentru luna noiembrie 2014 este de 22 de lei, plus taxa poștală. Și în continuare vă puteți abona direct la chioșcurile din Timișoara ale Timpress Și Rodipet, plătind doar 22 de lei lună. Abonamentele pe luna noiembrie 2014 se pot face până miercuri, 29 octombrie la oficii și la factorii poștali, și până vineri, 31 octombrie, la chioșcurile din Timișoara ale Timpress și Rodipet (actuala Ithaka Press). Se pot contracta abonamente și prin distribuitorii Timpress și Rodipet. Un alt avantaj pentru abonați față de vânzarea cu bucata economisip, lunar, 28 de lei (14 numere de ziar) televizoare LCD HD aspiratoare bani Titlurile zilei Pagina 3 CURSUL VALUTAR