Renaşterea Bănăţeană, noiembrie 2014 (Anul 26, nr. 7543-7567)

2014-11-21 / nr. 7560

BANATEANA I Director onorific prof, dr. Josif Constantin Drăgan Nr. 7560 - vineri, 21 noiembrie 2014-16 pagini+programe TV+supliment cu anunțuri gratuite - 3 lei Primarii migratori, în așteptare PSD Timiș a înregimentat nu mai puțin de 19 noi primari ,perioada legală de 45 de zile, după apariția celebrei ordonanțe a traseiștilor. în primul tur al alegerilor prezidențiale, 17 dintre aceștia au reușit să încline balanța în favoarea lui Victor Ponta, însă performanța nu a mai fost repetată și în cel de-al doilea tur. Eșecul PSD din 16 noiembrie îi pune într-o postură delicată pe cei 19 edili, suspectați că nu ar fi făcut alegerea politică cea mai potrivită. Deocamdată, primarii evită să se pronunțe asupra oportunității deciziilor lor, așteptând clarificarea situației pe scena politică. "Să vedem ce se întâmplă, se discută de incompatibilitate, nu știm încă ce va fi. Nu pot să comentez prea mult. Nu pot să spun că am vreun regret că am trecut la PSD, am mai fost în acest partid, dar am plecat în 2006, când a fost vorba de canalizare în comună. Nu-i nimic clar", a declarat Ioan Fiștea, primarul comunei Moravița. Continuase în pagina 3 ! wwwjenasterea.ro I Mii de timișoreni iau cu asalt magazinele, de "Black Friday” Circa 4,75 milioane de români cu vârsta între 18 și 65 de ani doresc să cumpere produse de "Black Friday" (Vinerea Neagră), cu 1,3 milioane mai mulți decât în 2013, primele trei categorii vizate fiind electrocasnicele mici, televizoarele și telefoanele mobile, potrivit unui studiu al unei companii de marketing și cercetare a pieței. Cu toate că Vinerea Neagră este devansată cu o săptămână față de cea originală, care este marcată în SUA, iar unele magazine întind reducerile pe mai multe zile sau săptămâni, timișorenii nu se vor lăsa mai prejos decât alți compatrioți în materie de cumpărături la sfârșit de noiembrie, mai ales că unele hipermarketuri au anunțat reduceri nu doar la electrocasnice și electronice, ci și la alimente ori îmbrăcăminte și încălțăminte. La fel ca în anii precedenți, conform unui recent studiu de piață, în rândul bărbaților și al segmentului de tineri (24-34 de ani) se observă un nivel al intenției de cumpărare în Vinerea Neagră semnificativ mai ridicat decât la nivelul populației generale. Continuare în pagina 2 Titlurile zilei Fostul primar Ciuhandu, audiat de procurori