Renaşterea Bănăţeană, aprilie 2015 (Anul 27, nr. 7666-7689)

2015-04-22 / nr. 7682

Călători abandonați Peste o mie de călători, respectiv navetiști, elevi sau alte categorii de pasageri nu mai pot circula de câteva zile, pe anumite trasee din județul Timiș, cu trenurile, aparținând societății RegioTrans. Situația este gravă pentru că pe ruta Jimbolia - Timișoara nu există nici autobuze, iar elevii și muncitorii care fac naveta nu pot ajunge la școală sau la serviciu, în urmă cu o lună, Autoritatea de Siguranță Feroviară a retras licența RegioTrans, iar trenurile companiei nu au mai avut voie să circule, susținându-se că operatorul privat folosește material rulant care nu corespunde din punct de vedere tehnic prevederilor legislative sau instrucțiunilor de specialitate în vigoare. La scurt timp, pentru a rezolva situația, CFR a preluat o parte din traficul de pasageri RegioTrans pe rutele mai importante. De asemenea, compania privată a început demersurile pentru obținerea unui nou certificat de siguranță feroviară. Continuare în pagina 7 BĂNĂȚEANĂ !Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Drăgan Nr. 7682 - miercuri, 22 aprilie 2015 - 16 pagini - 2 lei De marile proiecte ale Timișului s-a cam ales, până acum, praful După alegerile locale din anul de grație 2012, anumite forțe politice din Timiș păreau că se află gata de acțiune pentru demararea marilor proiecte atât de necesare zonei, precum niște mașini de Formula 1 cu motoarele pornite, așteptând doar semnalul de start. Aveam liste, aveam speranțe și, peste câteva luni, aceleași forțe politice se aflau la putere și la nivel central, iar totul părea foarte simplu. După multe mandate în care am tot auzit că "Bucureștiul nu ne dă", era cazul ca refrenul să se schimbe. Cu toate acestea, la aproape trei ani de la entuziasmul uselist, ne trezim că lista cu proiectele Timișului (sau ale Timișoarei, că e cam același lucru) nu diferă cu aproape nimic față de cea veche, încă mai vrem centură, bazin olimpic, stadion, centru intermodal, racord la autostradă... Continuare în pagina 2 / Telefonul nic./Ion 1 JC este numărul la care ne puteți sesiza problemele cititorului 1/^30/±*+3 dvs., iar noi vom încerca să vă fim de folos! Sejururi la Buziaș pentru abonații "Renașterii bănățene" "Renașterea bănățeană" continuă să recompenseze abonații ziarului, oferind, de această dată, premii celor care vor să petreacă clipe minunate în frumoasa stațiune Buziaș. Abonații ziarului au șansa de a câștiga, în fiecare lună, un sejur de câte o săptămână, pentru două persoane, precum și două weekend-uri, valabile tot pentru două persoane. Beneficiarii sejurului de o săptămână se vor răsfăța în regim "all inclusive" (cazare, trei mese pe zi și două proceduri de tratament), în timp ce câștigătorii weekend-urilor vor avea parte de pensiune completă (două nopți cazare și cinci mese în sejur), la complexul hotelier de trei stele "Parc", situat într-o zonă înconjurată de verdeață. Pe lângă relaxare, beneficiarii sejururilor vor beneficia și de avantajele terapeutice ale zonei, renumită pentru tratarea afecțiunilor cardiovasculare, neurologice, digestive, renale și circulatorii. Doar abonații ziarului pot avea șansa de a câștiga unul dintre cele trei premii lunare! Rămân valabile și celalalte premii oferite de "Renașterea bănățeană", respectiv televizoare, aspiratoare, telefoane mobile și câștiguri a câte 100 de lei. Titlurile zilei Timișoara a primit un certificat de la Adunarea Europeană pentru Afaceri www renașterea joi Trunhriftii I Soarele răsare la 6,38 și apune la 20,30. CURSUL VALUTAR 4,1655 lei 4,4508 lei 160,1058 lei/gram m m Am Ü