Renaşterea Bănăţeană, februarie 2017 (Anul 29, nr. 8222-8243)

2017-02-23 / nr. 8239

BĂNĂȚEANĂ I Director onorific prof. dr. Iosif Constantin Dragan Nr. 8239 - joi, 23 februarie 2017 - 16 pagini - 2 lei Un tandem pentru prefectură Problemele apărute în interiorul PSD odată cu protestele de stradă au lăsat în plan secund schimbările anticipate în teritoriu. Imediat după temperarea manifestanților, mutările așteptate de pesediștii din plan local au revenit pe tapet. în prim-plan sunt funcțiile de prefect și subprefect, dar și la unele deconcentrate controlate încă de liberali, în județul Timiș, PNL nu prea mai are reprezentanți în serviciile descentralizate (cu douătrei excepții, unde însă nu se va umbla, din motive de strategie locală), așa că singura miză adevărată rămâne la prefectură, unde vor trebui ocupate ambele funcții, cea de prefect, respectiv de subprefect. Ultima dintre ele este chiar neocupată, după îndepărtarea curioasă a lui Zoltán Marossy. Continuare în pagina 6 într-un bloc din Timișoara, locatarii trăiesc ca-n Vestul Sălbatic • Timp de doi ani, în imobil nu a existat curent electric • Nici acum nu este căldură. Nimeni nu are domiciliul în locuința în care stă, iar facturile la întreținere ajung chiar și la 2.000 de lei O situație halucinantă se petrece în urbea de pe Timișoara mileniului al III-lea. Locatarii celor 44 de Bega, chiar la un imobil central, situat lângă Poliția apartamente din bloc erau angajați ai fabricii și, în Municipiului Timișoara. Este vorba de un bloc cu zece virtute a acestui fapt, locuiau în clădire, la fel cum se etaje, care a aparținut fostei fabrici ILSA, rămas într-o întâmpla, în trecut, și cu salariații altor unități din incertitudine care a generat situații halucinante pentru Timișoara. Continuare în pagina 3 Tramvaiul spre mail, tot pe linie moartă Agenția de Protecția Mediului Timiș nu a dat, deocamdată, avizul necesar pentru mutarea stației de monitorizare a calității aerului amplasată pe Calea Șagului, imediat după intersecția cu strada Ana Ipătescu. Stația reprezintă o barieră solidă în calea proiectului de prelungire a liniei tramvaiului 7 până la Shopping City Timișoara, construită de investitor pe cheltuiala proprie, dar care nu a avut avizele necesare nici de la Mediu, nici de la Ministerul Apărării Naționale. Continuare în pagina 4 Soarele răsare la 7,24 și apune la 18,13