Rondul, aprilie 2000 (Anul 8, nr. 2090-2114)

2000-04-24 / nr. 2109

Program Satelit ■ Publicitate Divertisment LUNI 24 aprilie 2000 Pag. 9 de Ligice VOLEIBALISTELE DE LA ASTRAL AU PROMOVAT ÎN DIVIZIA A Meciul care a consființit calificarea a fost cel desfășurat, sâmbătă, în a doua zi a turneului, împotriva echipei din Constanța. Principala contracandidată din punct de vedere valoric, echipa din Târgu Mureș avea calificarea asigurată, după ce învinsese fără emoții atât echipa din Constanța, cât și pe cea din Brașov,în primele două zile de competiție. Pentru a-și asigura promovarea, CSȘ Astral, cu o victorie la activ în fața voleibalistelor de la Romradiatoare Brașov, avea nevoie să se impună sâmbătă în fața constănțencelor, înainte de ultimul meci al turneului în compania târgureșencelor. încurajată de o inimoasă galerie, sibiencele au început în forță, sâmbătă, meciul împotriva echipei Terminal Oii Constanța. Ele au câștigat fără probleme primul set, la un scor care arăta clar diferența de valoare dintre cele două competitoare: 25-10. Elevele antrenorului Aurel Ioniță s-au relaxat, însă, mult prea devreme, în cel de-al doilea set, pe fondul unor greșeli ale sibiencelor, voleibalistele din Constanța reușesc egalarea și chiar preiau conducerea, 12-13. Echipa sibiană reușește să se adune și să câștige setul cu 25-20. Cel deal treilea set începe, surprinzător pentru spectatorii prezenți în Sala Sporturilor "Transilvania", în nota de dominare ușoară a constănțencelor care preiau de la început conducerea: 1-5. Sibiencele reușesc egalarea 5-5 și preiau conducerea, 6-5, din acest moment nemaidând nici o șansă adversarei să o oprescă din drumul spre Divizia A. Scor final 3-0, pe seturi 25-10, 25- 20, 25-14, în ultimul meci al turneului, jucat în compania echipei CSU Gaz Tg. Mureș, care nu mai conta pentru promovare, ambele echipe fiind calificate, echipa sibiană și-a dovedit valoarea, administrând adversarei un sec 3-0 (pe seturi 25-14,26-24,25-22). Alături de voleibalistele sibiene, cu inima strânsă de emoții, au fost în cele trei zile de competiții, în Sala Sporturilor Transilvania, câțiva zeci de iubitori ai voleiului. Cei care au avut, însă, cele mai multe emoții au fost cei care au crezut în această echipă și fără ajutorul cărora CSȘ Astral nu ar fi realizat această performanță. Aurel Munteanu, președintele grupului de firme Astral, principalul sponsor al echipei sibiene, Ion Besoiu, președintele executiv al Fundației "Sibiul Vechi", Corneliu Mihail Vulcu, Radu Scurea, directori delegați, și-au văzut, la finalul turneului, răsplătit efortul. "Ne-au dat puține emoții, dar este o echipă foarte bună, care sper să meargă bine în Divizia A", ne-a declarat, sâmbătă, actorul și omul de afaceri Ion Besoiu. La rândul lui, Corneliu Vulcu, fericit, ne-a declarat: "Este un eveniment deosebit pentru Sibiu și este firesc ca sibienii să se bucure pentru această reușită. Până la urmă, toate investițiile pe care le-am făcut au avut ca scop, în primul rând, să aducem un strop de fericire în inimile sibienilor". în mijlocul spectatorilor, s-a aflat și președintele Consiliului Județean Sibiu, Nicolae Nan, care, încă înaintea meciului cu Terminal Oii Constanța avea încredere în victorie: "Am încredere că ne vom califica. Mă bucur că acest turneu se ține la Sibiu, eu având legături cu acest sport încă de pe vremea când am fost director al fabricii "Libertatea", care, după cum se știe, a susținut financiar, pentru o perioadă, această echipă de volei." ---- *, ----------Ultimul punct câștigat în partida cu Terminal Oil Constanța. Suntem calificați în A Ion Besoiu (stânga), Corneliu Vulcu (centru) și antrenorul Aurel Ioniță (dreapta), felicitându-se reciproc pentru reușita echipei sibiene. Cea mai fidelă susținătoare a echipei sibiene, Ana Vera Nicolae Nan (stânga), Ion Besoiu (centru), Avram Besoiu (dreapta), aruncând o privire îngrijorată spre tabela de marcaj Pagină realizată de Silvia MIHALACHE și Ioan Livin. PIETRARU