Sălăjeanul, decembrie 2005 (Anul 2, nr. 385-410)

2005-12-01 / nr. 385

2 Sălăjeanul Ziua Națională a României ______ _ ________________________________ _ Cu prilejul Zilei Naționale a României, transmit tuturor locuitorilor comunei Agrijurări de sănătate, fericire și prosperitate, alături de un îndemn la unitate pentru atingerea idealurilor comune. La mulți ani! Pamfil BERAR, Primarul comunei Agrij Cu prilejul Zilei Naționale a României, transmit tuturor locuitorilor comunei Ileanda urări de sănătate, fericire și prosperitate, alături de un îndemn la unitate pentru atingerea idealurilor comune. La mulți ani! Loan CĂTANĂ, Primarul comunei Chieșd Tuturor locuitorilor comunei Marca, executivul Primăriei le urează toate cele bune, sănătate, fericire, cu ocazia Zilei Naționale a României, cu încredere într-un viitor comun cât mai aproape de dorințele fiecăruia. La mulți ani Dumitru ROȘAN, Primarul comunei Marca 1 Decembrie 1918 -1 Decembrie 2005 Sărbătoarea Marii Uniri, Ziua Națională a României, îmi oferă prilejul de a adresa tuturor locuitorilor comunei Bobota călduroase urări de prosperitate și sănătate, alături de tradiționalul „La mulți ani!" Aurel SARCA, Primarul comunei Bobota Fie ca rememorarea Marii Uniri de la 1 Decembrie 1918 să ne facă și în acest an mai buni, mai drepți, mai aproape de idealurile naționale rostite și înfăptuite în acele vremuri, pentru ca noi să o ducem mai bine, în patria noastră, România. Tuturor locuitorilor comunei le urez toate cele bune și sănătate. La Mulți Ani! Mircea POP, Primarul comunei Cuzăplac Această măreață zi de sărbătoare, Ziua Națională a României, îmi oferă prilejul de a transmite tuturor locuitorilor comunei cele mai alese gânduri de bine, prosperitate și bună înțelegere. Dumnezeu să binecuvânteze România și pe toți cetățenii ce conviețuiesc aici! Dorel FOGADAUAN, Primarul comunei Românași Ziua de 1 Decembrie îmi oferă deosebitul prilej de aura tuturor locuitorilor comunei Carastelec, indiferent de etnie, sănătate, prosperitate și fericire, cu încredere în viitorul nostru comun, european. La Mulți Ani FALUVENI Francisc, Primarul comunei Carastelec Cu ocazia zilei de 1 Decembrie, Ziua Națională a României, moment de cinstire a Marii Uniri și a înaintașilor noștri care au întregit între hotare națiunea română, transmit tuturor locuitorilor comunei urări de sănătate, fericire, în unitate și prosperitate. Gavril PUȘCAȘ, Primarul comunei Halmășd Cu ocazia Zilei Naționale a României, 1 Decembrie, vă transmit dumneavoastră și familiilor dumneavoastră urări de bine, prosperitate și fericire. Fie ca viitorul să fie luminos și prosper pentru toți cetățenii comunei! Simion STEGAR, Primarul comunei Șimișna joi, 1 decembrie 2005