Sălăjeanul, noiembrie 2008 (Anul 5, nr. 1185-1204)

2008-11-03 / nr. 1185

ălăj eanul www.salajeanul.ro Ediția I • Anul IV • Nr. 1185 • Luni, 3 noiembrie 2008 • 12 pagini Preț 1 leu Peștera nimănui • •• * Incredibil, dar adevărat! La 30 de ani de la descoperirea peșterii de la Cuciulat, nicio autoritate locală sau județeană nu ne-a putut spune în administrarea cui se află acest monument istoric, vechi de peste 10.000 de ani. uțină lume știe cât de bogat în istorie este ținutul Sălajului. Dar și mai puțină lume știe că în pământurile Sălajului, pe Valea Someșului, zace îngropată cea mai veche peșteră cu picturi rupestre din Europa Centrală și de Sud-Est. „Un monument unic pentru această parte a Europei”, a precizat arheologul Ioan Bejinariu. pagina 7 . pe scurt POLITICĂ - ADMINISTRAȚIE PSD Sălaj și-a lansat candidații la parlamentare » pagina 2 ACTUALITATE Două opțiuni pentru beneficiarii concediului de creștere a copilului .» pagina 3 ^ANOTATE In Sălaj s-a reluat distribuția de medicamente compensate și gratuite >i pagina 4 ECONOMIC Sălăjenii nu se opresc din construit » pagina 6 PUBLICITATE PUBLICITATE PUBLICITATE Eu sunt cel de care ai nevoie! Tu știi asta! Sunt Dorin Penciuc. Președinte- Director General al Casei de asigurări de sănătate și am experiență de senator. Candidez la alegerile pentru Senatul României, Colegiul Zalău-Valea Someșului. Proiectele vizate în mandatul 2008- 2012 sunt strategiile de dezvoltare a județului cuprinse în Planul operațional regional și din Planul operațional sectorial, pentru zona Zalăului, Jiboului și a localităților limitrofe. Vreau, pentru Sălaj, dezvoltarea infrastructurii, consolidarea mediului de afaceri din județ și a turismului local. Localitățile județului Sălaj au nevoie de proiecte reale de infrastructură, urbane și rurale, alimentare cu apă, canalizare, de drumuri și poduri. Eu pot să le susțin și vă cer să credeți asta. Vă cer să credeți nu numai în abilitatea mea de a aduce bunăstarea în județul nostru, ci și în voi. Deoarece împreună vom reuși Cetățenii acestui județ merită ridicarea calității serviciilor publice la nivelul administrațiilor europene, caracterizate prin transparență, responsabilitate și eficiență. Acestea sunt proiectele pe care mi le doresc pentru toți locuitorii județului Sălaj și stă în puterile noastre să le realizăm. Pentru toate acestea, Votează-mă pentru Senat!