Sălăjeanul, august 2009 (Anul 6, nr. 1369-1389)

2009-08-20 / nr. 1382

Joi, 20 august 2009 Sălăjeanul 5 Handbal. Liga națională Șansă pentru rezerve Ciprian PETRAN έncepând de ieri, HC Zalău participă la un nou turneu amical, ce se desfășoară la Roman. Alături de echipa gazdă și de handbalistele zălăuane, vor mai lua parte și formațiile Tomis Constanța și Kometal Skopje, din Macedonia. Astfel, jucătoarele pregătite de Gheorghe Tadici și Sorin Rădulescu au posibilitatea de a juca cu o echipă străină și de a intra în contact cu un alt stil de joc. Totuși, HC Zalău va mai rămâne la Roman încă o zi, pentru a mai susține încă o partidă de verificare, în compania formației din localitate. Acest turneu este și o șansă pentru jucătoarele care au dezamăgit în turneele de la Zalău și Cluj-Napoca de a-și demonstra valoarea și de a-l convinge pe Gheorghe Tadici că merită să rămână la echipă. Managerul formației noastre a afirmat că turneul de la Roman va fi edificator în ceea ce privește nucleul de jucătoare pe care echipa se va baza în noul sezon. „După acest turneu, vom face o analiză și vom vedea pe cine putem conta și pe cine nu. Până la începerea campionatului, ne vom edifica asupra unui nucleu de 10 - 12 jucătoare, care vor duce greul”, ne-a mărturisit Gheorghe Tadici. Una dintre marile deziluzii ale turneelor de verificare a fost portarul Luiza Mreană, venită de la Piatra Neamț; în aceste condiții, handbalista, în vârstă de 22 de ani, a rămas în afara lotului deplasat pentru turneul de la Roman, iar în locul ei a fost cooptată junioara Adina Mureșan. Nici Mariana Cristoaica nu a făcut deplasarea, din pricina unei accidentări, astfel că se va pregăti la Zalău, alături de Luiza Mreană. La capitolul accidentări o trecem și pe Ana Maria Șomoi, care are un tendon inflamat. Având în vedere faptul că se apropie startul sezonului, jucătoarele care au evoluat mai puțin și care au dezamăgit în cadrul turneelor amicale au șansa de a se revanșa și de a demonstra că sunt soluții viabile pentru HC Zalău. Până la începerea campionatului, zălăuancele ar mai putea participa la un turneu amical, chiar la Zalău, în condițiile în care se vor găsi partenere de întrecere disponibile. Fotbal. Liga a I-a Silvania se întărește în atac în urmă cu aproximativ două săptămâni, atacantul Dan Gavrilescu a părăsit Silvania, susținând că are oferte din Cipru și Grecia, dar și că, în cazul în care acestea nu se vor materializa, tot nu se va mai întoarce la Șimleu Silvaniei. La începutul săptămânii, Gavrilescu s-a întors însă la Silvania și se pregătește cot la cot cu ceilalți colegi. Chiar dacă a fost primit din nou la echipă, atacantul nu va scăpa de sancțiunile conducerii, care, după spusele președintelui Ioan Gurzău, ar putea merge până la suspendare. „Mi-a spus că un impresar va plăti 10.000 de euro. Eu tot aștept banii, iar în caz contrar, Gavrilescu ar putea fi suspendat”, a declarat conducătorul Silvaniei. Pe lângă Dan Gavrilescu, Silvania Șimleu mai dorește achiziționarea cel puțin a unui atacant, începând de luni, la antrenamentele conduse de Dacian Nastas participă și Marian Pop, atacant care în sezonul trecut a evoluat la CFR II Cluj. Dacă jucătorul va corespunde cerințelor și pretențiilor tehnicianului Silvaniei, Marian Pop va fi păstrat în lot. Tentativele de achiziționare a unui atacant nu se opresc aici. La Silvania este așteptat și Ionuț Șuteu, legitimat la „U” Cluj. Deși formația de pe Someș solicită o sumă de bani în schimbul acestuia, conducătorii Silvaniei speră ca jucătorul să-și găsească o soluție, pentru a deveni jucător liber, condiție în care șansele de a ajunge la echipa de sub Măgură ar crește semnificativ. Fotbal. Liga a V-a Radu Neicu, la FC Zalău Liga a III-a se apropie cu pași repezi, astfel că FC Zalău a parafat ultimul transfer pe ultima sută de metri. Este vorba de Radu Neciu. Originar din Zalău, tânărul și talentatul jucător a început fotbalul în orașul său natal, dar junioratul l-a terminat la „U” Cluj, alături de Florin Kordiș, Robert Vegh și Ionuț Moșincat. PUBLICITATE Noua achiziție a grupării zălăuane se poate lăuda și cu două prezențe în prima echipă a „șepcilor roșii”, chiar în anul în care clujenii aveau să facă saltul în Liga I. Se părea că Neicu va fi oprit în lotul lui „U” Cluj după terminarea junioratului, dar nu a fost să fie, astfel că jucătorul a evoluat mai mult în competițiile de pe terenurile sintetice. în paralel cu pregătirea pe care a efectuat-o sub comanda lui Marius Pașca, Neicu a încercat PUBLICITATE NOU!!! CENTRU DE ÎNTREȚINERE, PREGĂTIRE ȘI ÎNFRUMUSEȚARE REDUCERI PENTRU ELEVI ȘI STUDENȚI vă punem la dispoziție următoarele servicii: fitness - pregătire fizică pentru dezvoltare fizică armonioasă, admitere la Academia de Poliție, Militară, Pompieri, Licee cu profil sportiv și militar SALĂ DE AȘTEPTARE CU BAR PROGRAM: 6.30 - 23.30 Zalău, Brădet, str. A. Iancu, nr. 17 Relații și programări la: 0747 849 235, 0745 658 188 - gimnastică medicală - saună - solar - masaj - tenis de masă - cursuri de înot - magazin articole sportive să-și rezolve situația contractuală cu gruparea clujeană; în final, situația s-a soluționat, iar jucătorul a fost legitimat la FC Zalău, alături de Andrei Teglaș; în legătură cu acest transfer, antrenorul Marius Pașca ne-a declarat: „Neicu e un jucător tânăr, cu calități, însă nu e pregătit fizic. Eu sper să se integreze cât mai repede în echipă și să fie un jucător util”. Trebuie să spunem că FC Zalău va debuta în Liga a III-a la finele săptămânii, pe teren propriu, în compania formației Gaz Metan II Mediaș. . • Pagină realizată de Ciprian PETRAN