Sălăjeanul, aprilie-iunie 2016 (Anul 13, nr. 2851-2909)

2016-05-23 / nr. 2884

ACTUALITATE/EVENIMENT Sălăjeanul Luni, 23 mai 2016 www.salajeanul.ro De ochii lumii wmmmm Primarul, campania și asfaltul înflorit în spiritul campaniei electorale, lucruri rămase nerezolvate de multă vreme intră subit în atenția actualilor edili. Mihaela C. Amenajarea parcurilor și a locurilor de joacă pentru copii este unul dintre subiectele mult discutate de zălăuani. Toți ne dorim condiții sigure și bune de joacă pentru copiii noștri, toți ne dorim să putem sta liniștiți în parc, să găsim acolo o oază de relaxare. Pentru că o lungă perioadă de timp acest subiect a fost neinteresant pentru cei care conduc orașul, iată că dintr-o dată subiectul a devenit fierbinte. Atât de fierbinte încât, fără o analiză sau o pregătire prealabilă, comenzile Primăriei către Citadin au început să curgă, iar societatea aflată în subordinea primăriei și coordonată efectiv de către primar și administratorul public a început rapida asfaltare. Toate bune și frumoase, bună inițiativa, păcat că ai noștri edili își bat joc fără nicio jenă de banul dumneavoastră, al cetățenilor, în parcul din Brădet, aleile au fost parțial asfaltate, direct peste iarbă, cu un asfalt de o calitate îndoielnică, credem noi, dacă au crescut flori și iarbă prin el. Am filmat stadiul în care se află în momentul de față vegetația din asfalt și suntem foarte curioși să aflăm dacă și acest spațiu asfaltat va intra în programul de cosit al ierbii. Tot în parcul din Brădet, ai noștri edili, prin Citadin, evident, au considerat că ar fi cazul să vopsească băncile și mobilierul de joacă din parc. Adică, să îi dea o altă față, așa, pentru o săptămână sau două. Că treabă de calitate nu au reușit să facă nici aici. Vorba aceea „afară i vopsit gardul, înăuntru leopardul”! Au vopsit ei ce au noi lecții despre siguranță susținute de reprezentanții ISU și LON vopsit, dar fără să pregătească puțin acest lucru, astfel încât vopseaua a fost aplicată direct peste lemnul scorojit. Măi să fie! Oare dacă ar plăti din banii lor, nu din banii dumneavoastră, dragii noștri conducători ai municipiului la fel s-ar comporta? înțelegem cu toții că este campanie electorală, dar nu credem că este cazul să bifați reușite în administrație în ultima lună de mandat, nu credem că este necesar să aruncați banii pe fereastră! Faceți ce puteți, oameni buni, dar nu vă bateți joc de cetățeni și de ceea ce faceți! Irosiți banii pe lucru de mântuială, iar plata către Citadin se face ca și pentru o lucrare bună. Păcat, mare păcat! Sălăjeanul Editat de SC MEDIA GRUP SRL ZALĂU str. Cloșca, nr. 56, tel.: fax: 0260660133, mobil: 0757074153 e-mail: office@salajeanul.ro, redactia@salajeanul.ro www.salajeanul.ro ISSN 1584 - 7047 director Cristina PUIE redactori Cristina POR Anca OLĂHUȚ Diana BAIDOC, Smaranda CIOBAN; tehnoredactor: Ioana HOLHOS www.facebook.com/salajeanu www.facebook.com/salajeanulTV Tiparul executat la SC GARAMOND TIPOGRAFIE SRL Cluj-Napoca Potrivit art 205 și 206 CP responsabilitatea pentru conținutul articolelor aparține autorului, în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea juridică le aparține. Pentru orice nereguli privind difuzarea vă rugăm sunați la telefon 0260660133. Reprezentanți ai Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Porolissum” al județului Sălaj și ai unei companii de gaz din România au susținut miercuri, 11 mai 1 1 a.c., lecții despre utilizarea corectă a surselor de energie pentru elevi. Peste 120 de copii din trei localități din județul Sălaj au învățat lucruri folositoare despre gaz și electricitate. Elevii de la Școala Gimnazială Nr.1 din Letca și Școlile Primare din Lemniu și Cozla au fost gazdele specialiștilor Inspectoratului pentru Situații de Urgență „Porolissum” al județului Sălaj și al E.ON România, care au susținut lecții despre utilizarea corectă a surselor de energie. Prin jocuri interactive și simulări de situații, copiii au învățat cum trebuie să reacționeze în cazul în care la școală sau acasă se simte miros de gaz, dar și cum pot folosi în siguranță gazele naturale și electricitatea. Cele mai antrenante momente au fost cele în care, contra cronometru, copiii au identificat răspunsurile corecte la întrebările din cadrul concursului „Eu știu!”, la finalul căruia au fost recompensați cu premii. „Am avut deosebita onoare de a participa la acest parteneriat atât de constructiv dintre școala noastră și cele două instituții, primordiale pentru societatea în care trăim. Ne bucurăm de faptul că se realizează astfel de lecții care vin în folosul comunității”, afirmă Roxana Andreea Lazăr, directorul Școlii Gimnaziale din Letca. Aceste acțiuni fac parte din campaniile comune de informare preventivă derulate de către Inspectoratul General pentru Situații de Urgență (I.G.S.U.) și E.ON România, în baza parteneriatului existent între cele două instituții. Anul trecut, 2.800 de copii din 18 județe aflate în aria de activitate a E.ON au beneficiat de lecții despre siguranță susținute de 120 de angajați E.ON, voluntari în cadrul acestui proiect. Anca OLĂHUȚ