Sălăjeanul, octombrie-decembrie 2017 (Anul 14, nr. 3202-3258)

2017-11-21 / nr. 3238

ACTUALITATE/EVENIMENT Secția Gastroenterologie Scrisoare de mulțumire adresată Spitalului Județean de către un pacient Un amalgam de sentimente: frică, nesiguranță, tumoare și neliniște, sunt doar câteva dintre reacțiile pe care pacienții care ajung la spital le au de cele mai multe ori. Cu atât mai mult dacă este pentru prima dată când ajung pe patul unei unități spitalicești. Pe lângă scopul principal, acela de tratare a afecțiunii, iscusința unui medic se traduce și prin modul în care omul, în speță pacientul, poate să-și schimbe atitudinea sau ochii cu care privește actul medical. Cristina POP Despre recunoștință și gratitudine și despre demolarea miturilor legate de medici și actele medicale ne vorbește o pacientă care a fost în această lună internată la Spitalul Județean de Urgență Zalău, într-o scrisoare primită de instituția spitalicească de la această pacientă, care își păstrează anonimatul, se arată aprecierea față de medicul și corpul medical care s-a ocupat de problema dânsei. Mai jos redăm integral această scrisoare transmisă prin intermediul Serviciului Reprezentantul Pacientului, adresată medicului Diana Ungur de la secția de Gastroenterologie: „Doresc să spun câteva cuvinte de mare apreciere față de calitatea serviciilor de care am beneficiat în spitalul dumneavoastră. Internarea de o zi din 02.11.2017 la secția gastroenterologie mi-a dezvoltat emoții de pacient care trebuie investigat, ușor disfuncționale. Frica de procedură, de eventualul diagnostic, de mediul spitalicesc în sine, mi-au transpirat abundent palmele și mi-au agitat gândurile. Ceilalți bolnavi cu gândurile și emoțiile lor, nu au fost foarte liniștiți sau înțelegători cu ceea ce li se întâmplă, lucru văzut în atitudinea și agresivitatea verbală a câtorva. Trebuia oricum să ne așteptăm rândul la întocmirea documentelor și s-au mai agitat spiritele. Dar am văzut profesionalismul personalului medical, medic, asistentă, infirmieră. Doamna doctor Ungur Diana ne spunea la toți atât de frumos “răbdare, vă rog! răbdare!” Și dincolo de răbdarea care ne-o solicita, dânsa era foarte calmă și ne insufla încredere prin liniștea din atitudine. Am făcut formele scriptice în care o singură asistentă de servici pe un PUBLICITATE turnări de o zi a reușit să împace o mulțime de pacienți care au uitat de fapt să păstreze rândul “în ordinea sosirii”. Și fără să ridice tonul sau să se panicheze pentru diverse presiuni verbale din partea unui pacient “mai” nerăbdător, am primit foile, s-au efectuat procedurile medicale. Și am coborât la colonoscopia propriu-zisă în policlinică. O curățenie care îți dă curaj, cu cearceafuri imaculate, cu aparatură pusă în ordine, cu atitudine sigură și profesionistă a asistentei și cu o drăgălășenie simpatică a infirmierei care m-a condus jos, m-au făcut să mă liniștesc mult de tot. Și un cearceaf alb, apretat, curat, așezat peste mine atunci când eram dezbrăcată m-a liniștit mult, mult. Când a intrat d-na doctor, m-am liniștit în totalitate. Avea așa un glas de calm și liniștitor. Și îmi transmitea atât de clar că totul va fi bine, încât am abandonat toată frica și am rămas liniștită că nu mai sunt motive să fiu speriată și neliniștită de ce se va întâmpla cu corpul meu în timpul investigației. Vă mulțumesc doamna doctor Ungur Diana! Vă mulțumesc pentru profesionalismul efectiv al ceea ce faceți și pentru felul în care abordați pacientul împreună cu echipa de asistente și infirmiere cu care lucrați. Vă mulțumesc!”. SERVICIUL DE AMBULANTA JUDEȚEAN SALAJ ORGANIZEAZĂ : - concurs pentru ocuparea a unui post vacant de economist specialist IA pe perioada nedeterminata la Serviciul Județean de Ambulanta Salaj - Zalau , in data de 18.12.2017 ora 10:00 — proba scrisa si in data de 21.12.2017 ora 10:00 — interviul, conform H.G.R. nr. 286 / 23.03.2011 , după cum urmeaza : - 1 ( unu ) post contractual vacant de economist specialist IA in cadrul biroului financiar contabilitate pe perioada nedeterminata la S.A.J. Salaj. Conditii specifice : - diploma de licenta in profilul ecomonic ; - 6 ( sase ) ani si 6 ( sase ) luni in vechime ca economist; Concursul se va desfasura la sediul instituției din Mun. Zalau , Str. S. Bariutiu , Nr. 67 , Jud Salaj. Dosarele se depun la sediul instituției pana in data de 05.12.2017 , orele 15:30. Relații suplimentare se pot obține la Comp. RMOS sau la tel. 0260/615558 , persoana de contact Ref. Deac Daniel. salajeanul Editat de SC MEDIADIFF PRODUCT SRL, Punct de lucru Zalău, str. Cloșca, nr. 56, tel. fax: 0260660133, mobil: 0757074153, e-mail: office@salajeanul.ro, redacția@salajeanul.ro www.salajeanul.ro ISSN 1584 - 7047 director Cristina PUIE redactori Cristina POR Diana POR Ana TUDORÁN www.facebook.com/salajeanu www.facebook.com/salajeanulTV Tiparul executat la SC GARAMOND TIPOGRAFIE SRL Cluj-Napoca Potrivit art 205 și 206 CP responsabilitatea pentru conținutul articolelor aparține autorului, în cazul unor agenții de presă și personalități citate, responsabilitatea juridică le aparține. Pentru orice nereguli privind difuzarea vă rugăm sunați la telefon 0260 660133.