Sălăjeanul, octombrie-decembrie 2017 (Anul 14, nr. 3202-3258)

2017-10-09 / nr. 3207

Se depun cereri La primăriile din județ se primesc cereri pentru acordarea ajutorului de încălzire. Perioada de depunere a cererilor a început în data de 25 septembrie. » PAGINA 2 Sălăjeanca Alina Breje a fost premiată pentru promovarea culturii românești » PAGINA 5 Un accident deosebit de grav a avut loc joi după-amiază. O mașină parcată în pantă s-a pus în mișcare și s-a răsturnat peste o femeie în vârstă de 58 de ani. » PAGINA 4 Procurorii Direcției de Investigare a Infracțiunilor de Criminalitate Organizată și Terorism - Serviciul Teritorial Cluj au destructurat un grup infracțional organizat care a avut ca scop realizarea de operațiuni frauduloase prin efectuarea de operațiuni de deschidere de conturi și de depunere/retragere de sume de bani de la ghișee și bancomate amplasate pe raza județelor Cluj, Sălaj, Mureș și Brașov, aparținând unei unități bancare. » MAI MULTE INFORMAȚII ÎN PAGINA 8 Femeie din Hida, reținută pentru furt. Prejudiciul se ridică la 15.000 de lei O femeie de 34 de ani, din Hida, a pătruns în șase locuințe de pe raza comunelor Hida și Bălan, de unde a sustras bijuterii și sume de bani. Prejudiciul se ridică la 15.000 de lei, acesta nefiind recuperat de polițiști decât în proporție de 20 la sută. Femeia, bănuită de comiterea mai multor infracțiuni de furt calificat, fapte comise în perioada mai-septembrie, a fost prinsă joi, 5 octombrie, de polițiștii Secției 5 de Poliție Rurală Hida. „Din probatoriul administrat s-a stabilit că în perioada 1 mai-15 septembrie a.c., aceasta ar fi pătruns, pe timp de zi, în locuințele a șase persoane, de pe raza comunelor Bălan și Hida, de unde a sustras bijuterii și diferite sume de bani”, precizează Maria Cristea, purtător de cuvânt al IPJ Sălaj. Prejudiciul cauzat se ridică la aproximativ 15.100 lei, până în prezent fiind recuperat în proporție de 20 la sută în baza ordonanței de reținere emisă de polițiști, persoana bănuită de comiterea faptelor a fost reținută și depusă în Centrul de Reținere și Arestare Preventivă Sălaj, fiind prezentată Parchetului de pe lângă Judecătoria Jibou cu propunere de arestare preventivă sub aspectul comiterii infracțiunii de furt calificat. Oamenii legii continuă cercetările pentru documentarea întregii activități infracționale a acesteia. (C.P.)